מרגלית תפסיק להתבכיין

מה בסך הכל מבקשים מהאדם?
להודות! לומר תודה! להכיר טובה על
כל החסדים והרחמים שבורא עולם
משפיע עליו בחייו.

קשה לזכור? קחו מחברת ותכתבו כל
חסד, כל טובה, כל מתנה שקיבלתם
מהקב”ה ולא תפסיקו לומר תודה!

פניני תפסיק להתבכיין – לקט פנינים והגיגים נפלאים נבחרים מהדיסק ששינה לאנשים רבים את החיים “תפסיק להתבכיין” של הרב שלום ארוש שליט”א (יש אפשרות גם לרכישת הסט השלם) שמלמד אותנו פשוט – להפסיק לבכות ולומר תודה על הכל!!! כי זה כל מה שמבקשים מהאדם – להפסיק לבכות, לומר תודה ולראות ניסים בחייו.

ואם זה קשה? פשוט, לוקחים מחברת וכותבים בה את כל הניסים, כל הטובות, כל הברכות שהבורא השפיע עלינו וכל הזמן אומרים תודה. יש יותר טוב מזה?

אל תפספסו – החוברת שתשנה לכם את החיים – פניני תפסיק להתבכיין – חוברת כיס שניתן לקחת לכל מקום, לכל רגע ולכל מצב בחיים!

בחוברת תמצאו גם את התיקון הכללי.

כריכה רכה, 64 עמודים.

מחיר באתר

$1.33

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 9-1976
תיאור הספר מה בסך הכל מבקשים מהאדם? להודות! לומר תודה! להכיר טובה על כל החסדים והרחמים שבורא עולם משפיע עליו בחייו. קשה לזכור? קחו מחברת ותכתבו כל חסד, כל טובה, כל מתנה שקיבלתם מהקב”ה ולא תפסיקו לומר תודה! פניני תפסיק להתבכיין – לקט פנינים והגיגים נפלאים נבחרים מהדיסק ששינה לאנשים רבים את החיים “תפסיק להתבכיין” של הרב שלום ארוש שליט”א (יש אפשרות גם לרכישת הסט השלם) שמלמד אותנו פשוט – להפסיק לבכות ולומר תודה על הכל!!! כי זה כל מה שמבקשים מהאדם – להפסיק לבכות, לומר תודה ולראות ניסים בחייו. ואם זה קשה? פשוט, לוקחים מחברת וכותבים בה את כל הניסים, כל הטובות, כל הברכות שהבורא השפיע עלינו וכל הזמן אומרים תודה. יש יותר טוב מזה? אל תפספסו – החוברת שתשנה לכם את החיים – פניני תפסיק להתבכיין – חוברת כיס שניתן לקחת לכל מקום, לכל רגע ולכל מצב בחיים! בחוברת תמצאו גם את התיקון הכללי. כריכה רכה, 64 עמודים.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מרגלית תפסיק להתבכיין"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה