פסיעות בחול

אחרי שאסון גדול פוקד את משפחתה, מחליטה רוני לקחת על עצמה התחייבות שבתחילה נראית גדולה מכפי מידותיה. למרות גילה הצעיר, היא נאלצת להפוך בן־לילה לאֵם לשלושת אחיה הקטנים ולאחראית הכמעט בלעדית לרווחתם הגופנית והנפשית. אלא שגם נפשה שלה פצועה ורצוצה, ולפרקים נדמה לה שנסיבות חייה יכריעו אותה וימנעו ממנה לממש את הבטחתה ואת שאיפותיה. אבל ישנם דברים שממלאים אט־אט את הסדקים שבלבה: המוזיקה שהיא כל כך אוהבת, חברותיה הטובות, משפחתה הנאמנה  ואהבתו של טמיר, חברהּ מילדות, שדווקא האסון שפוקד אותה מאפשר לה להכירו מחדש.

פסיעות בחול הוא רומן לבני הנעורים מאת הסופרת אורנה בורדמן, המתאר התמודדות אמיצה עם מציאות קשה ומזכיר לנו שתמיד יש אור בקצה המנהרה.

303 עמ’, כריכה רכה.

מחיר באתר

$14.54

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 37-1580
תיאור הספר אחרי שאסון גדול פוקד את משפחתה, מחליטה רוני לקחת על עצמה התחייבות שבתחילה נראית גדולה מכפי מידותיה. למרות גילה הצעיר, היא נאלצת להפוך בן־לילה לאֵם לשלושת אחיה הקטנים ולאחראית הכמעט בלעדית לרווחתם הגופנית והנפשית. אלא שגם נפשה שלה פצועה ורצוצה, ולפרקים נדמה לה שנסיבות חייה יכריעו אותה וימנעו ממנה לממש את הבטחתה ואת שאיפותיה. אבל ישנם דברים שממלאים אט־אט את הסדקים שבלבה: המוזיקה שהיא כל כך אוהבת, חברותיה הטובות, משפחתה הנאמנה  ואהבתו של טמיר, חברהּ מילדות, שדווקא האסון שפוקד אותה מאפשר לה להכירו מחדש. פסיעות בחול הוא רומן לבני הנעורים מאת הסופרת אורנה בורדמן, המתאר התמודדות אמיצה עם מציאות קשה ומזכיר לנו שתמיד יש אור בקצה המנהרה. 303 עמ’, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "פסיעות בחול"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה