פעם בשבוע

“כשאוהבים, השמש הרגילה צהובה מהרגיל והציפורים
הרגילות שרות מקסים. אבל כשעצובים, השמש מסנוורת, באסה,
והציפורים האלה עושות לי חור בראש… את העולם לא רואים
בעיניים, מכיוון שהעיניים רואות את מה שמראים להן…”

“סיפור מוכר (מדי): אדם שהשתחרר מכבלי החברה, כותב באושר
על כך שמצא בתוכו את האוצר, את ה’אני’ שלו. הסיפור הופך לרב מכר
וכולם רצים אחרי האיש שהפסיק לרוץ אחרי אחרים…”

“אנשים מוציאים מאות שקלים על מותגים כדי שיכבדו אותם, אבל
אנשים מיוחדים לוקחים מה שבא להם והופכים אותו למותג…”

פעם בשבוע – אפשר לעצור לרגע ולבחון את תמונות הסרט שבו בחרנו לחיות. עם שתי רגליים על הקרקע נוכל להרים את הראש מעל לעננים ולהתבונן על עצמנו מזווית ראיה שונה.

פעם בשבוע – נותן ההצה לפרשות השבוע ושואב מהן תובנות לחיים טובים.

פעם בשבוע – האם הספר הזה יהפוך אתכם לאנשים מאושרים? קרוב לוודאי שלא, אבל הוא יעניק לכם את היכולת להתקדם אל עבר האושר עם מטען רוחני, בעיניים פקוחות לאומץ.

לחוכמת היהדות יש זקן ארוך של שלושת אלפים וחמש מאות שנה. תמצית החכמה הזאת מקודדת בתוך פרשות השבוע, שמוגשות לפניכם בתמציתיות ועם קישורים מפתיעים לחיינו האישיים. מים קרירים ומרעננים בתוך באר עתיקה.

פעם בשבוע – חוסך במילים ומתובל בהומור ובעוקצנות. הסגנון המהיר מגרה את המחשבה ומעלה חיוך על השפתיים!

ספרו של המחבר אהרוני ברנשטיין.

293 עמודים סוחפים, מרתקים ומרגשים! כריכה קשה.

מומלץ מאוד! חוויה אמיתית ומרתקת על שולחן השבת שלכם!

מחיר באתר

$14.54

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1674
תיאור הספר “כשאוהבים, השמש הרגילה צהובה מהרגיל והציפורים הרגילות שרות מקסים. אבל כשעצובים, השמש מסנוורת, באסה, והציפורים האלה עושות לי חור בראש… את העולם לא רואים בעיניים, מכיוון שהעיניים רואות את מה שמראים להן…” “סיפור מוכר (מדי): אדם שהשתחרר מכבלי החברה, כותב באושר על כך שמצא בתוכו את האוצר, את ה’אני’ שלו. הסיפור הופך לרב מכר וכולם רצים אחרי האיש שהפסיק לרוץ אחרי אחרים…” “אנשים מוציאים מאות שקלים על מותגים כדי שיכבדו אותם, אבל אנשים מיוחדים לוקחים מה שבא להם והופכים אותו למותג…” פעם בשבוע – אפשר לעצור לרגע ולבחון את תמונות הסרט שבו בחרנו לחיות. עם שתי רגליים על הקרקע נוכל להרים את הראש מעל לעננים ולהתבונן על עצמנו מזווית ראיה שונה. פעם בשבוע – נותן ההצה לפרשות השבוע ושואב מהן תובנות לחיים טובים. פעם בשבוע – האם הספר הזה יהפוך אתכם לאנשים מאושרים? קרוב לוודאי שלא, אבל הוא יעניק לכם את היכולת להתקדם אל עבר האושר עם מטען רוחני, בעיניים פקוחות לאומץ. לחוכמת היהדות יש זקן ארוך של שלושת אלפים וחמש מאות שנה. תמצית החכמה הזאת מקודדת בתוך פרשות השבוע, שמוגשות לפניכם בתמציתיות ועם קישורים מפתיעים לחיינו האישיים. מים קרירים ומרעננים בתוך באר עתיקה. פעם בשבוע – חוסך במילים ומתובל בהומור ובעוקצנות. הסגנון המהיר מגרה את המחשבה ומעלה חיוך על השפתיים! ספרו של המחבר אהרוני ברנשטיין. 293 עמודים סוחפים, מרתקים ומרגשים! כריכה קשה. מומלץ מאוד! חוויה אמיתית ומרתקת על שולחן השבת שלכם!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "פעם בשבוע"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה