קליק – כרך ב’

מה הכוונה לראות את השכל שבכל דבר?
איך מעוררים את רגש ההתלהבות?
האם מחלה זה עונש? איך מגיעים לשמחה?
מהו המבחן של אלוקים? איך מתקשרים לצדיק?
איך מבדילים בין מניעות להשגחה?
ומהו הפתרון הקונקרטי בנושא העצבות?

על שאלות אלו ועוד רבות תמצאו את התשובות בספר המיוחד – קליק

קליק – שאלות רבות נשאל הרב ישראל יצחק בזאנסון במהלך שנות עבודתו עם קהל שומעיו, ובשלוש השנים האחרונות אפילו העלו אותן על כתב באתרו "אומץ", והרב השיב עליהן בדרכו המיוחדת והנעימה.

קליק – ספר מלא תובנות, עצות וכלים מעשיים לכל הדורש והחפץ להפוך את סימני השאלה לסימני קריאה, לעצות מעשיות בחיי היומיום, להתמודדות עם האתגרים העומדים בפני כל אדם – מחבר/ה שמדברים לשון הרע, ואיך מתמודדים עם כל המיסטיקנים למיניהם, שיקולים בזוגיות, חוסר פרגון, התיאוריה של פרויד והשקפת היהדות, יופי וחיצוניות בזוגיות, איך יודעים לבחור בת זוג ועוד נושאים רבים מעניינים ומרתקים.

406 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה רכה.

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$10.55

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1769
תיאור הספר מה הכוונה לראות את השכל שבכל דבר? איך מעוררים את רגש ההתלהבות? האם מחלה זה עונש? איך מגיעים לשמחה? מהו המבחן של אלוקים? איך מתקשרים לצדיק? איך מבדילים בין מניעות להשגחה? ומהו הפתרון הקונקרטי בנושא העצבות? על שאלות אלו ועוד רבות תמצאו את התשובות בספר המיוחד – קליק קליק – שאלות רבות נשאל הרב ישראל יצחק בזאנסון במהלך שנות עבודתו עם קהל שומעיו, ובשלוש השנים האחרונות אפילו העלו אותן על כתב באתרו "אומץ", והרב השיב עליהן בדרכו המיוחדת והנעימה. קליק – ספר מלא תובנות, עצות וכלים מעשיים לכל הדורש והחפץ להפוך את סימני השאלה לסימני קריאה, לעצות מעשיות בחיי היומיום, להתמודדות עם האתגרים העומדים בפני כל אדם – מחבר/ה שמדברים לשון הרע, ואיך מתמודדים עם כל המיסטיקנים למיניהם, שיקולים בזוגיות, חוסר פרגון, התיאוריה של פרויד והשקפת היהדות, יופי וחיצוניות בזוגיות, איך יודעים לבחור בת זוג ועוד נושאים רבים מעניינים ומרתקים. 406 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה רכה. מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "קליק - כרך ב'"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב בזנסון

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב בזנסון
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה