קראתיך

“… את הדברים שבספר הזה זכיתי לכתוב בכל שנה,

מאז שנת התש”ע, בתקופה שבין פסח לעצרת. כתבתי אותם

לעצמי, מפני שרציתי להעצים את מידות הנפש שבי. רק

בשנה שעברה התחלתי לייעד אותם גם לקוראים אחרים,

בתקווה שיהיו שותפים איתי ברצון זה…” (דברי המחבר, הרב

יהושע מילר).

 

קראתיך – זה לא עוד ספר שמלקט תמצית של שיעורים או של טור בעלון שבועי. מה שאתם עומדים לקרוא בספר הזה הם דברים שליוו את המחבר – הרב יהושע מילר, שנים בעבודת הנפש הפנימית שלו, בתקווה שיסייעו ויהיולכלים נפלאים גם עבורכם.

 

קראתיך – ספר ייחודי המגלה על נפש האדם ועל דרך התגלות הבורא בעולם באמצעות הספירות על פי תורת הסוד (מיוסד על עבודה פנימית לימי ספירת העומר).

 

קראתיך – ספר שנכתב לכל מי שרוצה לראות את יד הבורא בעולם. הקב”ה נוכח בכל רובדי המציאות, ומתורת הסוד עולות דרכים מוחשיות לגלות את נוכחותו.

 

קראתיך – בורא עולם נוכח גם בנפש האדם – בכל אדם טמונים כוחות אדירים, ואם יכירם, ולו היכרות בסיסית בלבד, יוכל ללמוד כיצד לבטא אותם בעולם וכיצד לקשור קשרים אמיתיים עם סביבתו ועם זולתו.

 

קראתיך – מזמין אתכם הקוראים אל תוככם פנימה, אל עצמכם, אל מסע של זיכוך מעשי של כוחות הנפש שלכם!

 

צאו למסע האדיר והמרתק הזה! אל תפספסו! מומלץ מאוד!

 

282 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$12.96

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1684
תיאור הספר “… את הדברים שבספר הזה זכיתי לכתוב בכל שנה, מאז שנת התש”ע, בתקופה שבין פסח לעצרת. כתבתי אותם לעצמי, מפני שרציתי להעצים את מידות הנפש שבי. רק בשנה שעברה התחלתי לייעד אותם גם לקוראים אחרים, בתקווה שיהיו שותפים איתי ברצון זה…” (דברי המחבר, הרב יהושע מילר).   קראתיך – זה לא עוד ספר שמלקט תמצית של שיעורים או של טור בעלון שבועי. מה שאתם עומדים לקרוא בספר הזה הם דברים שליוו את המחבר – הרב יהושע מילר, שנים בעבודת הנפש הפנימית שלו, בתקווה שיסייעו ויהיולכלים נפלאים גם עבורכם.   קראתיך – ספר ייחודי המגלה על נפש האדם ועל דרך התגלות הבורא בעולם באמצעות הספירות על פי תורת הסוד (מיוסד על עבודה פנימית לימי ספירת העומר).   קראתיך – ספר שנכתב לכל מי שרוצה לראות את יד הבורא בעולם. הקב”ה נוכח בכל רובדי המציאות, ומתורת הסוד עולות דרכים מוחשיות לגלות את נוכחותו.   קראתיך – בורא עולם נוכח גם בנפש האדם – בכל אדם טמונים כוחות אדירים, ואם יכירם, ולו היכרות בסיסית בלבד, יוכל ללמוד כיצד לבטא אותם בעולם וכיצד לקשור קשרים אמיתיים עם סביבתו ועם זולתו.   קראתיך – מזמין אתכם הקוראים אל תוככם פנימה, אל עצמכם, אל מסע של זיכוך מעשי של כוחות הנפש שלכם!   צאו למסע האדיר והמרתק הזה! אל תפספסו! מומלץ מאוד!   282 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "קראתיך"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה