שיחות ושבחי הר”ן – הוצאת דביר ביתך

“אף על פי שרבי נחמן מברסלב גילה תורות
נוראות ונפלאות שלא נשמעו כדוגמתם בעולם, וגם
סיפר מעשיות נפלאות אשר לא נשמע כזאת, עוד

הוסיף לדבר עמנו פה אל פה הרבה בדרכי
שיחות וסיפורי העולם, והכל כדי להכניס בנו אמונה
קדושה וקיום התורה והמצוות העומד עליה… ודיבר
עמנו כל מיני שיחות שבעולם, ומכולם נתגלגל
אחר כך שיחה הנוגעת לעבודתו יתברך…”

שיחות ושבחי הר”ן – רבי נחמן מברסלב, הצדיק הגדול והנשגב, לא בא לעולם אלא להורות דרך לעם ישראל כיצד להתקרב לאביהם שבשמים. זאת הייתה כל מטרתו וחפצו, לשם כך מסר את נפשו וסבל ייסורים ותלאות רבות. ואכן, מלבד התורות הגדולות והעמוקות שגילה בזמנים מסוימים, היה הרבי מקדיש מזמנו לשמוע את הקשיים והניסיונות של אנשיו בעבודת השם והיה מחזקם ומעודדם, ומכוונם בעצות נפלאות והדרכות ישרות ובהירות כיצד להתמודד עם כל קושי ומכשול.

שיחות ושבחי הר”ן – תלמידו הנאמן, רבי נתן מברסלב, השתדל לכתוב את השיחות ששמע מפי רבו ומה ששמע מאחרים, ובפרט לאחר ששמע מרבי נחמן עצמו שראוי לכתוב כל שיחה ושיחה שיוצאת מפיו. השיחות בספר זה כתובות בלשון קלה המובנת לכל אדם, הכוללות עצות והדרכות בהירות ועמוקות בכל תחומי החיים ובכל העניינים הרוחניים של האדם. הן מעניקות לאדם הכוונה והדרכה בדרכו הרוחנית ומחזקות אותו לעבור בשלום את כל הניסיונות וההרפתקאות שבחייו.

לספר זה צורף גם ספר נוסף בשם שבחי הר”ן, בו הובא מעט מיגיעתו ועמלו של רבי נחמן בעבודת השם שלו בשנות נעוריו, וכן סיפור נסיעתו לארץ ישראל. בספר זה ילמד הקורא כיצד זכה רבי נחמן להעפיל לדרגות רוחניות נשגבות ונוראות, ויוכל אף הוא לדבוק בדרכיו וללמוד במעשיו.

מומלץ מאוד! מהדורה מיוחדת עם כריכה רכה ומעוצבת! 100 עמודים מלאים בעצות מעשיות והתיקון הכללי בסוף הספר!

מחיר באתר

$7.45

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4201
תיאור הספר “אף על פי שרבי נחמן מברסלב גילה תורות נוראות ונפלאות שלא נשמעו כדוגמתם בעולם, וגם סיפר מעשיות נפלאות אשר לא נשמע כזאת, עוד הוסיף לדבר עמנו פה אל פה הרבה בדרכי שיחות וסיפורי העולם, והכל כדי להכניס בנו אמונה קדושה וקיום התורה והמצוות העומד עליה… ודיבר עמנו כל מיני שיחות שבעולם, ומכולם נתגלגל אחר כך שיחה הנוגעת לעבודתו יתברך…” שיחות ושבחי הר”ן – רבי נחמן מברסלב, הצדיק הגדול והנשגב, לא בא לעולם אלא להורות דרך לעם ישראל כיצד להתקרב לאביהם שבשמים. זאת הייתה כל מטרתו וחפצו, לשם כך מסר את נפשו וסבל ייסורים ותלאות רבות. ואכן, מלבד התורות הגדולות והעמוקות שגילה בזמנים מסוימים, היה הרבי מקדיש מזמנו לשמוע את הקשיים והניסיונות של אנשיו בעבודת השם והיה מחזקם ומעודדם, ומכוונם בעצות נפלאות והדרכות ישרות ובהירות כיצד להתמודד עם כל קושי ומכשול. שיחות ושבחי הר”ן – תלמידו הנאמן, רבי נתן מברסלב, השתדל לכתוב את השיחות ששמע מפי רבו ומה ששמע מאחרים, ובפרט לאחר ששמע מרבי נחמן עצמו שראוי לכתוב כל שיחה ושיחה שיוצאת מפיו. השיחות בספר זה כתובות בלשון קלה המובנת לכל אדם, הכוללות עצות והדרכות בהירות ועמוקות בכל תחומי החיים ובכל העניינים הרוחניים של האדם. הן מעניקות לאדם הכוונה והדרכה בדרכו הרוחנית ומחזקות אותו לעבור בשלום את כל הניסיונות וההרפתקאות שבחייו. לספר זה צורף גם ספר נוסף בשם שבחי הר”ן, בו הובא מעט מיגיעתו ועמלו של רבי נחמן בעבודת השם שלו בשנות נעוריו, וכן סיפור נסיעתו לארץ ישראל. בספר זה ילמד הקורא כיצד זכה רבי נחמן להעפיל לדרגות רוחניות נשגבות ונוראות, ויוכל אף הוא לדבוק בדרכיו וללמוד במעשיו. מומלץ מאוד! מהדורה מיוחדת עם כריכה רכה ומעוצבת! 100 עמודים מלאים בעצות מעשיות והתיקון הכללי בסוף הספר!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שיחות ושבחי הר"ן - הוצאת דביר ביתך"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה