שיטת הרב פנגר FHT

ברכב מטפלים כל 10,000 ק”מ, מתי בפעם האחרונה טיפלת בעצמך?!?

 

חדש על המדף! FHT – שיטת הרב פנגר להעצמה אישית, ניקוי רעלים רוחני וריפוי טבעי – חובה בכל בית!

 

שיטת הרב פנגר – אדם שואף להגיע גבוה, להתקדם, לממש את הפוטנציאל שלו. כיצד ניתן לעשות זאת? מהי הדרך לשדרג את החיים? איך ניתן לרכוש כלים להעצמה אישית ולצמיחה אישית? כיצד לשחרר את המעצורים ה’תוקעים’ אותנו בשלבים שונים בחיינו?

 

שיטת הרב פנגר – בספר שלפניכם מוצגת לראשונה שיטת FHT, שפותחה על ידי הרב פנגר, ומשלבת העצמה אישית, ניקוי רעלים רוחניים וריפוי טבעי במגע יד. השיטה בנויה על מקורות היהדות ועל מחקר פסיכולוגי ושיטות ריפוי מהמזרח.

 

בספר זה תלמדו באופן תיאורטי ומעשי:

 

* שיטת אימון לפיתוח חיים מאושרים ופרודוקטיביים.

* שיפור הבריאות באמצעות התת-מודע.

* שימוש בכוח המחשבה להשגת מטרות ולחשיבה חיובית.

* טיפול במגוון רחב של מחלות פיזיות באמצעות מגע יד.

* כלים להרפיה, שחרור ממתחים ומחסימות רגשיות ועוד.

 

“השילוב בין אימון, דמיון מודרך וריפוי במגע יד יוצר עבורנו שיטה אולטימטיבית, שעשויה להביא שינוי עצום בחייו של האדם, ואולי גם בעולם כולו…”

 

מומלץ מאוד!!! חובה בכל בית! מתאים גם כמתנה מקורית וייחודית!

 

263 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$14.36

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: ref-hal-1
תיאור הספר ברכב מטפלים כל 10,000 ק”מ, מתי בפעם האחרונה טיפלת בעצמך?!?   חדש על המדף! FHT – שיטת הרב פנגר להעצמה אישית, ניקוי רעלים רוחני וריפוי טבעי – חובה בכל בית!   שיטת הרב פנגר – אדם שואף להגיע גבוה, להתקדם, לממש את הפוטנציאל שלו. כיצד ניתן לעשות זאת? מהי הדרך לשדרג את החיים? איך ניתן לרכוש כלים להעצמה אישית ולצמיחה אישית? כיצד לשחרר את המעצורים ה’תוקעים’ אותנו בשלבים שונים בחיינו?   שיטת הרב פנגר – בספר שלפניכם מוצגת לראשונה שיטת FHT, שפותחה על ידי הרב פנגר, ומשלבת העצמה אישית, ניקוי רעלים רוחניים וריפוי טבעי במגע יד. השיטה בנויה על מקורות היהדות ועל מחקר פסיכולוגי ושיטות ריפוי מהמזרח.   בספר זה תלמדו באופן תיאורטי ומעשי:   * שיטת אימון לפיתוח חיים מאושרים ופרודוקטיביים. * שיפור הבריאות באמצעות התת-מודע. * שימוש בכוח המחשבה להשגת מטרות ולחשיבה חיובית. * טיפול במגוון רחב של מחלות פיזיות באמצעות מגע יד. * כלים להרפיה, שחרור ממתחים ומחסימות רגשיות ועוד.   “השילוב בין אימון, דמיון מודרך וריפוי במגע יד יוצר עבורנו שיטה אולטימטיבית, שעשויה להביא שינוי עצום בחייו של האדם, ואולי גם בעולם כולו…”   מומלץ מאוד!!! חובה בכל בית! מתאים גם כמתנה מקורית וייחודית!   263 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שיטת הרב פנגר FHT"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה