שלא תלך לאיבוד

לעיתים, ילדים אינם זוכים לממש את הפוטנציאל הטמון בהם.
הם מסתובבים בעולמנו הסבוך כשהם חסרי שמחה, מוטיבציה או יכולת ולא מוצאים את הכיוון – הם הולכים לאיבוד.

הספר שלא תלך לאיבוד, מביא את הגורמים, המאפיינים דרכי הטיפול והאפשרויות השונות שישנם כדי לאפשר לילדים שהולכים לאיבוד – להצליח, לשמוח ולהיות יצירתיים ונעימים.

הספר נכתב מתוך ניסיון רב שנים הן בתחום החינוכי והן בתחום הטיפול-מקצועי על סוגיו ועבר הגהות והוספות רבות של אנשי מקצוע מוסמכים.
הידע, התובנות וההצלחות שהושגו במהלך המפגש בלתי אמצעי עם הילדים מוצגים בהרחבה בספר בתקווה  שהקורא יתקרב בעזרתם לחלק הלא מודע בעלמם של הילדים, וישכיל לכוונם להצלחה ולפריחה.

398 עמ', כריכה רכה, 23.5X16.5 ס"מ.

מחיר באתר

$10.61

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-1101
תיאור הספר לעיתים, ילדים אינם זוכים לממש את הפוטנציאל הטמון בהם. הם מסתובבים בעולמנו הסבוך כשהם חסרי שמחה, מוטיבציה או יכולת ולא מוצאים את הכיוון – הם הולכים לאיבוד. הספר שלא תלך לאיבוד, מביא את הגורמים, המאפיינים דרכי הטיפול והאפשרויות השונות שישנם כדי לאפשר לילדים שהולכים לאיבוד – להצליח, לשמוח ולהיות יצירתיים ונעימים. הספר נכתב מתוך ניסיון רב שנים הן בתחום החינוכי והן בתחום הטיפול-מקצועי על סוגיו ועבר הגהות והוספות רבות של אנשי מקצוע מוסמכים. הידע, התובנות וההצלחות שהושגו במהלך המפגש בלתי אמצעי עם הילדים מוצגים בהרחבה בספר בתקווה  שהקורא יתקרב בעזרתם לחלק הלא מודע בעלמם של הילדים, וישכיל לכוונם להצלחה ולפריחה. 398 עמ', כריכה רכה, 23.5X16.5 ס"מ.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שלא תלך לאיבוד"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה