שנה טובה, אגדה לחגי תשרי

אבינו מלכנו! חדש עלינו שנה טובה…

 

שנה טובה – אגדה לחגי תשרי – ספר מיוחד ובו תפילות ובקשות, סיפורים, משלים ועניינים, הלכות נפוצות ועוד, הערוך בפאר והדר, בקו של "זה א-לי ואנווה" המוביל את בית מלכות וקסברגר – פאר היצירה היהודית לכל אורך דרכו.

 

שנה טובה – אגדה לחגי תשרי – המתנה שהעניק בורא עולם לבניו – חגים ומועדי השנה, הגדושים במצוות ובמעשים טובים, במנהגי קודש ובהלכות, אשר מקיפים את היהודי בתקופת החגים עשרים וארבע שעות ביממה וממלאים את ימיו בתוכן מרומם ובעשייה של מצווה, בלא חטא, חלילה. גם את התכלית הזאת מבקשים אנו לפאר ולהדר כמיטב המסורת. ספר מיוחד זה, המקיף את כל מועדי תשרי, מתמקד בעניינים המרוממים שבהם ומגיש חומר עשיר ומגוון ומותאם לכל בני המשפחה.

 

שנה טובה – אגדה לחגי תשרי – כל אחד מנושאי האגדה מוצג מכמה זוויות:

 

הלכות – מבחר של הלכות ידועות שאינן משמשות כמובן כפסק הלכה, וגם לא מקיפות את החומר ההלכתי מכל צידיו, אלא מרחיבות את האופקים ונותנות מושג על הנושא.

 

תפילות – הובאו תפילות נבחרות המופיעות בתוך מסגרת מעוטרת, כדי שגם הילדים יוכלו לנצל את הזמן היקר לשאת תחינה ולהתפלל בעת הרצון המתאימה.

 

משלים – רוב העניינים מומחשים בצורת משל מרתק שמסקנותיו בצידו.

 

סיפורים – סיפורי צדיקים הינם על גדולי ישראל מכל החוגים וממקורות מהימנים. אין כמו סיפור להפנמת המסר והערכים החשובים המופיעים בספר.

 

ממד יחודי הנותן לקורא רצף הנושאים – הוא מעיין בענייני אלול, וכבר נכנס בשערי ראש השנה וחרדת הדין האופפת. ברקע מצפה יום הכיפורים ועוטף בסילודין, אך מיד אחריו יבוא סוכות, כולו שמחה והתעלות… כך כרוכים ושלובים העניינים בזה אחר זה ומספיגים בטעמים ערבים של המכלול המופלא, המתנה היקרה שהעניק לנו הבורא – את חגי תשרי.

 

וכל אלה מעוטרים בציורים מפוארים ומרהיבי עין, המעניקים ממד מעניין ועמוק לכל עניין ומשמשים להמחשת התכלית של הידור המצווה. יצירות אלה מסייעות להגיע לתחושת השגב וההדר שעל כל אחד מאיתנו לחוש בקיום המצוות.

 

מומלץ מאוד! מתאים כמתנה ייחודית ומקורית לחגי תשרי! פריט חובה על שולחן החג! עכשיו במחיר מיוחד!

מחיר באתר

$12.96

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1689
תיאור הספר אבינו מלכנו! חדש עלינו שנה טובה…   שנה טובה – אגדה לחגי תשרי – ספר מיוחד ובו תפילות ובקשות, סיפורים, משלים ועניינים, הלכות נפוצות ועוד, הערוך בפאר והדר, בקו של "זה א-לי ואנווה" המוביל את בית מלכות וקסברגר – פאר היצירה היהודית לכל אורך דרכו.   שנה טובה – אגדה לחגי תשרי – המתנה שהעניק בורא עולם לבניו – חגים ומועדי השנה, הגדושים במצוות ובמעשים טובים, במנהגי קודש ובהלכות, אשר מקיפים את היהודי בתקופת החגים עשרים וארבע שעות ביממה וממלאים את ימיו בתוכן מרומם ובעשייה של מצווה, בלא חטא, חלילה. גם את התכלית הזאת מבקשים אנו לפאר ולהדר כמיטב המסורת. ספר מיוחד זה, המקיף את כל מועדי תשרי, מתמקד בעניינים המרוממים שבהם ומגיש חומר עשיר ומגוון ומותאם לכל בני המשפחה.   שנה טובה – אגדה לחגי תשרי – כל אחד מנושאי האגדה מוצג מכמה זוויות:   הלכות – מבחר של הלכות ידועות שאינן משמשות כמובן כפסק הלכה, וגם לא מקיפות את החומר ההלכתי מכל צידיו, אלא מרחיבות את האופקים ונותנות מושג על הנושא.   תפילות – הובאו תפילות נבחרות המופיעות בתוך מסגרת מעוטרת, כדי שגם הילדים יוכלו לנצל את הזמן היקר לשאת תחינה ולהתפלל בעת הרצון המתאימה.   משלים – רוב העניינים מומחשים בצורת משל מרתק שמסקנותיו בצידו.   סיפורים – סיפורי צדיקים הינם על גדולי ישראל מכל החוגים וממקורות מהימנים. אין כמו סיפור להפנמת המסר והערכים החשובים המופיעים בספר.   ממד יחודי הנותן לקורא רצף הנושאים – הוא מעיין בענייני אלול, וכבר נכנס בשערי ראש השנה וחרדת הדין האופפת. ברקע מצפה יום הכיפורים ועוטף בסילודין, אך מיד אחריו יבוא סוכות, כולו שמחה והתעלות… כך כרוכים ושלובים העניינים בזה אחר זה ומספיגים בטעמים ערבים של המכלול המופלא, המתנה היקרה שהעניק לנו הבורא – את חגי תשרי.   וכל אלה מעוטרים בציורים מפוארים ומרהיבי עין, המעניקים ממד מעניין ועמוק לכל עניין ומשמשים להמחשת התכלית של הידור המצווה. יצירות אלה מסייעות להגיע לתחושת השגב וההדר שעל כל אחד מאיתנו לחוש בקיום המצוות.   מומלץ מאוד! מתאים כמתנה ייחודית ומקורית לחגי תשרי! פריט חובה על שולחן החג! עכשיו במחיר מיוחד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שנה טובה, אגדה לחגי תשרי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה