תורה ודעת, בראשית

חדש! חובה על כל שולחן שבת!

 

תורה ודעת – חומש בראשית – לימוד מעמיק בדרך המחשבה והמוסר ודרושים נפלאים מתוך פרשיות השבוע על חומש בראשית, מאת המחבר הרב דוד פרוור.

 

תורה ודעת – חומש בראשית – אחת מעשר הזכירות שאדם צריך לזכור בכל יום היא – מעמד הר סיני, בו ירד הקב"ה על הר סיני ונתן לעם ישראל את התורה. באותם רגעי הוד נשגבים דממי שררה בעולם, אפילו העוף לא פרח וציפור לא צייץ, העולם כולו עצר מלכת וכולם היו קשובים לנותן התורה, לשמוע את דברו…

 

ספר זה עוסק בפרשיות של ספר בראשית – ספר הישר. הורתו של ספר זה נתהוותה בעת אמירת דברי תורה, מוסריה ולימודיה, שנהג המחבר לומר בפני משפחתו במהלך השנים על שולחן השבת, כאשר עיקרם לדלות את מוסר ההשכל הטמון בפסוקי התורה, ללמוד ולהשיב אל הלב אורח חיים למעלה למשכיל, בהנהגת דרך חיים לקניין מידות ישרות לעיצוב נפשו של האדם. זהו ספר הבא להזכיר לנו מהו תפקידנו כאן בעולם, שלא פעם נשכח מאיתנו בגלל טרדות השעה. מסרי הספר מועברים בשפה השווה לכל נפש וכל אדם ימצא בהם תועלת רבה.

 

מומלץ מאוד!

 

463 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.75

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1700
תיאור הספר חדש! חובה על כל שולחן שבת!   תורה ודעת – חומש בראשית – לימוד מעמיק בדרך המחשבה והמוסר ודרושים נפלאים מתוך פרשיות השבוע על חומש בראשית, מאת המחבר הרב דוד פרוור.   תורה ודעת – חומש בראשית – אחת מעשר הזכירות שאדם צריך לזכור בכל יום היא – מעמד הר סיני, בו ירד הקב"ה על הר סיני ונתן לעם ישראל את התורה. באותם רגעי הוד נשגבים דממי שררה בעולם, אפילו העוף לא פרח וציפור לא צייץ, העולם כולו עצר מלכת וכולם היו קשובים לנותן התורה, לשמוע את דברו…   ספר זה עוסק בפרשיות של ספר בראשית – ספר הישר. הורתו של ספר זה נתהוותה בעת אמירת דברי תורה, מוסריה ולימודיה, שנהג המחבר לומר בפני משפחתו במהלך השנים על שולחן השבת, כאשר עיקרם לדלות את מוסר ההשכל הטמון בפסוקי התורה, ללמוד ולהשיב אל הלב אורח חיים למעלה למשכיל, בהנהגת דרך חיים לקניין מידות ישרות לעיצוב נפשו של האדם. זהו ספר הבא להזכיר לנו מהו תפקידנו כאן בעולם, שלא פעם נשכח מאיתנו בגלל טרדות השעה. מסרי הספר מועברים בשפה השווה לכל נפש וכל אדם ימצא בהם תועלת רבה.   מומלץ מאוד!   463 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "תורה ודעת, בראשית"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה