איתמר אביסריס – לומר לך

הזמר והיוצר איתמר אביסריס בסינגל חדש 'לומר לך' שר ומנגן רוק יהודי פשוט. רגע לפני צאת אלבומו הראשון משחרר סינגל אנרגטי ועוטף במיוחד. מילים ולחן של איתמר.

1 דק' קריאה

רועי אבירם

פורסם בתאריך 18.06.19

רגע לפני תחילת הקיץ, מוציא הזמר והיוצר איתמר אביסריס סינגל חדש – לומר לכם, שיכניס אתכם בדיוק לאווירת רוק עוטף ומלטף. שנכתב והולחן על ידי איתמר, הוא להיט אנרגטי ועוטף בסגנון רוק יהודי פשוט וטוב, המהווה חלק מהמארג המוסיקלי המגוון של האלבום החדש. 

 

 

בשנה וחצי האחרונות עובד איתמר במרץ על אלבומו הראשון שעתיד לצאת בתקופה הקרובה. איתמר מפיק מוזיקלית בעצמו את האלבום, כשהוא גם אחראי על כל הלחנים, המילים והעיבודים. לומר לך – הוא כאמור סינגל ראשון שיוצא מתוך האלבום שבקרוב מאד יגיע לחנויות בארץ .

 

"אני מתרגש מאד להוציא את השיר 'לומר לך'", אומר איתמר אביסריס, "אני  ממש לקראת סיום  האלבום וזה אושר גדול לראות את היצירה המורכבת הזאת יוצאת אל הפועל, לאחר שנים של כתיבה והלחנה. האלבום ייקרא "מסע אל תשובתי" ילווה בעתיד במופע, עם סיפור אישי, דברי תורה, שירים, ומנגינות. השיר 'לומר לך' נכתב כחיזוק רוחני לכל אחד ואחת, מדבר על הקשר הדואלי בין אב לבן, לבין הקב"ה לבנו… אני מתפלל ומקווה שהמאזינים יאהבו ויתחברו לאלבום המגוון והמיוחד הזה ואזכה לגעת לשמח ולקרב את עם ישראל ע"י דברי תורה, שירים ומנגינות".

 

 

אין ייאוש כלל בעולם
אין ספור קשיים ומשוכות
אכזבות ונפילות

 

רבות הן הדרכים אליך
מתחזק בתורתך
עם שירים ומנגינות
אני איתך בדרכך

 

לפעמים ילדי, תרגיש עצבות
הפחד משתלט תרגיש קדרות
הדרך ארוכה, לפעמים נופל וקם

 

רבות הן הדרכים אליך
מתחזק בתורתך
עם שירים ומנגינות
אני איתך בדרכך
רוצה לומר לך
תתחזק ילדי, אל תיכנע
מהפחדים והחולשות
אני איתך ברוחך….

 

רבות הן הדרכים אליך
מתחזק בתורתך
עם שירים ומנגינות
אני איתך בדרכך

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה