דיאטה? לא נשארים רעבים!

אנחנו לא צריכים יותר להרעיב את עצמנו בגלל הדיאטה והרצון להיראות טוב! ערכות ההרזיה הייחודיות של ד"ר גילה גבריאלוב יעשו בשבילכם עבודה טובה!

3 דק' קריאה

ד"ר גילה גבריאלוב

פורסם בתאריך 04.04.21

בשבילי, דיאטה היא לא עניין של הרעבה עצמית. היא סגנון חיים חדש בדרכו של הבורא!

 

למה? מכיוון שהיא פועלת טוב יותר מכל דבר אחר שכבר ניסיתם.

 

השיטה מבוססת על מחקר מדעי מסביב לעולם, מחקר קליני וביו-כימי במעבדה, והעיקר, כזו שיוצרת חיבור חזק בין המדע לתורה – דרך שהנחיל הרמב"ם וממשיכיו.

 

תוכלו לבחור מתוך מגוון נהדר של מאכלים בריאים ו"לעלות על הדרך" בסגנון חיים תורני, כש"התרופות" הטבעיות שלנו מנווטות אתכם כדי להתמיד בדרך, וזאת מסיבה ברורה וידועה: שינויים הם לא דבר קל!

 

שילוב מנצח להצליח בדרך ולהפוך בוודאות לאדם בריא, מתמיד, חטוב, שומר על משקל תקין בקלות – לי ולבני משפחתי, ובטח גם לכם!

 

דיאטות זמניות, מקובלות ומסורתיות, לא מצליחות בדרך כלל. דיאטות של ספירת קלוריות, שיטת הנקודות ואפילו חלבונים, ללא פחמימות – יכשילו אתכם, לדעתי. רובן גם משעממות, חסרות ערך וממש מסוכנות לגוף.

 

כן, הן יכולות לעזור לכם לרדת, אבל בסופו של דבר תעלו במשקל בחזרה ולא תעשו לגוף שלכם שום טובה.

 

רוב הדיאטות הזמניות מגבילות צריכת חומצות שומן חיוניות. וחומצות שומן בעצם עוזרות לגוף להמיס שומן, לכן הפחתה במאכלים עשירים בחומצות הללו כמוה כהפחתה בגורמים שורפי שומן.

 

בשיטת האכילה שלפניכם תרבו לאכול: אבוקדו, אגוז ברזיל, שקדים, זרעי שומשום, זרעי דלעת ואגוזי מלך… והרשימה עוד ארוכה.

 

מאמרים נוספים בנושא:

לרדת במשקל עם ד"ר גילה גבריאלוב!

לב לאבן – ראיון עם הגמולוגית ד"ר גילה גבריאלוב

פעולות פשוטות לבריאות

לאהוב את עצמי

היוגה של המזון

הנכס הכי יקר שלנו

אל תגיד מחר

האזורים הכחולים

משברי דיאטה

יש מה להפסיד
בריאות? הכי טבעית שיש
מה בתפריט?

 

תזונה טובה ונכונה

 

המזונות הללו יגבירו את יכולת החשיבה שלכם, ירוממו את מצב הרוח שלכם, יפחיתו מתח, יגבירו חיוניות ויעניקו לכם לב בריא יותר.

 

כשמדברים על מחלות לב, תפריט בריא הוא השחקן הראשי. הוא יכול לספק לדם כימיקלים שיכולים לפתוח סתימות בעורקים, להפחית כולסטרול, לייצר ממיסים לקרישי דם, לשלוח הורמונים – להרפות דפנות עורקים ולהוריד לחץ דם .

 

מזון טוב עוזר להילחם בהזדקנות ובהאטת קצב ההתדרדרות הטבעי של הגוף.

 

מזון טוב עוזר להרחיק שפעת, הצטננות ולהמריץ את הגוף לייצר יותר תאים הורגים טבעיים שירחיקו זיהומים .

 

מזון טוב עוזר במניעת כאבי ראש, בתוספת תמצית למניעת כאבי ראש, ומניעת התקפי אסטמה קשים ובעיות נשימה.

 

כדי להשיג את כל הדברים הנפלאים הללו, כי לעשות דיאטה כמו שצריך מבלי לפגוע בגוף, מבלי להרעיב את עצמנו, מבלי לעשות דברים שלפעמים משיגים תוצאה הפוכה, ולאו דווקא את מטרת הדיאטה – הכנתי את ערכות ההרזיה – לגברים ולנשים – המורכבות משתי תמציות ייחודיות שמסייעות להשגת המטרה – הרזיה בדרך נכונה ובריאותית.

 

ערכת הרזיה לאישה

 

תמצית ריסון תאבון ואיזון תזונתי – תמצית זו מיועדת לטיפול ריסון תיאבון ואיזון תזונתי, מונעת התמכרות למזון ומסייעת במניעת אכילת יתר, גורמת להרזיה בריאותית: איזון פעילות הבלוטות, התאמת המזון לסדירות בחילוף החומרים, שיפור פעילות המטבוליזם, נטרול ספיגת שומנים, שיפור בפליטת פסולת בהפרשה, פיתוח חיזוק וביסוס הביטחון והאהבה העצמית החיובית שלנו, רגשית ופיזית, מחזקת את היכולת העצמית לעמוד בפיתוי הגרגרנות.

 

תמצית בריאות האישה – התמצית מיועדת לטיפול בחיוניות ותגבור המערכת הנשית ויכולת תפקוד טובה. תמצית טבעית זו תסייע לך לפתיחת חסימות אנרגטיות מעכבות, היא גם תפתח אותך נפשית ורגשית ללא מעצורים ועכבות.

 

ערכת הרזיה לגבר

 

תמצית ריסון תאבון ואיזון תזונתי – תמצית זו מיועדת לטיפול ריסון תיאבון ואיזון תזונתי, מונעת התמכרות למזון, מסייעת במניעת אכילת יתר, גורמת להרזיה בריאותית: איזון פעילות הבלוטות, התאמת המזון לסדירות בחילוף החומרים, שיפור פעילות המטבוליזם, נטרול ספיגת שומנים, שיפור בפליטת פסולת בהפרשה, פיתוח חיזוק וביסוס הביטחון והאהבה העצמית שלנו, רגשית ופיזית, מחזקת את היכולת העצמית שלנו לעמוד בפיתוי הגרגרנות.

 

תמצית בריאות לגבר – תמצית לחיזוק וחיסון המערכת ההורמונאלית, מגבירה את מספר תאי הזרע, משפרת את התפקוד הגברי, מאחדת את תחושת הביטחון גם ברגש וברוח, את יכולת החיוניות והתפקוד היומיומי.

 

זכרו! איזון הורמונאלי הוא תנאי ראשוני והכרחי לירידה במשקל ולשמירה על גוף בריא!

 

הערכות מגיעות עם הצעה לתפריט בריא ומאוזן ועם הוראות שימוש.

 

התמציות בהשגחת הרב לנדא שליט"א.

 

את הערכות ניתן לרכוש בחנות המקוונת של האתר – ערכת הרזיה לגבר, ערכת הרזיה לאישה, וכן מגוון רחב של תמציות ייחודיות.

 

חשוב לדעת!

 

בתמציות הייחודיות שלנו אין שום תופעות לוואי ושום חומר כימי! התמציות הינן תרופות המושתתות על התדרים של אבני החושן ונועדו לעזור לנו לריפוי עצמי ואישי בדרך טבעית ונפלאה, המבוססת על ריפוי באנרגיה תנודתית שעוזרת לכל אחד מאתנו להעביר תכונות בלתי רצויות, כגון: פחדנות, הססנות, חוסר ביטחון עצמי, כעסים, קנאה, שינויים פנימיים, הפרעות וכדומה. הן יוצרות איזון, מהוות כחיסונים אנטי דלקתיים, שחרור מטראומות ועוד, ומסייעות בהפיכת התכונות הבלתי רצוניות הללו לתכונות חיוביות ומאפשרות ליכולות שלנו לבוא לידי ביטוי על הצד הטוב ביותר.

 

 

* * *

ד"ר גילה גבריאלוב – ד"ר למדעי ההתנהגות וד"ר לגמולוגיה – ריפוי באבני החושן! לפרטים נוספים ולקביעת פגישה ולהתייעצות, ניתן לפנות אל ד"ר גבריאלוב במייל: info@doctorgavrielov.co.il או בטלפון/פקס: 03-5320266

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה