ישי רוסנק – מזמור לתודה

ישי רוסנק – מזמור לתודה: הזמר ישי רוסנק משיק סנונית ראשונה מתוך יצירות נוספות שהלחין וכתב. מילים של דוד המלך, לחן של ישי, הפקה ועיבוד מוזיקלי של גדי פוגטש.

1 דק' קריאה

רועי אבירם

פורסם בתאריך 18.06.19

הזמר והיוצר ישי רוסנק משיק את הסינגל – מִזְמוֹר לְתוֹדָה, סנונית ראשונה מתוך יצירות נוספות שהלחין למילים של דוד המלך (תהילים ק, קל"ו), על מלאכת ההפקה והעיבוד המוזיקלי ניצח גדי פוגטש האגדי והמוכשר (בית הקדושה, אברהם אבוטבול, שולי רנד).

 

 

ישי, בן 42, נשוי ואב לארבע בנות, גר ביישוב עלי-זהב. הוא מהנדס בתעשייה ובהייטק, גרפיקאי, מוזיקאי, זמר ויוצר. גדל בפתח תקווה במשפחה מוזיקלית עם אמא (ריקי רוסנק ז"ל) ריתמיקאית במקצועה ואחים שמנגנים ושרים. בשנים האחרונות ישי כתב והלחין מספר שירים מקוריים ומהמקורות. לאחרונה, בעקבות כאב גדול על פטירת אימו, מימש את אהבתו לשיר ויצא בהופעה אינטימית בה מצא דרכים לבטא כאב, געגוע, הערכה ושמחה. ישי שר, ניגן וסיפר את שעל ליבו…"דמעות הופכות לשיר ומנגינה" בחר לקרוא למופע.

 

 

"מִזְמוֹר לְתוֹדָה" – הסינגל הראשון מציג את יכולתו של ישי לרגש ולשמח ומנסה להעביר מסר של אמונה חזקה בבורא העולם, התעוררות לעבוד את ה' בשמחה ובצורך הפשוט – להודות ולומר תוֹדָה על כל מעשה ודבר שיש לנו. את הסינגל מלווה תמונה שישי צילם ועיצב, בה נראה המזמור ממשקפי אימו ז"ל משולחן ביתם בו היא התפללה רבות.

 

מִזְמוֹר לְתוֹדָה, הָרִיעוּ לַה', כָּל-הָאָרֶץ.

עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה; בֹּאוּ לְפָנָיו, בִּרְנָנָה.

דְּעוּ כִּי ה', הוּא אֱלֹוקים:

הוּא עָשָׂנוּ, וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ, וְצֹאן מַרְעִיתוֹ.

הוֹדוּ לַה' כִּי־טוֹב.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה