מפתח מאסטר לחיים

תגידו, מפתח מאסטר לחיים יש לכם? אם לא, אתם מוזמנים לקבל מעדנה קדוש, מאמנת מוסמכת, מפתח כזה ולצאת לדרך חדשה ובטוחה.

3 דק' קריאה

עדנה קדוש

פורסם בתאריך 05.04.21

יש בתוכנו מעין תוכנה שסורקת תדרים. תוכנה שבודקת אילו תדרים מתאימים להתחברות ואילו חסומים. תוכנה שמזהה אילו תדרים מצמיחים אותנו ואילו מצניחים. בכל מקום ובכל זמן אפשר לשבת ולסרוק תדרים קיימים.
 
אנחנו חיים בידיעה שישנם תדרי קליטה שונים למחשבה, שישנם מקורות מידע רבים ועלינו להתחבר למקורות הטובים. כל אחד בוחר את מקום הלימודים, החברים אליהם הוא מתחבר, את המורה שלו ויתכן שאלו משתנים מעת לעת. כל כמה שנים אדם זקוק לחבר, למורה במדרגה אחרת וללימוד שונה. ההתחברות למקורות מידע וקשר הם דבר שיש בו תנועה וזרימה, ותהליך זה הינו נכון וחיובי.
 
אלא שאחת הבעיות היא, שבטעות אנו מחוברים רק לתדרי מידע וקשרים חיצוניים. אנו מפתחים "תלות" או אפילו "התמכרות" למידע וקשר חיצוני.
 
מאמרים נוספים בנושא:
כולנו אותה עוגייה
בדיוק  בשבילי
הנוסחה  הנכונה?
 
ישנו מקור ידע אינסופי, ידע שהוא רלוונטי ביותר אלינו והוא נמצא בנו. אפליקציה זו "מותקנת" בתוכנו ועלינו רק ללמוד להשתמש בה. אפשר "להוריד" הרבה מאוד נתונים חשובים במהירויות שונות, ואת הידע הזה לתמלל למילים ומעשים. כמו הידע העובר דרך אנטנות ומגיע מרחוק, כך יש עוד סוגי מידע העוברים מקרוב. ניתן להתחבר למידע הפנימי, לחפש את הערוץ המתאים לגלישה בערוץ הפרטי המקומי, להמתיק מעט לקליטה והמידע יגיע.
 
ההקשבה למידע הפנימי ולעצמך מאפשרת מימוש רצונות, יצירת רעיונות חדשים, המצאות ויוזמה חדשה. שם נמצאות התשובות לחששות, להתחבטויות ולהתלבטויות אשר מלוות אותנו זמן רב. שם ניתן כהרף עין לעורר את השינוי לו אנו מייחלים זמן רב.
 
גלישה בתדרים אלה פתוחה ואינה חסומה או נדרשת לקוד, והיא מתאפשרת אם יש הקשבה והמתנה. היא גם נעימה וההתחברות לתדר הפנימי מעוררת כוח, שמחה, רוגע ושלווה.
 
ימים אלה של סוף השנה מתאימים לניקוי המחשב, לסילוק תוכנות ישנות ומטרידות, או כאלה שמבזבזות את הזמן. זמן זה מתאים לניקוי וסריקה, הוצאת האפליקציות המיותרות והכנסה מתוך בחירה ומודעות אפליקציות או אתרים חיוניים, כך הגלישה תהיה מהירה יותר, הקליטה תהיה נקייה ותאפשר הקשבה לערוץ הפנימי.
 
בעוד לא מעט ימים נתפלל "וכל באי עולם יעברון לפני כבני מרון, כבקרת רועה עדרו… כן תעביר ותספור ותמנה נפש כל חי". יש פה מציאות הכוללת אחדות (כל באי עולם) וייחודיות (תמנה נפש כל חי) – כלליות ופרטיות. גם עדר ההולך יחד, ראשו של הכבש האחד נמצא לעיתים ליד אחוריו של הכבש שלפניו. אבל בכניסה לדיר, הצאן נכנסים אחד אחד. מצד אחד קיים קשר בין כל העדר (אחדות) ומאידך, כל אחד עומד בפני עצמו (ייחודיות). צריך את שתי התנועות האלו גם יחד.
 
אולי גם זה יעניין אתכם:
אני, כי זה הכי מקורי
השמים  הם הגבול
קפה עם מלאכים
 
צריך חיבור לאינטרנט חיצוני, אבל חייבים גם חיבור לאינטרנט פנימי.
 
איך זה פועל?
 
בפועל, אדם מצוי רוב שעות היום עם אנשים, מתעורר בית עם המשפחה, בעבודה, עם חברים, עם מקורות תקשורת שונים – טלוויזיה, פייסבוק, טלפון נייד – יש תקשורת רבה מאוד עם ה"בחוץ".
 
אבל את התקשורת הפנימית צריך ליזום! היא לא מגיעה מעצמה. טוב לשבת כל יום כמה דקות כדי להתבונן ולהיפגש עם עצמך – בבית או בהליכה בטבע, לשאול מה שלומך? להתעניין בעצמך – מה כואב? מה קשה? מה מתסכל? ומה הרצון? להכיל ולהקשיב.
 
בהקשבה לא מחפשים פתרון או אשמה. בהקשבה ממתינים. אחרי זמן מה, התקשורת הפנימית מתייצבת ומתחזקת ומתחילים "לגלוש" ולמצוא חומר מניע קדימה בנעימות. זה קורה כמו בטבע, בסדר הראוי, בשקט הנכון, מתוך תחושת שמחה וביטחון.
 
מכיוון שאורח חיים כזה חדש לחלקנו, או מוכר אך לא מיושם, אני מזמינה אתכם להצטרף לקורס נקודתרפיה ללמידה והתנסות פרקטית שתאפשר שינוי והתפתחות.
 
לקראת השנה החדשה קבלו החלטה לסרוק אפליקציה חדשה. "מפתח המסטר של החיים" – התקנתם כבר?
 
 
** *
עדנה קדוש – אחות טיפול נמרץ, מטפלת ברפואה משלימה רב תחומית. מאמנת ותומכת על פי חכמת המזרח, המערב והחסידות. מורה בשיטת נקודתרפיה. מחברת הספר "49 ימי מסע", להזמנה – 050-5574065

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה