קריאת שמע ישראל העולמית!

עד לאן מגיע כוחם של הרבים? הצטרפו אלינו ביום שני בערב בשעה 21:00, הרב שלום ארוש ועם ישראל בכל רחבי העולם לאמירת קריאת "שמע ישראל" העולמית המסוגלת לפעול ישועות עצומות!

2 דק' קריאה

הרב שלום ארוש

פורסם בתאריך 04.04.21

על מעלת וכוחה של פעולה הנעשית על ידי הרבים הכבירו לדבר ולספר לנו לאורך כל הדורות באינספור מילים.

 

לא מזמן אמרנו ביחד – כל היהודים בכל רחבי העולם – את התיקון הכללי העולמי, ומחר בערב ב"ה (יום שני, ליל עשרה בטבת) נאמר ביחד כל היהודים בכל רחבי העולם את קריאת שמע ביחד.

 

למה?

 

"כל דור שלא נבנה בית המקדש בימיו כאילו נחרב בימיו", אומרים לנו חז"ל. ואומר החת"ם סופר, שהיום בו הוכרז בשמים בבית דין של מעלה בפעם הראשונה על חורבן בית המקדש היה יום עשרה בטבת. מאז, בכל שנה פוסקים ביום זה האם ייבנה או שמא החורבן ימשיך. לפי מה שרואות עינינו, בית המקדש עדיין לא נבנה, משמע שההכרזה הזו חוזרת על עצמה שוב ושוב.

 

אולם יש בידינו את הכוח לשנות את הגזירה הקשה הזו על ידי עשייה משותפת של הרבים – כלומר, עיסוק במצווה או אמירת פסוקי תהילים או כל דבר שבקדושה ביחד!

 

ביום שני (מחר, יום ט' בטבת, ליל עשרה בטבת) בשעה 21:00 נאמר ביחד – כל עם ישראל בכל רחבי העולם – את קריאת שמע ישראל העולמית!

 

המעמד המכובד, שילווה בשיעורי תורה ודברי חיזוק מעוררים מפי רבנים רבים, ישודר מבית מדרשנו "חוט של חסד" – הקהל מוזמן (עזרת נשים פתוחה).

 

 

אם אינכם מגיעים, אתם יכולים להצטרף אלינו דרך השידור הישיר שאנו מעבירים באתר ובדפי הפייסבוק שלנו (בגן האמונה, ברסלב ישראל, ובכל השפות המוצגות באתר) ולומר ביחד איתנו קריאת שמע. אתם מוזמנים לשתף, להעביר את המסר החשוב הזה להורים, חברים וכל אדם שעם ישראל יקר לו, במיוחד בימים אלה.

 

בשעה נעלה זו נבקש כולנו ארבעה דברים חשובים:

 

מלכות שמים – שבורא עולם האחד והיחיד ימלוך עלינו.

 

מלכות בית דוד – שדוד המלך, המשיח, הוא יהיה המנהיג שינהיג אותנו.

 

בניין בית המקדש – שהשנה בעזרת השם, ביום עשרה בטבת, יפסקו שבית המקדש ייבנה! (שלא כמו בכל שנה שבשמים נפסק שהוא ימשיך בחורבנו, בעוונותינו הרבים).

 

ושכל אחד מעם ישראל יאמר – אני רוצה לחזור בתשובה! מדוע? מכיוון שבשמים רוצים בימים אלה רק את הרצונות שלנו, עוד רצון ועוד רצון הם עוד נדבך ואבני בניין שיחישו ויזרזו את הגאולה.

 

ויהי רצון שבורא עולם יזכה אותנו לגאולה השלמה במהרה בימינו ושבשמים יפסקו ביום עשרה בטבת, שחל השנה ביום שלישי (22/12/2015 למניינם) שבית המקדש ייבנה ונזכה לשמחה עצומה במהרה בימינו, אמן.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה