חכמת נשים

אל תדאגנה נשים ובנות ישראל היקרות, גם אותנו לא מקפח כבוד הרב שהרי במיוחד עבורנו הוציא את הספר הנפלא "חכמת נשים", ששם הרב מסביר כיצד עלינו לנהוג

1 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 01.07.21

"חכמת נשים"

אל תדאגנה נשים ובנות ישראל היקרות, גם אותנו לא מקפח כבוד הרב שהרי במיוחד עבורנו הוציא את הספר הנפלא "חכמת נשים", ששם הרב מסביר כיצד עלינו לנהוג , מה לעשות וממה להימנע בכל תחומי החיים ובקשת רחבה, כדי לזכות לחיים טובים.

 

גם בנות ישראל מחויבות לשמור על הברית, הכיצד ייתכן ומה הקשר? בעזרת הצניעות שהרי כל כבודה בת מלך פנימה. וכיום הרחובות מלאים בלבוש איום ונורא, שאפילו גם אם אדם אינו שומר תורה ומצוות, הרי סולד הוא מצורת הלבוש הפרובוקטיבית שאינה ראויה לבנות ישראל הקדושות.

 

לכן, לפני שאתן ניגשות לקנות בגד כלשהוא אנא בנות מכובדות ואצילות בדקו האם הוא ראוי לכן, האם זה ראוי ללבוש בגד שכזה? האם הוא מכבד אתכן או לא? האם זה יפה ונעים שיראו חלק מגופכן או שיותר יפה הצניעות כי את אישה ובת מכובדת ואצילית? מה יותר מכובד ואצילי ללבוש בגד שמכסה את גופך או שרובו פתוח ומגלה את גופך בפרהסיה?

 

קוד סמוי!

חשבי על כך, כאשר הינך יוצאת החוצה והולכת ברחוב הרי רואים אותך – מה את רוצה לשקף? איזה מסר את מעבירה בהתאם לקוד הלבוש שלך?! מה חשוב לך שיחשבו עלייך?? לבגדים יש משמעות אדירה בהתאם למה שחושבים עלייך, כי הלבוש מעביר מסר בלתי מילולי, קוד סמוי! אותו קוד ללא מילים מעביר תשדורת לעוברים והשבים מי ומה את! שגופך יקר ערך ואינו כלי חמדה, אלא את נשמה יקרה!! 

 

כל ההצלחה של האישה, האם, הרעייה, הבת הישראלית תלוי בך, בצניעותך! גברים חושבים אחרת מנשים כי הבורא יתברך ברא אותם שונים בתכלית, לא רק בנראות הפיזית אלא גם במבנה המוחי ובצורת החשיבה. גבר שרואה אישה לבושה צנוע הוא מכבד אותה ולא מעז להתנהג בצורה בוטה. רווקה שרוצה זיווג טוב ואישה נשואה שרוצה שלום בית וילדים מוצלחים תתלבש ותנהג בצניעות שזה תלוי בך. זה תלוי בצניעותך!!

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה