איפה החצי השני?

החצי השני: איך מוצאים אותו ואיך? היכן מחפשים? מה צריך בדיוק לעשות? טיפים נפלאים משדכנית בחסד ובשעות הפנאי שתכוון אתכם אל המטרה המיוחלת - הנשמה התאומה שלכם!

3 דק' קריאה

איימי כהן

פורסם בתאריך 18.03.21

מחפשים את החצי השני?

 

איך אתם עושים זה – דרך שדכנים? אתרי שידוכים? החברים/חברות עוזרים במלאכה?

 

כמי שעוסקת קצת בנושא (אני לא שדכנית מומחית, אבל תודה לא-ל הקב"ה עוזר לי לחבר בין שני חצאים לתא משפחתי מקסים!) הנה כמה עצות וטיפים מועילים שאני מציעה לאנשים גם באתר השידוכים שיש לי (בארצות הברית). תרשמו לכם, כי זה באמת עוזר.

 

מזווג הזיווגים – אז קודם כל, העובדה שהשדכן האמיתי ומי שבאמת מזווג זיווגים הוא בורא עולם, מסייעת מאוד ומורידה תלות בגורמים אנושיים. כשאנשים ניגשים אלי ומבקשים את עזרתי בחיפוש אחרי הנשמה התאומה אני מיד נרתמת, אך גם מסבירה שבורא עולם הוא זה שנאמר עליו "מזווג הזיווגים" ומחבר שני חצאי הנשמות לנשמה אחת. אל תשכחו!

 

סמכו על בורא עולם, לא על אנשים – יכול להיות שאין צורך לומר את זה, אבל חשוב מאוד לשמור על פרופורציות. לפעמים אנחנו מוצאים משהו או מתחברים למישהו/משהו וחושבים, 'סוף סוף, זה מה/מי שיעזור לי למצוא את החצי השני', אבל אנחנו לא יודעים מאיפה תבוא הישועה. אולם, אם אנחנו סומכים ובוטחים בבורא עולם ומודים לו ומתפללים לעזרתו, ללא ספק, הפעולות הללו הוכיחו את עצמן ועזרו לאנשים למצוא את האחד/האחת.

 

באתר ברסלב ישראל גיליתי לא מעט מומחים לאמונה, כשהמאסטר והמוביל הוא הרב שלום ארוש, שמסבירים את העניין בצורה מדהימה ובגובה העיניים.

 

תהיו עם שתי רגליים על הקרקע – חשוב מאוד להיות עם שתי רגליים על הקרקע! חשוב מאוד שתאמינו בעצמכם ובהשתדלות שאתם צריכים לעשות, אך גם בבורא עולם שכבר בחר לכם, ארבעים יום לפני יצירתכם, את החצי השני, האדם הנכון עבורכם.

 

מאמרים נוספים בנושא:

איך אדע?!?

לומדים לאהוב

כאן בונים גן עדן

סוד הזוגיות המוצלחת

החצי השני – טיפים של שדכנית

אני ואתה נשדך את העולם
יש גם סיפורי הצלחה
כמה זמן עוד נחכה
רווקות מאוחרת
למה זה לא הולך?

מפוקסים על עצמם
עוד יהיו הרבה חתונות
למה קשה להתחתן

 

כשאני ניגשת למלאכת החיפוש, אני מתפללת לבורא עולם להיות שליחה טובה כדי למצוא את הבעל או האישה המיוחלים, ותודה לא-ל, התפילות נענות. ממליצה לכם בחום לאמץ את כוחה של התפילה.

 

בחלק של ההשתדלות – אם אתם צריכים לתת תמונה לשדכנים או לעדכן באתרי שידוכים – תנו תמונה טובה שלכם, בין אם על ידי צלם מקצועי או חבר/ה שיודעים לצלם באיכות טובה. בארצות הברית אני מכירה אנשים שעוסקים בצילום אנשים לצורך שידוכים! כן, יש מקצוע כזה. חשוב מאוד להיראות טוב, כמובן לא משהו שאתם לא, אבל חשוב שתתנו לזה קצת תשומת לב נכונה. לא מעט פעמים, ההתרשמות הראשונית מאוד חשובה וקובעת. חבל שהשקעה של זמן קצר – קצת להיראות טוב ותמונה טובה, ימנעו את המפגש עם החצי השני.

 

רזומה טוב – באתרים, ולפעמים גם אצל שדכנים, אתם צריכים לכתוב על עצמכם כדי שהצד השני ידע, פחות או יותר, במי מדובר, מה הוא/היא אוהבים, האם יש מכנה משותף בדברים מסוימים. לצורך העניין, שבו וכתבו את הרזומה הזה עם קצת מחשבה. תנו לעין נוספת לבדוק את זה – שזה כתוב נכון, בלי שגיאות, מנוסח היטב וכן הלאה. זה באמת מראה שאדם רוצה להציג את עצמו ולא רק להיות שם – באתר או באלבום של השדכן. אל תצפו שמישהו אחר יעשה את העבודה הזו בשבילכם ויציג אתכם ואת מעלותיכם, לשדכנים יש הרבה פונים ולרוב הם לא זוכרים את כל הדברים שאתם רוצים להציג. אולי הם יודעים בקווים כלליים, אבל לא את הפרטים החשובים לכם. לכן כדאי לעלות זאת על הכתב בצורה מסודרת ועניינית. זה הג'וב שלכם, חבר'ה.

 

קבלו עצה טובה – עצות, כך אני חושבת, צריך לקבל מהאדם הנכון שידריך אתכם לאורך כל התהליך, כולל המפגשים. אנשים סומכים על שדכנים שיתנו להם את העצות ויהוו כמנטורים. אפשר לקבל עצות, אבל לשדכנים יש הרבה אנשים על הפרק, הם לא יכולים לתת לכם את מה שאתם באמת צריכים. ולא פעם, דעתם גם מוטית. הם רוצים לסגור שידוכים, הם גם רוצים להרוויח מזה, כי יש כאלה שמתפרנסים מזה ושהעניין הזה הוא לא רק משהו מהצד או חסד שהם רוצים לעשות. כולם בני אדם וכולם רוצים להצליח.

 

למדו על הנושא – זוגיות ושלום בית – ישנם ספרים נפלאים בנושא. אני ממליצה מאוד על הסט המושלם של הרב שלום ארוש לבניית זוגיות ושלום בית, ספרים ודיסקים להכנה נפלאה לפני שנכנסים לדבר האמיתי, מדריכים מעשיים גם לגבר וגם לאישה. זוגות רבים שרכשו את הסט הזה הודו לי. אחרי הכל, כך אני חושבת, צריך את ההכוונה וההדרכה של המומחה האמיתי – הרב שלום ארוש. קראו מאמרים בנושא, זה עוזר מאוד.

 

יש המון דברים לומר, אבל הטיפים האלה יעזרו לכם מאוד בתחילת הדרך. יהי רצון שתזכו להקים בית נאמן בישראל ושהשכינה תשרה בביתכם, בקלות ובמהרה בימינו אמן.

כתבו לנו מה דעתכם!

1. ירון

א' אלול התשע"ח

8/12/2018

בגן השלום – ספר חובה

ב"ה רשמו לעצמכם את כל הנקודות בספר כסיכום.

2. ירון

א' אלול התשע"ח

8/12/2018

ב"ה רשמו לעצמכם את כל הנקודות בספר כסיכום.

3. שירן ממן

י"א חשון התשע"ח

10/31/2017

לגביי שידוכים

את מכירה שדכנית טובה של הרב ארוש ברסלב הנייד שלי 0527119299

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה