המבחן השנתי

זה קורה לרכב, קורה לנו, ובעצם, לכל דבר: כולנו מגיעים לרגע בו אנו צריכים לעבור את המבחן השנתי, הטסט. רחלי רקלס עם כמה הברקות רגע לפני המבחן הגדול.

2 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 17.03.21

החלטתי שאני ראויה לתואר הכבוד והחשוב: "גברת תקני את זה!"

 

וכל זה למה?

 

כפי שאתם מבינים, עם תחושת כאב וכאות הזדהות (או שלא) אני בבית 'גברת שיפוצניקית'.

 

אתמול הרכב שלי אמור היה לעבור את הטסט השנתי, אבל הבחור שהיה צריך להגיע ולקחת אותו התקשר אלי והודיע שיאחר, וזה היה כשהייתי בחוץ ותיקנתי את כיסוי הפנס שנשבר. בסוף הוא בכלל לא הגיע ועכשיו אני אמורה לחכות עד שהוא יואיל בטובו להתקשר שוב?!?

 

ריבונו של עולם…

 

אני חושבת שאבא שלי יהיה גאה בי כשיראה איך תיקנתי את הפנס. זה כל כך מצחיק. למה? כי אם הייתי עושה דבר כזה כשגרתי בארצות הברית, זה היה נחשב (וגם אני) למוקצה ואסור ומזעזע וכל מה שהולך עם זה, זה משהו מביך עד כאב שיכול להרוס את המוניטין של הבן אדם, או את השידוכים של הילדים שלו…

 

ריבונו של עולם בריבוע…

 

ואיך זה קרה? איך הגעתי למצב הזה?

 

טוב, זה היה באותו יום כשנסעתי ברוורס והתנגשתי בעץ ליד החנייה.

 

רגע, רגע… כתבתי "אני" – נסעתי? נתקלתי? סליחה, אבל התכוונתי לבעלי. בכל מקרה, מאז אני נוהגת עם כשכיסוי הפנס מודבק. בתקווה שעבודת ההדבקה שלי תעזור לרכב לעבור את הטסט ואוכל להמשיך לנהוג בצורה יותר רגועה (או שהכי טוב וזה גם מה שאעשה בסוף – אחליף את המכסה השבור).

 

מאמרים נוספים בנושא:

לא משנה מה קורה, תמיד תחייך!

אל תאשים את המהנדס

בלונה פארק של החיים

תמלא אותה

הדלק של העולם הבא

בכל הגוונים

תפרשי כנפיים, ילדה!

הטרובדור

להישאר למעלה כשהחיים למטה

כביסה עדינה

חברתי התפילה

להטריד את אלוקים

קבוע, אבל בטוח!

קפה עם מלאכים

 

אבל עד אז, הרשו לשתף אתכם בכמה נקודות ותובנות מעניינות שעלו לי בראש בעקבות סאגת הפנס:

 

מצוות התשובה יכולה לתקן הכל!!! ותאמינו לי, היא עושה עבודה הרבה יותר טובה מכל סוג של דבק, אפילו הטוב והיקר ביותר.

 

מצוות התשובה לא רק שמתקנת את הדברים ועושה אותה ממש כמו חדשים, אלא היא עושה אותם הרבה יותר טובים ממה שהיו קודם לכן, כלומר לפני הנזק.

 

ריש לקיש היה אומר, שמצוות התשובה שבאה מאהבה יכולה להפוך עבירות לזכויות! וזה תפס אותי חזק! כי עכשיו, יש לי כל כך הרבה זכויות, כלומר עבירות עם פוטנציאל אדיר להפוך לזכויות עצומות, כאלה שיעניקו לי יום אחד מקום של כבוד בהיכל של שרה אימנו. מה אתם אומרים? רוצים לנסות?

 

כל יום אנחנו יכולים לתקן את מה שעשינו. דברו עם בורא עולם, כמו שאומר רבי נחמן מברסלבהתפילה האישית (התבודדות). ספרו לו שאתם רוצים להיות קרובים אליו, רק שהעבירות המעצבנות שלא מרפות מכם תופסות אתכם חזק. הוא ישמח מאוד לנער אותן מכם, אם יראה שאתם באמת מתכוונים לזה.

 

וחברים, לזה אני קוראת אהבה!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה