הנפילות הקטנות

הן תמיד יגיעו, הנפילות הקטנות והמעצבנות, שהורסות לנו את היום ואת הדיאטה. ד"ר גילה גבריאלוב עם הפתרון המושלם לפיתויים המתוקים: תמצית לאיזון סוכרתי!

2 דק' קריאה

ד"ר גילה גבריאלוב

פורסם בתאריך 17.03.21

לא פעם, כשאנחנו מתחילים דיאטה אנחנו יוצאים בכל מי הכרזות והצהרות: "לעולם יותר לא אגע בסוכר לבן" או "קמח לבן זה ממש לא בריא"… כל מיני אמירות כאלה ש"עוזרות" לנו לשטוף את המוח ולעמוד במשימה, מעין "עוגן" שמסייע לנו לא ליפול אפילו בתת ההכרה.

 

אבל אחרי כמה ימים, היא פתאום עומדת לפנינו. יפה, מרשימה, מפתה… חתיכת העוגה, או כל אחד כפי העניין שלו – ממתק שלא משאיר פסיק לוויכוח אם כן או לא וכן הלאה. המניפולציה במוח מתחילה לעבוד ולשכנע אותנו שכבר כמה ימים התנזרנו לגמרי ממתוק, ועכשיו מגיעה לנו זריקת עידוד בדמות העוגה הכל כך יפה, ובטח הטעימה, ולא יקרה כלום אם נמתיק לעצמנו את היום עם פרוסה קטנה אחת בלבד…

 

על הרגע הזה של הנפילות הקטנות אני מדברת (שתמיד הופכות לגדולות), כי מכאן הכדור שלג מתדרדר ומתדרדר ומוסיף עוד פרוסה ועוד אחת, ועד קוביית שוקולד… ואחרי שעה כבר נאמר לעצמנו שכבר גם ככה נפלנו היום, לכן נשכנע את עצמנו להמשיך עם הדיאטה מחר.

 

והמחר, היכן הוא??? עדיין במחר.

 

מאמרים נוספים בנושא:

לרדת במשקל עם ד"ר גילה גבריאלוב!

לב לאבן – ראיון עם ד"ר גילה גבריאלוב

השילוב המנצח

דיאטה? לא נשארים רעבים!

לאהוב את עצמי

תגידו כל יום!

חיסון לכל וזה הכל!

עומדים בעומס?

האוזניים כואבות?

 

ארון התרופות של ד"ר גילה גבריאלוב!

 

התמציות של גילה גבריאלוב במחיר מיוחד, עכשיו בחנות האתר!

 

וכאן נכנס הסיפור של אחת המטופלות שהגיעה אלי לקליניקה, שהתיאור מלמעלה ממש תואם את תחושותיה בשנים האחרונות.

 

כן, היא יודעת שמתוק מזיק לה לבריאות,

היא גם יודעת שהיא הרבה יותר נמרצת וחיונית ללא קמח.

היא מאוד רוצה לרדת במשקל!

יש לה את כל המתכונים והתפריטים כדי לעשות את זה.

היא יודעת שמעידה של פרוסת עוגה תתגלגל לארוחת שחיתות,

 

אבל…

 

הנפילות הללו, שתמיד תופסות אותנו לא מוכנים, גורמות לה כל פעם לנסות מחדש, ושוב למעוד, והפעם הבאה עדיין תקועה באיזה חלק (שרק השם יודע) של המחר.

 

והנה מה שהיא שלחה לי באותו בבוקר במייל:

 

"ד"ר גבריאלוב, את לא מבינה!!! ישבתי הבוקר לשתות את קפה הבוקר שלי ומסביבי הרבה פיתויים. מיד לקחתי את התמצית לאיזון סכרתי (שמונעת רצון למתוק, אותה אני מכינה מצירוף של כמה אבני קריסטל) וממש הצלחתי! החשק עבר לי. הסתכלתי על העוגה במקרר באדישות כאילו הייתה משהו שלא טוב לאכול!"

 

איזון סכרתי – היא תמצית מעולה, ולא רק לסוכרתיים! היא ממש מונעת רצון לאכול מתוק! מאזנת את הקשר האינסוליני בגוף. עוזרת לנו לעמוד מול הפיתויים המתוקים בהצלחה, מעניקה תחושת שובע ויכולת איפוק. משפיעה באופן חיובי על מערכת האנדוקרינית ומלמדת אותנו לא להיות הקורבן של עצמנו, ולדעת איך לנצל את גלוקוז – מקור האנרגיה העיקרי של הגוף מבלי שייווצר מחסור בהורמון האינסולין. בתוספת לאיזון התזונתי, זה יוצר שילוב מושלם המאפשר לנו להתחיל בתהליך של תזונה נכונה היום! לא מחר.

 

השימוש באבנים מבוסס על ידע עתיק ומתחדש שהצטבר, נוסה והוכח כעזר ומרפא ומאז הפך לחלק בלתי נפרד של מטופלים רבים ושמחים. הטיפול הזה נוגע לגוף, רוח ונפש בצור הטבעית וללא כל תופעות לוואי. והחשוב ביותר, בהצלחה רבה.

 

רדו והצליחו מתוך בריאות איתנה,

ד"ר גילה גבריאלוב.

 

לפגישה, ייעוץ והכוונה ניתן לפנות אל ד"ר גבריאלוב במייל: info@doctorgavrielov.co.il או בטלפון/פקס: 03-5320266

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה