זוגיות חלומית בחמש

זוגיות חלומית בחמש: רק חמש דקות לא יותר, אומר הרב אליעזר רפאל ברוידא, תצטרכו להשקיע כל יום כדי להפוך את החיים בשניים לחלום אמיתי כאן ועכשיו!

3 דק' קריאה

הרב אליעזר רפאל ברוידא

פורסם בתאריך 15.03.21

דויד וג'ולי היו על סף פרידה כשאחד החברים שלהם אמר להם יום אחד, "חברים יקרים שלי, אני אוהב את שניכם ואני ממש לא נוקט עמדה של צד זה או אחר וגם לא נכנס באמצע. אבל לפני שאתם נפרדים, אתם חייבים את זה לעצמכם – לפגוש את הרב שלום ארוש. כי אם יש מישהו עלי אדמות שיכול לעזור לכם – זה הוא".

 

"אבל הוא בישראל" הם מחו בפניו, "אנחנו כאן בארצות הברית, לוס אנג'לס. איך בדיוק? וחוץ מזה, הוא לא מדבר עברית".

 

החבר היקר לא ויתר, הוא התקשר למשרדי ברסלב ישראל שבירושלים וביקש לדעת מה אפשר לעשות עבור שלום הבית של החברים היקרים שלו.

 

אהרון דובינסקי, מנהל דסק האנגלית שלנו, קיבל את השיחה ואמר לו "לרב שלום ארוש יש דובר בשפה האנגלית, כולם יודעים שהוא הפה באנגלית שלו, וקוראים לו הרב אליעזר רפאל ברוידא. הוא ישמח לעזור לזוג בטלפון".

 

"זה יעזור? כי הם נפגשו עם הרבה יועצי נישואים, מגשרים ומה לא. מה יש ברב ברוידא שלא היה באחרים?" שאל החבר את אהרון.

 

"הוא לא אוהב לבזבז את הזמן של הפונים אליו, והוא גם ממש לא אוהב לבזבז את הזמן שלו. תופתעו לשמוע…" הסביר אהרון לחבר.

 

הזוג קבע פגישה טלפונית של 40 דקות איתי. נתתי לכל אחד מהם 15 דקות לשחרר קיטור ולספר בתמציתיות את עיקרי הטיעונים כלפי בן/בת הזוג. במשך עשר דקות הצעתי את הפתרון המושלם שנראה לי וכדאי לעשות ושכמובן יפתור להם את הבעיות (החלק הזה לקח חמש דקות), ואז הסברתי את ההיגיון שעומד מאחורי הפתרון הזה (חמש דקות נוספות).

 

מאמרים נוספים בנושא:

אהבה – הרולס רויס של הרגשות

זוגיות טובה? תהיו חברים!

למצוא את הזוגיות מחדש!

אם לא תשנה, שום דבר לא ישתנה!

אהבה טהורה

אהבה אמיתית

שניים זה ביחד

סיפור הדרכה מהסרטים

סוד הזוגיות המוצלחת

כל יום מחדש

זוג טוב עושה שיעורי בית!

תבחרו באהבה

 

הפתרון

 

לעולם אל תתעלמו מהחסד או מכל דבר שבן/בת הזוג עושים עבורכם. ציידו את עצמכם בפנקס התודה שמותאם לכל כיס ותיק וקחו אותו אתכם לכל מקום שאתם הולכים. אתם יכולים לקרוא לו "פנקס הנקודות הטובות בזוגיות". כתבו בו את כל הדברים הטובים והחסדים שבני הזוג עשו עבורכם, גדולים כקטנים, בלי לקפח אפילו מעשה אחד.

 

בסוף היום, על כוס קפה או כוס יין משובח, שבו אחת מול השני והודו לבן/בת הזוג על כל הטובות שהם עשו לכם, אלה שרשמתם בפנקס. תוך זמן קצר תרגישו בשינוי הנפלא שעוטף את הזוגיות שלכם, תראו איך שלום הבית שלכם עולה על דרך המלך ומתמלא בשמחה ואושר. תגלו כמה מקסים ונהדר החצי השני שלכם. ובעיקר, תיהנו מהתעוררות אהבה מיוחדת שתמלא אתכם עוד ועוד, כמו גם הכרת הטוב על הכל. ככל שתודו יותר כך תקבלו חשק ואנרגיות לעשות עוד ועוד חסדים ודברים נפלאים ומתוקים עם בני הזוג.

 

חמש דקות כל יום, זה כל מה שצריך כדי לציין בפניכם בפנקס התודה הזוגי את הדברים היפים שאתם רואים בבני הזוג, את החסדים והטוב שהם עושים אתכם. חמש דקות, לא יותר. מניסיון עם זוגות רבים ראיתי איך בעיות רבות בשלום בית נפתרו, שרובן קשורות לחוסר הכרת הטוב, בלי לבזבז כסף רב על ייעוץ, מפגשים וזמן מהחיים. כמה שקלים, ויש לכם זוגיות נפלאה.

 

וההיגיון

 

עם פנקס מתוק כזה, חיי הנישואין שלכם ירגישו כמו גן עדן בעולם הזה. קל יותר לשכוח ו'להעביר' לבן זוג שמכיר טובה ומודה לכם על כל מה שאתם עושים בשבילו. קל להעלים עין לבן/בת זוג עם הכרת הטוב אליכם, שיודעים שכל מה שהחצי השני עושה – זה לא בגלל שהוא חייב אלא רק בגלל שהוא אוהב.

 

ולא רק, הכרת הטוב מעוררת ברכת שמים של שלום וברכות לרוב, ובעיקר – את שלום הבית המיוחל.

 

וגם, זמן האיכות שלכם ביחד כל ערב על כוס קפה או יין משובח – זה משהו ששום דבר לא ישווה לו, לא בגד של מעצב על, לא חופשה במלדיביים ולא רכב יוקרתי בחנייה.

 

רק חמש דקות, זה כל מה שיעשה את החיים בשניים זוגיות חלומית!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה