רק כשכואב?

מכירים את זה שרק כאשר נחתכים חתך קטנצ'יק באצבע מרגישים שיש אצבע? עדנה קדוש, מאמנת מוסמכת, מסבירה למה חשוב לתת את הדעת לגופנו לפני שזה כואב.

3 דק' קריאה

עדנה קדוש

פורסם בתאריך 17.03.21

לכל אדם בריא יש כתר בריאות על ראשו, אולם הוא לא יכול לראות אותו.

 

מי כן רואה אותו? רק אדם חולה…

 

מצחיק, אבל את הכתר הזה אנחנו רואים כאשר חלינו או נחבלנו. הכתר מתגלה רק כשמשהו כואב או כשר מופיעה מחלה/בעיה.

 

היה היה מרתף לח ומלא עובש. כבר בכניסה למרתף, כשפתחתם את הדלת, הרחתם את ריח העובש.

 

היה היה אדם שהרופא פתח את בטנו ומצא תאים סרטניים/דלקת מפושטים בכל מקום…

 

איך ניפטר מהעובש? נקרצף את המרתף עם חומרי ניקוי, אקונומיקה תעשה עבודה טובה ותהרוג את כל העובש, כמו הרפואה שתיתן כימותרפיה והקרנות ואנטיביוטיקה כדי להרוג את תאי הסרטן/דלקת.

 

מאמרים נוספים בנושא:

תסמונת המחלה הממהרת

הנכס הכי יקר שלנו

קאשי, להתעורר כבר!

מרשם להצלחה

אמרו לקפוץ, אז קפצתי!

האזורים הכחולים

לאכול כדי לחיות

אל תגיד מחר

 

לאחר מכן, נותר לנו רק לקוות שהעובש/סרטן/דלקת לא יחזרו.

 

אבל מה הבעיה? שהעובש שוב יופיע במרתף כל עוד יהי שם חושך ולחות. אם נעשה שינוי קבע במרתף, למשל נכניס תאורה ואוורור, אז העובש לא יחזור.

 

אם נשנה את תנאי הגוף בהם המחלה התפשטה, באופן קבוע, המחלה/בעיה לא תשוב.

 

פרק ראשון: גם קצת בריא זה בריא

פרק שני: אחרי החושך בא האור!

 

תקציר הכתבות הקודמות: אפשר לעשות מהפך בריאותי והתנהגותי במקרים רבים מאוד. בנוסף לדרך הטיפולית שהאדם בחר, יש להוסיף תשעה מפתחות לקידום הבריאות, ריפוי או הרדמת המחלה. מפתחות אלו מתאימים לכל מצב בו אנו רוצים שינוי. המפתחות מתאימים למצבי שינוי פיזיים, כגון: מחלות, כאבים וכו', וכן לסיטואציות בהן רוצים שינוי בדבר בו אין שביעות רצון, כגון: התנהלות הבית, דפוסי התנהגות וחשיבה שונים, בעבודה או במערכות יחסים. המפתחות והדרכים שכתבתי עליהם בפרקים הקודמים הם: מפתח התזונה, מפתח לקיחת אחריות ומפתח הקשבה לעצמנו.

 

דרך רביעית: שימוש בתרופה טבעית, צמח מרפא או תוסף מזון: "אומנות הריפוי מגיעה מהטבע" (פיליפוס אאורליוס פאראצלסוס, רופא במאה ה-16).

 

מטרת התוספים הטבעיים היא:

 

חיזוק והעצמה של המערכת החיסונית, וכן שינוי התנאים בגוף באופן כזה שהמחלה לא תוכל לשגשג, להתפתח ולהתקדם.

 

ניקוי הגוף מחומציות ורעלים, על מנת ליצור סביבה שלא תאפשר למחלה להתקיים. אם מחלה מסוימת מתפתחת בתנאים חומציים, הרי שיצירת סביבה בסיסית בגוף, תעכב/תמנע חזרת המחלה.

 

ישנה תיאוריה (ד"ר נישיהארה) שיש לה אחיזה במציאות, והיא אומרת שמחלות רבות נגרמות מחיידקים, וירוסים וזיהומים שונים. למשל, חיידק ההליקובקטר הגורם למחלות קיבה, ווירוס הפפילומה הגורם למחלות רחם וכו'. לחשיבה זו יש השלכה טיפולית. שינוי של תזונה, לקיחת אחריות, הקשבה לעצמך והטיפול המתאים בליווי תוספים מהווה חלק חשוב בהחלמה. המדע מלמד אותנו שישנם צמחים שלהם תכונות נוגדות סרטן, או צמחים המתאימים למחלות אחרות, ולקיחתם עם הטיפול יהיו רגע מפנה לטובה. על כל אחד ללמוד ולהתייעץ לגבי תוספים אלו עם הרופא המטפל, ואפילו להגיע למומחים. דוגמאות לתוספים כאלו הם: פטריות שונות וצמחים כגון: שיטאקי, ריישי, אסטרגלוס, "רעמת האריה", פרוביוטיקה, קליפות עץ מסוימים, שיחים הגדלים בטבע ועוד. תוספים אלו עובדים בגוף בכמה דרכים: הם עוזרים לעכל את המזון הבריא, משמשים כפרוביוטיקה, נוגדי פטריות, חיידקים, וירוסים וטפילים, ומנקים רעלים מהכבד. כמו כן, הם מחזקים את מערכת החיסון.

 

אני מזהירה! אלו חומרים פעילים ויש להתייעץ לפי לקיחתם. כמו כן, יש לשים לב ולהיזהר מעודף תוספים. אך טוב שנדע שיש אפשרות כזו.

 

חומרים אלו קיימים כצמחים, קפסולות או תערובות שמנים ארומטיים.

 

התאמת תוספים אלו היא אישית ותלויה במצב האדם. מה שמתאים לאחד לא יתאים לאחר, למרות שיש להם אותה אבחנה. גם האדם עצמו, צריך לשנות מזמן לזמן את התוסף או מינונו בעזרת יעוץ הולם.

 

מכירים את זה שרק כאשר נחתכים חתך קטנצ'יק באצבע מרגישים שיש אצבע? או רק כאשר הראש כואב אנו שמים לב לאבר החשוב הזה?

 

אל תחכו לכאב, שימו לב לגופכם כבר עכשיו.

 

 

* * *

עדנה קדוש – אחות טיפול נמרץ, מטפלת ברפואה משלימה רב תחומית. מאמנת ותומכת על פי חכמת המזרח, המערב והחסידות. מורה בשיטת נקודתרפיה. מחברת הספר "49 ימי מסע", להזמנת הספר וסדנאות בריאות: 050-5574065, ednakadosh18@gmail.com וכן באתר www.ednakadosh.com

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה