אביתר בנאי ואהוד בנאי – אני כאן

אני כאן: הקסם קורה מיד בהתחלה, כששומעים את אביתר ואהוד בנאי שרים את "אני כאן". מילים ולחן של אביתר, ההפקה המוזיקלית של אסף אמדורסקי.

1 דק' קריאה

רועי אבירם

פורסם בתאריך 15.03.21

אחרי הסינגל עד האהבה מגיע שיר חדש, דואט. הפעם מדובר בחיבור מיוחד של שני ענקים – הזמרים והיוצרים אביתר בנאי ואהוד בנאי, שיוצרים בחיבור זה אינסוף רבדים ומשמעויות, שכל ניסיון יחצני" לתארו יחטא לעומקו, ואני מתכוון לדואט המקסים אני כאן, שכתב והלחין אביתר בנאי, הפקה מוזיקלית של אסף אמדורסקי.

 

אהוד בנאי ואביתר בנאי, הם כבר הרבה יותר משמות, עבור כל אוהב מוסיקה ואולי עבור כל ישראלי, אך למרות שהם חולקים כל כך הרבה חיבורים עמוקים, זאת הפעם הראשונה שזה קורה מוסיקלית בשיר של אביתר ובאופן כזה שהקסם קורה מיד בלחיצה על הplay-  . אהוד יהיה גם האורח בהופעה הקרובה בהיכל התרבות.

 

 

במופע הקרוב במסגרת פסטיבל הפסנתר יהיו עיבודים חדשים מיוחדים, המסכמים 20 שנה של מוסיקה מופלאה, אמת חשופה ובלתי מתפשרת ולב פתוח לרווחה לעולם. תאריך המופע – יום שני ה-22/10 בהיכל התרבות תל אביב.

 

אביתר: "אמרה לי מישהי, שאתה יכול לדעת הרבה על עצמך, לפי איך שהבן שלך מרגיש כשאתה תופס אותו עושה משהו שאתה לא מרשה. האם הוא נבהל? מסתתר? או שהוא יודע שמותר לו לטעות. האם הוא מרגיש מוגן? אהוב?

או שבעולם שלך אסור להיכשל, אסור לטעות. כולם צריכים תמיד להיות מושלמים. גם את עצמך אתה אוהב רק כשאתה מושלם? או שמותר לך לטעות. מותר לך להיכשל? משהו בדיבור שלי עם עצמי משתנה. כל רגשות האשמה האלה, הביקורת העצמית הקטלנית הזו. אני מחליף את הדיבור הפנימי לדיבור של אמון וחמלה. אהבה. בצומת הזו נכתב השיר הזה. אני כאן.

 

אסף אחי היקר, כמה הומור, כמה חדוות יצירה, כמה יופי. כמה חברות יש ביננו אה? איזה כיף לנו.

 

אהוד יקר, הרבה שנים שאני רוצה להתקרב. רוצה ללמוד ממך כל כך הרבה.

 

איזה כיף שהגיע הרגע לעשות משהו ביחד. ממש. משפחה זה כוח מרפא כשזה בא בטוב. תודה תודה תודה. זה חלום. איזה נדיב גדול אתה".

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה