אהבת הבורא לילדיו

חומש במדבר פותח בידיעה הכי חשובה בעולם- אהבת הקדוש ברוך את בניו אהוביו, אנחנו עם ישראל, ומתוך חיבת הקדוש ברוך הוא לעם ישראל הוא מבקש למנות, לספור אותם.

2 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 13.05.21

"וַיְדַבֵּר יְהוָה אֶל מֹשֶׁה בְּמִדְבַּר סִינַי בְּאֹהֶל מוֹעֵד בְּאֶחָד לַחֹדֶשׁ" (במדבר א, א)

 

חומש במדבר פותח בידיעה הכי חשובה בעולם- אהבת הקדוש ברוך את בניו אהוביו, אנחנו עם ישראל, ומתוך חיבת הקדוש ברוך הוא לעם ישראל הוא מבקש למנות, לספור אותם.

 

וכפי שמלמד אותנו ארוכות מו"ר הרב שלום ארוש שליט"א, שעלינו לדעת שהקדוש ברוך הוא הוא אבא שאוהב אותנו בלי סוף, אוהב אהבה שאינה תלויה בשום דבר, אהבה שיש בה רחמים גמורים ונתינה אינסופית. אבא תמיד אוהב את הילדים שלו, ואבא תמיד עושה רק טוב לילדים שלו, גם אם אנחנו לא מבינים מדוע אנחנו צריכים להאמין בלב באמונה שלמה שהשם אוהב אותנו ועושה לנו רק טוב.

 

רבנו הקדוש, רבי נחמן מברסלב אומר שאילו היינו יודעים עד כמה השם אוהב אותנו, עד כדי כך, האהבה שאנחנו אוהבים את ילדנו, אינה אפילו משתווה לאהבה של בורא עולם את הרשע הכי גדול בישראל!

 

עם ישראל היקר אנא מכם התעודדו, בורא עולם עבר עוד שלב בגאולה שלנו. עברנו את הקורונה וכעת הטילים מהחמאס וכל ההתלהמויות בערים השונות בארץ. תזכרו שאת הכל מנהל אך ורק בורא העולם, לא פוליטיקאי כזה או אחר, אלא השם יתברך שרוצה להביא כבר את הגאולה ולשלוח את המשיח שיתגלה אבל רוצה שעוד יהודים יזכו ויחזרו בתשובה על מנת שיזכו גם לגאולה. כי מי שלא זכאי לא יכול להיגאל בגאולת העולמים ואין אחר כך דרך חזרה. לכן יפה שעת אחת קודם. אנא התעוררו משנתכם ומתרדמתכם ותרבו באהבת חינם, בנתינה, בפירגון, מילה טובה, עידוד ועזרה.

 

בשעת האזעקות לקרא פרקי תהילים שהם נגד טילים. לומר פסוקי אמונה וביטחון בשם "אין עוד מלבדו! לכל טיל יש כתובת ורק הש מנהל את המלחמה הזו. עם ישראל אין לנו על מי לסמוך אלא רק על אבינו שבשמיים – עזרי מעם השם עושה שמים וארץ. הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל. תמיד! נתפלל, נרבה בחסדים ובמעשים טובים, באהבה ובאחדות וב"ה נזכה לגאולה השלמה עוד עכשיו.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה