איפה החצי שלי?

איפה החצי השני שלכם? לרחלי רקלס, המומחית שלנו, יש חמישה צעדים מדהימים למציאת החצי השני ולהגשמת החלום שמתעכב בעקבות רווקות מאוחרת. ליאנה שאלה רחלי ענתה.

3 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 15.03.21

שלום רחלי היקרה,

 

קוראים לי ליאנה ואני בת 37, אישה רווקה שלא מזמן הכירה את משנתו המקסימה של רבי נחמן מברסלב דרך ספריו של הרב שלום ארוש. הספרים האלה מקסימים, נפלאים ועשו לי הרבה מאוד טוב בנפש. אבל יש נושא אחד שעדיין לא הגיע לשלמותו: אני רוצה את החצי השני שלי, את הנשמה התאומה שלי, וזה עדיין לא קרה. יצאתי לפגישות במשך שנים עם בחורים נפלאים, אבל אף אחד מהם לא היה האחד. איך אני יכולה להשתמש באמונה ולגרום לבורא עולם שייתן לי כבר את בעלי לעתיד?

 

מחכה לתשובה שלך, ליאנה

 

ליאנה היקרה שלום גם לך,

 

ובכן, אישה מקסימה ויקרה, בואי ניגש לאחת הנקודות העיקריות של האמונה שאת (ואני) הצלחנו לשכנע את עצמנו מהרגע שהכרנו את המושג אמונה. שאלת, "איך אני יכולה להשתמש באמונה ולגרום לבורא עולם שייתן לי כבר את בעלי לעתיד?" אז התשובה היא שאינך יכולה. את לא יכולה להכריח או לגרום לבורא עולם לעשות משהו בשבילך.

 

ליאנה, אמונה היא לא להיות ילדה טובה כדי לשכנע את הקב"ה שייתן לך את מה שאת רוצה בשיטה המהירה. גם לא לעשות מניפולציות כדי ליצור מצב מסוים וכך הקב"ה ייתן לך את משאלות ליבך. ובעיקר, לא להתעקש ולחשוב שמה שאת רוצה הוא באמת הדבר הטוב ביותר עבורך.

 

בואי נצעד את חמשת הצעדים שיעזרו לך להשיג את כל הברכות בחייך, כולל את הבחור המושלם עבורך. ושימי לב שכתבתי לך "עבורך" ולא "בחור מושלם". כי מושלם, יקרה שלי, לא קיים בעולם הזה. (חוץ ממני, כי את יודעת, תמיד יש יוצאים מן הכלל…)

 

אז קדימה ליאנה, בואי נצא לדרך, אני נותנת לך את חמשת הצעדים ואת צריכה להפנים וליישם אותם. עשינו דיל?

 

מאמרים נוספים בנושא:

הדרך המהירה לחצי השני

כל יום מחדש

הרמוניה משפחתית בחמש

איפה החצי השני?

איך אדע?!?

החצי השני – טיפים של שדכנית

אני ואתה נשדך את העולם
יש גם סיפורי הצלחה
כמה זמן עוד נחכה
רווקות מאוחרת
למה זה לא הולך?

 

צעד ראשון – אמרי תודה על מה שכבר יש לך! – זה דבר שייצור עבורך כלי לקבל עוד ועוד ברכות. כי למה שהקב"ה ייתן עוד אם את מתלוננת על מה שכבר יש לך? הגיוני, נכון?

 

צעד שני – תביני שהקב"ה יודע מה הוא עושה – לקב"ה יש סבלנות אינסופית ופעמים רבות הוא מחכה לנו שנתקן את הפגמים האישיים או שנתקדם ברוחניות, לפני שהוא מעניק לנו מתנה. במקרה שלך, בעלך לעתיד. (ואולי הוא פשוט מחכה שבעלך יעשה הרבה כסף כדי שיוכל לקנות לך טבעת יהלום מפנקת לאירוסין ובית גדול?…)

 

צעד שלישי – אל תתלונני! – כן, יש דברים בחייך שחסרים לך. והאמת, לכולנו. רבי נחמן מברסלב מסביר שאם יש תחום שחסר לנו בו – זה רק בגלל שחסרה לנו תפילה עליו ואנחנו צריכים לתקנו. לכן, אם אין לך בן זוג אז עליך להרבות בתפילות על עניין זה. ובכלל, כל מה שחסר לך, התפללי עליו. אבל זכרי – שתמיד עליך להיות שמחה במצב הנוכחי שלך.

 

צעד רביעי – בקשי מבורא עולם הכל! – למה לעצור רק בחצי השני? בקשי עולם ומלואו! את חושבת שמשהו קשה לבורא עולם? אל תחששי לבקש יותר מדי או להטריח אותו, כי אין דבר כזה! ככל שתדברי איתו, כך טוב יותר. זה מראה שאת מאמינה בו ויודעת שכל מה שיקרה או לא יקרה – הכל רק אם הוא יחליט שכך יהיה.

 

אנשים רבים טועים לחשוב שזה ניגוד – לבקש מבורא עולם את מה שאת רוצה, בעוד שבאותו זמן להבין שמה שאת רוצה לא יהיה הדבר הטוב ביותר עבורך. אז זהו, שאין ניגוד בעניין הזה. הבקשה מבורא עולם גורמת לשני דברים: הראשון – היא בונה את חשבון הבנק הרוחני שלך כך שתוכלי "להרוויח" את הדברים שאת מבקשת ממנו. השני – היא מחזקת את הקשר שלך עם הקב"ה.

 

ומה שתקבלי או לא תקבלי, התוצאה לא תלויה בך. זה נשמע מוזר, אבל אין שום קשר ישיר בין מה שאת מבקשת למה שאת מקבלת. אף אחד לא גורם לשני לקרות. זה רק יוצר את האפשרות שזה יכול לקרות, אם זה טוב בשבילך.

 

 

זה הכי קשה, אבל חייבים לשחרר! אם נעולים על משהו זה הופך את ההמתנה למייסרת ומענה…

 

והנה הגענו אליו: הצעד החמישי והמיוחל: שחררי! – ליאנה, זה יכול להיות הטיפ הכי קשה. אחרי שהחלטת שאת רוצה משהו, המוח ננעל עליו ולא משחרר עד שתקבלי אותו. אבל זה גורם לזמן שבין הבקשה לקבלה להיות מייסר, מענה ואיטי, עד שכל הפוקוס שלך נמצא רק על זה.

 

אני יודעת שזה קשה, אבל עבדי עם עצמך לשחרר. זה יקרה כשזה יקרה. אני יודעת שלי קל לומר את זה כי היום אני אישה נשואה, אבל הייתי במקום שלך ועשיתי בדיוק את ההיפך וסבלתי מאוד! זה היה מענה! אני רק מנסה לחסוך ממך את ההרגשות הלא נעימות הללו.

 

(שמעי בקולי חביבתי ושמרי את כל הייסורים האלה לבעלך כשיעשה דברים שיעצבנו אותך…)

 

האם הבהרתי את הדברים או שהפכתי אותם מסובכים יותר?

 

לא משנה. השורה התחתונה היא שנתתי לך חמישה צעדים שמשנים את החיים לגמרי. השתמשי בהם בחכמה!

 

מאחלת לך חיים מאושרים עם החצי השני שלך, בעזרת השם!

רחלי.

כתבו לנו מה דעתכם!

1. Ori

י"ט טבת התשע"ט

12/27/2018

Toda

Wow, thank you so much for this. I read in Hebrew but write better in English. This article really helped me. Thank you so much!!!!!

2. Ori

י"ט טבת התשע"ט

12/27/2018

Wow, thank you so much for this. I read in Hebrew but write better in English. This article really helped me. Thank you so much!!!!!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה