בוחרים בהקב”ה!

בחירות אדר תש"פ ממש בקרוב.. נו ,אז מה קורה? ב"ה יום שני הקרוב עם ישראל יוצא שוב לקלפי בפעם המי יודע כמה.. (כבר הפסקנו לספור)

2 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 01.03.20

 

בחירות אדר תש"פ ממש בקרוב.. נו ,אז מה קורה? ב"ה יום שני הקרוב עם ישראל יוצא שוב לקלפי בפעם המי יודע כמה.. (כבר הפסקנו לספור)

 

הצחוק והטלולה עם הממשל והרכבו כבר הפכו לסוג של בדיחה גרועה, אבל לדעתי הגרוע יותר מזה שאנחנו יושבים שאננים למול המצב המביך

לשבת בחיבוק ידיים ולא לעשות כלום זה בדיוק מה שמוביל למצב הזה

לקום ולעשות עשוי מאד לשנות את פני המצב ולטובה!

 

אנחנו מצווים לקום ולבחור. למה? כדי לא לתת גושפנקא לגוש השמאל שמורכב מהמון קבוצות קטנות ובעיקרם הקבוצות הערביות שמקבלות כוח כאשר אנחנו לא בוחרים! ואנחנו גם יודעים היטב את המשמעות של לבחור בשמאל = להפקיר את מדינת ישראל ותושביה.

לכן כל מי שראשו בעיניו , ויש בו אהבת ישראל וזיקה למולדת, וכן גם חשוב לו לקחת חלק פעיל כמצביע שהוא גם משפיע , אנא מכם לקום וללכת להצביע.

 

להצביע לגוש הימין , להצביע לסיעות החרדיות. לתת כוח למי שאוהב יהודים ולמי שעם וארץ ישראל חשובים לו.

 

אנחנו היהודים ששומרי תורה ומצוות, אוהבים את אחינו היהודים וכן את ארץ ישראל, לא נשב שאננים נקום ונעשה מעשה ונלך להצביע! כי כל קול משפיע!

ואל תשכחו שהקדוש ברוך הוא יושב רואה ויודע את הכל.. לכן גם יודע היטב אם ולמי הצבעת מאחורי הפרגוד.

 

יש לנו אינטרס משותף. ממשלה ימנית עם סיעות חרדיות חזקות. ממשלה שאוהבת יהודים וחשובה לה ארץ ישראל. ממשלה שבה נותנים כבוד לערכים ולנורמות של עם ישראל כיהודים. נותנת כבוד לשבת, למורשת ולתורתנו הקדושה. ממשלה שבה אוהבים ומכבדים את הקדוש ברוך הוא וציוויו.

 

לחיות בארץ ישראל זו זכות עצומה. זה לא מובן מאליו. האם ידעתם שישנם יותר יהודים שפרוסים בכל רחבי העולם מאשר פה בארץ ישראל? אולם, כאשר יש עלינו לגיונות של שונאים מבית ומחוץ, אשר מאיימים בריש גליי לכבוש ולסלק אותנו מארצנו ומבקשים להשמידנו כיצד ייתכן שאנו נשב שאננים? כיצד נתן את הקול שלנו לאלו שמבקשים להרוגנו? כיצד נשתוק כאשר גורלנו וחיינו עומדים על הפרק?

 

זה כבר לא סוד שהמדינה מושבתת מזה כמה חודשים טובים, שנאמר לפחות שנתיים שלוש..? והמצב רק הולך ומדרדר. כל מקבלי ההחלטות רדומים והחגיגה בארץ ברמת  פשע. לכן אל נוסיף חטא על פשע ונגלה אחריות ללכת לבחור בקלפי לגוש הימין וסיעות חרדיות!

 

אגלה לכם סוד, כאשר אני נגשת לקלפי אני אומרת: "הריני מקשרת את עצמי בבחירות אלה, לכל הצדיקים האמתיים שבדורנו ולכל הצדיקים האמתיים שוכני עפר קדושים באשר המה ובפרט לרבנו הקדוש צדיק יסוד עולם נחל נובע מקור חוכמה רבנו נחמן בן שמחה ובן פייגא זכותם תגן עלינו ועל כל עם ישראל"

 

לאחר מכן אני אומרת , "כבוד הקדוש ברוך הוא, בך אני מצביעה. מאחר ויש בי אמונת חכמים והצדיקים שלנו הורו אותנו ללכת ולבחור אני מקיימת אמונת חכמים והולכת ומצביעה. מי ייתן ויבנה בית המקדש במהרה בימנו ויבוא משיח צדקנו ונמליך אותך כבוד הקדוש ברוך הוא עלינו כמלך בכל רמ"ח/רנ"ב אבירנו ושסה גידנו. בורא העולם, מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, אתה הוא המלך האמתי ובך ורק בך אני מצביעה!".

ויודעת בתוך תוכי שבמעשה הזה בכיתי לקרב את הגאולה. ודיי לחכם..

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה