בימים קשים אלה מתבקשים אנו לסייע

מלחמה רוחנית היא מלחמה גדולה וקשה וכל אחד מאיתנו נמצא בה, לכן פונה אני אליכם כדי שנתחזק ונתגבר על הקשיים הרוחניים ונזכה לקבל על עצמנו כל דבר שיסייע ויועיל לתיקון נפשנו...

2 דק' קריאה

הרב שלום ארוש

פורסם בתאריך 06.04.21

עם ישראל היקרים,
 
ימים קשים עוברים עלינו, ימים של מלחמת קיום של כל עם ישראל.
 
בנים יקרים מעם ישראל שנלקחו בשבי, הפצצות של ישובים בצפון ובדרום, הרס, מוות, פצועים, פחד, חששות והרבה מאוד כאב.
 
גדולי הדור כבר יצאו בקריאות לעם ישראל כדי לחזקנו ולהודיע לנו מה עלינו לעשות בימים קשים אלה. בדבריהם ציינו כי על כל אחד מאיתנו לפשפש במעשיו, לראות בתוכנו פנימה במה אנו יכולים לתקן ולשפר, וכל מה שמתחזקים בו יכול להועיל שיסיר הקב"ה חרון אף, ונזכה לשקט ובטחון.
 
מלחמה רוחנית היא מלחמה גדולה וקשה וכל אחד מאיתנו נמצא בה, לכן פונה אני אליכם כדי שנתחזק ונתגבר על הקשיים הרוחניים ונזכה לקבל על עצמנו כל דבר שיסייע ויועיל לתיקון נפשנו, להצלחת עם ישראל ולימים רגועים, שלווים ובטוחים יותר. ולא משנה היכן נמצא כל אחד מאיתנו, הן ברוחניות והן בגשמיות, עלינו לבקש ולמצוא בתוכנו אפילו נקודה אחת בה אנו יכולים להתחזק, לקבל קבלה רוחנית למען עם ישראל.
 
דבר נוסף, עלינו להיות מאוחדים! לחדול מכל מחלוקת שהיא, לא להקניט אף אחד מעם ישראל, לא לבזות, לא לדבר רע על אף יהודי מעם ישראל! הרי ידוע, שגם בתקופות בהן היתה בעם היהודי עבודה זרה אבל לא היתה מחלוקת בין האנשים, "היו יורדים למלחמה ונוצחין (ומנצחים)", מה שאין כן בזמן שיש מחלוקת, ה’ ישמור, וצריך מאוד להשתדל לעשות שלום בין איש לרעהו, לגמול חסד ולגלות אכפתיות, אהבה ודאגה כלפי כל אחד מעם ישראל, ובעזרת ה’ נזכה לישועת ה’ כהרף עין.
 
ראוי לכל אחד מאיתנו לומר את התיקון הכללי שחיבר רבינו הקדוש, רבי נחמן מברסלב זיע"א. אלו הם עשרה מזמורים המהווים תיקון נפלא מאין כמוהו, קריאה פשוטה של התיקון מתקנת את כל הפגמים, כולל פגם הברית ופגמים צרים ודקים ששום תיקון בעולם לא יכול לתקנם. לכן ראוי אף שיהא התיקון הכללי עמנו תמיד, ומצווה גדולה אף להפיצו לעם ישראל!
 
כך גם לגבי ספרו של רבי נחמן זיע"א – ליקוטי מוהר"ן – שיהא בכל בית בישראל, אף אם לא קוראים בו, וכבר אמר רבי נחמן על ספר זה: "כי ספרי הוא שמירה גדולה בבית"!
 
כמו כן עלינו להרבות באמירת תהלים ולבקוע רקיעים עם תפילותינו, כל אחד בשפתו שלו, בפניה אל ה’ יתברך שיסייע לנו ויציל אותנו. ועל כן יקבל כל אחד על עצמו 10 דקות תפילה ביום על עם ישראל, שנזכה להיוושע מכל צרותינו ובפרט ממה שעובר עלינו בימים קשים אלה.
 
השבת אף היא נקודה מאוד חשובה. שמירת השבת על ידי כל עם ישראל, אפילו שבת אחת, תזכה אותנו להיגאל מכל צרותינו.
 
לכל אחד חלק במלחמה הזו. ועל כל אחד מאיתנו מוטל להושיט יד ולעזור בכל מה שאפשר!
 
יהי רצון שנזכה לגאולה השלמה במהרה בימינו, לכל הישועות ולבשורות טובות לכל עם ישראל, אמן.
 
 
טלפונים של מחלקת ההפצה:
 
052-2240696 או 02-5323339 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה