ברק גרוסברג – כוס קפה

הזמר ברק גרוסברג, וירטואוז הגיטרה המכונה "ג'ימי הנדרקיס החרדי" השיק סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה שלו "כוס קפה" אותו מלווה הזמר רועי לביא. מילים ולחן של ברק.

1 דק' קריאה

רועי אבירם

פורסם בתאריך 26.03.19

הזמר והיוצר ברק גרוסברג, וירטואוז הגיטרה המכונה "ג'ימי הנדריקס החרדי", שהוציא לאחרונה את הקאבר החסידי שעשה להנדריקס – משיח עכשיו, שגרף שבחים רבים והגיע לקהלים מכל המגזרים, משיק סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה המדובר: כוס קפה.

 

 

הסינגל שיוצא ביחד עם וידאו-קליפ שצילם וערך שגיא נווה, מתאר בני זוג בתהליך שלפני חתונה. כאשר ברק בעצמו התחתן לפני כ-3 חודשים ואשתו הטרייה – אביגיל תהילה גרוסברג, משחקת לצדו בקליפ וחלקים מתוכו לקוחים מתוך החתונה.

 

השיר, אותו כתב והלחין ברק, מנסה לצייר אירוניה מסוימת במסר הכללי שלו, במה שזוג צריך כדי "לרצות" להתחתן. כמובן שאפשר להבחין כאן במסר יהודי מובהק שמושפע מהדרך שזוג מתחתן במגזר הדתי, בדרך השידוך: פגישה סביב שולחן עם כוס קפה.

 

ברק מביא לנוף המוזיקלי צבע ומרקם שכמעט ואין אותו: רוק גיטרות בועט לצד המראה והמסר היהודי. בקליפ החדש מלווה ברק בהרכב רוקנ'רול כשר למהדרין, עם טוויסט הומוריסטי הכולל את המוסיקאי החב"די המוערך רועי לביא, לשעבר יוצר וחבר בלהקת התבלינים על הבס ואת רן יונש על התופים.

 

כל זה ממשיך את הדרך האמיצה של ברק בנוף המוזיקה בארץ, מי שכבר פרץ את התודעה בז'אנר היהודי ובסצנה התל אביבית ומחבר את שני הקצוות ממנו הוא מגיע, בעזרת השם ובעזרת הרוקנ'רול.

 

 

מופע השקה חגיגי "בוחרים משיח" – 7.4 בשעה 20:30 בארבי ת"א

אורחים מיוחדים: אריאל זילבר, ארז לב ארי, דניאל זמיר ועוד הפתעות

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה