דולב ששון – מסלול חדש

הזמר והיוצר דולב ששון עם אלבום בכורה "מסלול חדש", המשקף את סוגיית הרצונות והשאיפות שלנו בחיים. אל תוותרו, שימו "פליי" ותבינו!

2 דק' קריאה

רועי אבירם

פורסם בתאריך 04.09.18

הזמר והיוצר דולב ששון החל לסלול את דרכו החדשה ב- 2015, מיד לאחר הצבא, כאשר במשך קרוב לשלוש שנים "מילא את המגירה" בעשרות שירים מקוריים ולחנים תנ"כיים.


לאחר תקופת ההבשלה, ב-2018 החליט לצאת למסלול חדש בחייו ולהקליט את אלבומו הראשון, בניצוחו הנפלא של המפיק – דודי תמיר. האלבום מכיל 10 שירים בסגנון רוק רך. הנה טעימה נפלאה ממנו – שיר הנושא: מסלול חדש, מילים ולחן של דולב, העיבוד וההפקה המוסיקלית של דודי תמיר.

 


אלבום בכורה זה נקרא מסלול חדש, כאשר באופן מקביל ומדויק למה שעבר על דולב בשלוש שנים האחרונות, הוא עוסק בסוגיית הרצונות והשאיפות שלנו בחיים. הוא קורא לא לוותר לעצמנו, אלא ללכת עם הלב, בנוסף להרבה אמונה וביטחון עצמי, ולהגשים את החלומות, עם כל הקושי שבכך, כי רק שם נמצא האושר.


האלבום לעיתים נע בין מקורות, למשל השיר בואי נרוץ מסתמך בבתים שלו על פסוקי הבריאה, ואף רומז למדרשים בנושא. בשיר גבול ניתן לזהות חצאי פסוקים מהתנ"ך וכן הגיגים ספרותיים כמו להסתכל על חצי הכוס המלאה. וכן בשיר הנושא – מסלול חדש – נזכר כי מידת הביטחון היא תוצר של מידת האמונה. לא אחת מצביע האלבום על כך שהעולם הזה הוא מרוץ שלם של חיים. הדבר מבוטא היטב בשיר רחוק משם, בו נמצא האדם על מסלול ריצה וצריך להתמודד עם כל המניעות שהדרך מזמנת לו, אך בכל רגע קורא לו קולו הפנימי להמשיך.

 

 

גם אם נראה שהכל פה שבר 
בין כל חיפוש ארור 
עוד יבוא רגע קט של פשר 
רגע כזה פשוט וברור 

זה לא רק צד של אמונה 
גם ביטחון פה מגשר 
בונה בי תקווה שונה 
בשום שלב לא לוותר 

גלי אמת ואושר 
גועשים לקראתנו 
כמו מעוף הנשר 
פורשים את כפינו 

ובסוף מה נאמר 
רק מבט נשפיל 
כבר עתה אהיה נשמר 
מסלול חדש מתחיל 

 

ישנה דרך יש כיוון

עדיף מללכת כעדר

להיות ישר והגון

בלי טיפה של מרר

 

גלי אמת ואושר

גועשים לקראתנו

כמו מעוף הנשר

פורשים את כפינו

 

ובסוף מה נאמר

רק מבט נשפיל

כבר עתה אהיה נשמר

מסלול חדש מתחיל.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה