האישה המושלמת

חוץ מתמונות של עצמה בסלפי היא לא מצאה תמונה של האישה המושלמת... רחלי רקלס תוהה האם יש דבר כזה "אישה מושלמת" עם הצצה על הזוגיות המיוחדת שלה.

3 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 17.03.21

באותו יום ניסיתי למצוא תמונה של האישה המושלמת, וחוץ מתמונות הסלפי שלי לא מצאתי אפילו תמונה אחת בכל הרשת… אתם יודעים אני צוחקת, נכון? נכון. וכמו שכבר הספקתם להכיר ולהבין, לדויד בעלי ולי יש זוגיות מיוחדת מלאה באהבה, מה אומר לכם? קשר מהסרטים. הוא תמיד מחמיא לי עם המחמאות המתוקות שלו, ואני נופלת על הרצפה. אנחנו כאלה זוג אוהבים, דוידי ואני, עד שאני מוכנה לגלות לכם כמה משפטי מחץ לזוגיות מושלמת. בעלים, שימו לב:

 

אני אוהב אותך מאוד כשאת יושבת בשקט.

 

אם לא היית מדברת, היית מושלמת.

 

את מושלמת כשאת ישנה.

 

ואני, מרוב אהבתי אליו, משיבה לו:

 

מתי הסתכלת לאחרונה במראה?

 

תגיד, איך נולדו לי ילדים יפים ממך?

 

למה אתה חושב שמגיעה לך אישה מושלמת?

 

נאנדרתלי, כבר אמרו לך שאתה כזה?

 

והנה המבזק: גברים, האישה המושלמת לא קיימת! ואתם יודעים למה?? כי אתם רחוקים מלהיות מושלמים!

 

והנה כלל ברזל רוחני שאתם חייבים לדעת: הקב"ה נותן לכם את מה שאתם צריכים, לא את מה שאתם רוצים!

 

ותחשבו על זה רגע לפני שאתם מתלוננים על האישה המקסימה שקיבלתם ממנו, החצי השני של הנשמה שלכם, בעלים יקרים.

 

מאמרים נוספים בנושא:

עם מי התחתנתי?

זוגיות מעל הטבע

הנסיכה ואיש המערות

שניים זה ביחד
זוג טוב עושה שיעורי בית
לומדים לאהוב

כאן בונים גן עדן
למה התאהבנו? שאלה טובה!
סוד הזוגיות המוצלחת
איך נשמור על זה?

 

אז זהו, כמו שאתם מכירים אותי אחרי שיח ושחרור קיטור כזה אני גם חייבת לחשוב, להרהר בדברים, להסיק מסקנות ולהעלות אותם על הכתב, בשבילכם כמובן. תובנות, רבותיי, תובנות! זה משהו שאני מאוד אוהבת.

 

אז התובנה הברורה שעלתה ראשונה בחכה היא, תודה רבה לך בורא עולם שנתת לנו את הרב שלום ארוש שמעניק חיזוק אדיר לדברים שלי. בסדר, הם לא בדיוק הדברים שלי אבל מי שם לב? בכל אופן, הרב שלום ארוש מלמד אותנו שיש דרגה כזו בה אין מקום לספקות בחיינו, ושאנחנו צריכים לשאוף להגיע אליה. היא נוגעת לכל תחומי החיים – הרוחניים והגשמיים, השלמה מתוקה כזו שעושה לנו טוב. אבל בזוגיות, למשל, היא ממש עושה טוב. כי אם חפצים אתם בשלום בית ובזוגיות תקינה, זרקו לפח את כל הספקות והאמינו באמונה שלמה בהשגחה הפרטית של הבורא עלינו שמה שקיבלנו זה הכי טוב בשבילנו, קרי בן/בת זוג. והרב משוכנע שאנחנו מסוגלים להגיע לדרגה הזו. והאמת, שעדיף לנו לנסות כי האלטרנטיבה הזו, כי החץ השני שיוצא מהעניין מוביל לכפירה. כן, קראתם נכון. מילה חזקה, נכון? מעקצצת? אבל זה מה שהרב אומר.

 

התובנה הבאה עלתה ובאה בדמות הרב אליעזר רפאל ברוידא, שפתאום גרמה לי להבין שנכנסתי קצת לצרות. למה? כי באחת השיחות האחרונות שלי איתו, ובשיעורים שהוא נותן, הוא העלה את נושא הדיבורים השליליים על אנשים, עד כמה שהם אסורים ולא טובים, אילו השפעות והשלכות יש להם בחיינו ועוד דברים כאלה. ובדיוק אני נזכרת שכתבתי לכם שם למעלה איך בעלי ואני מפרגנים אחת לשני… אני רואה מולי את הרב ברוידא עם אצבע ה'נו נו' מופנית אלי… זוגיות טובה היא גם קשר טוב, מילים טובות, מחשבות טובות, שום כלום שקשור לרכילות או מחשבות רעות. ותתפלאו, שלפעמים זה הכי מחריד כשזה קורה במשפחות הכי טובות…

 

אגב זוגיות, נזכרתי במכתב שאריאלה שלחה לי במייל לא מזמן וראיתי כיצד ניצלתי את הבמה לומר לה רק דברים טובים ואמיתיים. כי האמת… אח, כמה שהאמת היא כלי אדיר וחשוב בחיים ובעיקר בזוגיות. הכנות, היושר… בכל אופן, העניין של אריאלה הוא כזה, היא חושבת שהיא האישה המושלמת בלי להיות אחת כזו באופן רשמי. החיים המשותפים עם בן זוגה ללא מחויבות אמיתית, ללא החופה המקסימה שהיא מייחלת ורוצה, לא מאפשרים לה ליהנות מהתואר המיוחד הזה.

 

אני מכירה עוד נשים כמו אריאלה, וזה באמת כואב ואפילו מפחיד. כי רק השם יודע אם אחרי כל השנים הללו ביחד יום אחד זה יקרה והם יצעדו אל החופה.

 

בינתיים, עלתה עוד תובנה בעקבות העניין של אריאלה. זה הזכיר לי קצת גשר מפחיד כזה, כמו זה שקראתי עליו לא מזמן כאן באתר. תשמעו, זה לא הכי נעים ללכת על גשר כזה בחיים, במיוחד בזוגיות, כשדברים לא מובנים מאליהם, לא ברורים, לא ידועים. אז מרוב פחד רצתי למטבח ואכלתי משהו. הפחיד אותי כל החושך הזה על הגשר עם הבור וקורות העץ הצרות. אבל בסוף, כמו שזה תמיד קורה בסוף, אהבתי את הסוף. כן, גיליתי שמתחת יש מלא מים. לא שאני אוהבת ליפול למים בלי לדעת שאני נופלת אליהם, אבל זה היה מרגיע. יש משהו מרגיע בזה שאתה יודע לאן פניך מועדות. אבל בחיים ובטח בזוגיות – אף אחד לא מבטיח לך שהדרך מסומנת מראש, שאתה יודע איפה בצדי הדרך מונחים הפרסים שצריך לאסוף, אלה שמעצימים אותך בהמשך, ומתי יהיו הקשיים ואיך נתמודד איתם. אבל הכי חשוב, וזה מאוד מרגיע, שיש שם מים מתחת, משהו רך ונעים ליפול לתוכו, להרים את הראש, לשחות למעלה ולהתחיל שוב מחדש.

 

ככה זה בחיים ובזוגיות, ועם ילדים ועם כל מה שאנחנו חווים.

 

ככה זה כשיש לך יד תומכת ומלווה לאורך כל הדרך, בורא עולם היקר, אבא שבשמים, שתמיד אבל תמיד שם ומלמד אותך שאין דבר כזה מושלם, לא איש ולא אישה, שום דבר. אבל, שכל החיים צועדים אל ההשלמה הפנימית, האישית והזוגית, וזה עושה את זה באמת מושלם.

 

שיהיה.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה