הגיע הזמן

העולם לא עומד במקום אחד ומחוגי השעון כל הזמן מסתובבים. דברים קורים ובמהירות. העולם של היום הוא לא מה שהיה לפני עשור או שניים. הגיע הזמן!

2 דק' קריאה

הרב שלום ארוש

פורסם בתאריך 05.04.21

אתם יודעים, בורא עולם "לא דורך במקום", הוא ממשיך הלאה עם תוכנית המאסטר של בריאת העולם אל היעד שלה – התכלית.

 

העולם לא עומד במקום אחד ומחוגי השעון כל הזמן מסתובבים. דברים קורים ובמהירות. העולם של היום הוא לא מה שהיה לפני עשור או שניים. הכל שונה.

 

אתם לא חושבים שהגיע הזמן?

 

מאמרים נוספים בנושא:

אלוקים, אתה מוזמן

זמן להשתנות

בכוח האהבה

האם יש זמן?

 

אירועי היום, שמתרחשים בקצב מסחרר, חולפים כמו סופת טורנדו. קרו, נעלמו ובמקומם מתרחשים דברים אחרים. לעין קצת קשה להכיל את מה שחולף מולנו במהירות שאנחנו לא מכירים. איך מתמודדים עם זה? רק עם עיניי האמונה אפשר להסתכל על מה שקורה. למחפש האמיתי אין דרך אחרת להסתכל על העולם. וכשזה העיקרון שמוביל אותנו, מי בכלל רואה את דאע"ש, אירן ואת כל הקמים עלינו. היחיד שעומד מול ומעל הכל הוא בורא עולם בכבודו ובעצמו. כולם מקלות ובובות בידיו.

 

סקרים באנגליה מדווחים על פשעי שנאה ואנטישמיות גוברת. המצב לא שונה גם בבלגיה, גרמניה, נורבגיה ושאר מדינות אירופה, האסלאם הרדיקאלי גובר ומרים את ראשו, יוצא לבצע פיגועים אכזריים, רוצח אנשים חפים מפשע.

 

מה הקב"ה רוצה מאיתנו?

 

הבורא אוהב אותנו, ילדיו, בצורה שאנחנו לא יכולים לתאר לעצמנו, ואין יוצאים מן הכלל! ומכיוון שכך, הוא עושה את הכל לטובתנו הנצחית. ובכל זאת, לחיות בהכחשה, לחשוב שמה שקורה בעולם זה אקראי, לא קשור אלינו, לא משפיע עלינו, לחשוב שאצלנו הכל בסדר – זה לאטום את האוזניים אל מול המסרים שהקב"ה שולח לנו.

 

שעון הגאולה של הקב"ה מתקדם תמיד. חלק מהתכונית של הבורא היא קיבוץ הגלויות, ועל זה אנחנו מתפללים כל יום בתפילות – "קבץ נדחי עמך ישראל".

 

אולי גם זה יעניין אתכם:

ים של רחמים

ואפילו בהסתרה

זהירות! מבול של שקרים!

בלי תירוצים!

איש מלחמה

 

אבא רוצה שהילדים שלו ישובו הביתה, ומהר. תהליך הגאולה הממשמשת וקרבה ובואו של משיח כבר גלויים לפנינו ממש. הקב"ה מאיץ את עם ישראל להתאחד, לחזור הביתה, לאהוב אחד את השני…

 

לא צריך לחכות עוד, הגיע הזמן!

 

נבואות הזעם על יום הדין הן ממש לא חלק מהלכסיקון שלנו. אין ברצוננו להפחיד שום אדם, זו גם לא הדרך, אבל אנחנו חייבים להבין ולהפנים שבורא עולם לא יחכה עם התוכנית שלו לגאול את העולם מכל הרע שהתגלה והרים את ראשו, אם אנשים לא רוצים להתאחד ולגרש את כל המחלוקות ושנאת החינם שפוגעת בנו.

 

הגיע הזמן ילדים יקרים של אבא שבשמים. הוא רוצה לגאול אותנו, הוא רוצה לעשות סוף לכל הייסורים, הצער והכאב של העולם הזה, עלינו להרכיב את משקפי האמונה ולהתבונן על אירועי היום רק מתוכם, כי רק כך נצעד על המסלול הנכון. אל תתמהמהו. עלו על רכבת ההזדמנויות שבורא עולם נותן לנו שוב ושוב.

 

לא צריך לחכות יותר, הגיע הזמן!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה