הנר שחיכה לבעליו, הרב מאיר שלמה זצ”ל

פניתי למזכיר העמותה וביקשתי ממנו להשתמש בנר לעילוי נשמת הרב מאיר שלמה זצ"ל, אבל הוא הפליא אותי כשאמר לי עם חיוך קל, "הנר הזה שלו!"...

2 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 04.04.21

רחוב הירדן 18 בבני ברק, שם נמצא בית המדרש "בית ברסלב" שהקים הרב מאיר שלמה זצוק"ל. ממש בסמוך לו, בית מקביל, רחוב הירדן 20 נמצא "קו ההלכה הספרדי" שנותן במשך 24 שעות ביממה, כמעט שבעה ימים בשבוע, מענה בכל שאלה הלכתית.

 

אז מה הקשר בין קו ההלכה לרבי מאיר אתם וודאי מבקשים לדעת?

 

ביום כ"א אב תשע"ז בשעת בין ערביים הרב החזיר את נשמתו הטהורה לבורא. יום למחרת בדרכי לעבודה, במשרדי "קו ההלכה", תהיתי ביני לבין עצמי האם זה יהיה בסדר אם אפנה לכולל הסמוך אלינו על מנת להדליק נר לעילוי נשמתו.

 

'לא נראה לי שזה צנוע', אמרתי בליבי, 'וחוץ מזה, מאיפה אשיג עכשיו נר נשמה?' הקשיתי על עצמי.

 

לפתע נזכרתי שראיתי אצלנו במטבח שבמשרד נר נשמה שבועי בתוך שקית ניילון שעמד לו בצד. 'מעולה! הנה הפתרון לנר שרציתי לקנות' אמרתי לעצמי, 'אבקש רשות להשתמש בו'.

 

דקות אחדות אחרי שנכנסתי למשרד מזכיר העמותה הגיע. ביקשתי ממנו להשתמש בנר, ואפילו הצעתי לקנות את הנר שעמד כמיותם שם בפינת המטבח.

 

"הנר הזה שלו!" ענה לי אברהם המזכיר בחיוך קל.

 

מאמרים נוספים בנושא:

שש שנים להסתלקותו

לגור עם הצדיק, ראיון עם הרבנית שטרן

לכבד כל יהודי!

יהודים פשוטים מדברים

מרן הרב עובדיה יוסף זיע"א
אביהם של ישראל
ומרדכי יצא… עד שיבוא אליהו

האוהב ישראל

האיש והענווה, הרב יאיר אוריאל זצ"ל

 

פתחתי זוג עיניים ו'יריתי' את צרור השאלות המוכר כשמרגישים תדהמה ופליאה, "מה? איך? הנר הזה שייך לרב מאיר שלמה? מה הוא עושה כאן?…"

 

"בואי אספר לך. לפני שנתיים בערך התחלפנו במשרדים, הרב עלה לגור פה ואנחנו קיבלנו שני חדרים אצלו בכולל. לפני כחצי שנה, לאחר שחלה והוצרך לטוס לחו"ל כדי לקבל טיפולים רפואיים, חזרנו לפה והנר הזה – הוא הנר שלו!"

 

"זה הנר שלו שחיכה לו! זה הנר שהשאיר הרב הצדיק עבור עצמו…" אמרתי בקול נרגש. לא הפסקתי להודות לבורא עולם על ההשגחה הפרטית והמדויקת להפליא!

 

אבל לא כאן מסתיים הסיפור.

 

לפני מספר שבועות נשארתי במשרד לבד בשעות אחר הצהריים, והרגשתי קצת לא נעים עם "הלבד" הזה. 'סביר להניח שגר פה לפנינו איש עם יראת שמים שבוודאי עשה כאן מצוות, זכויות וחסדים' ניסיתי לחזק את עצמי. והאמת, הרגשתי אנרגיות חיוביות וטובות במקום, משהו מיוחד, לא רגיל בכלל. 'אם כך, בוודאי שאין לי ממה לפחד…' הרגעתי את עצמי.

 

באותו יום התבררה לי התמונה, הדייר שגר לפנינו בדירה היה לא פחות מאשר הרב הצדיק רבי שלמה מאיר עליו השלום. לא יכולנו לבקש דייר יותר מכובד ממנו!

 

בשם "קו ההלכה" וצוות הרבנים, אנו מבקשים לשלוח תנחומים לבני משפחתו היקרים של מורנו הרב מאיר שלמה בן עדה זצוק"ל, שהיה ממזכי הרבים בדורנו. ת.נ.צ.ב.ה.

 

 

 

הרב מאיר שלמה זצ"ל

 

 

הנר שחיכה לבעליו – הנר של רבי מאיר שלמה זצ"ל שהדלקתי לעילוי נשמתו

כתבו לנו מה דעתכם!

1. Anonymous

כ"ט אלול התשע"ח

9/09/2018

הרב מאיר שלמה זצוק״ל מזכה הרבים מסר נפש על כל אחד ואחד זיע״א!!🙏

2. Sara

כ"ט אב התשע"ז

8/21/2017

מרגש!!!

הגלגל נסגר. תודה רוחמה

3. Sara

כ"ט אב התשע"ז

8/21/2017

הגלגל נסגר. תודה רוחמה

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה