התגלות מתחת למים

"יש אישה שמחפשת גבר שייתן לה ביטחון, ויש אישה שמחפשת גבר שיקרין לה חכמה. כל אישה מחפשת משהו אחר, אבל כולן מחפשות בסופו של דבר אהבה". עכשיו הגיע הזמן לבדוק את התיאוריה שלו...

3 דק' קריאה

עודד מזרחי

פורסם בתאריך 06.04.21

"יש אישה שמחפשת גבר שייתן
לה ביטחון, ויש אישה שמחפשת גבר
שיקרין לה חכמה. כל אישה מחפשת
משהו אחר, אבל כולן מחפשות בסופו
של דבר אהבה". עכשיו הגיע הזמן
לבדוק את התיאוריה שלו…

נסעתי להודו עם שני חבריי הטובים. זו הייתה הפעם ראשונה, אחרי כמה שנים, שהייתי ללא בת-זוג. חשתי חירות נפלאה, חשתי שאני פנוי כעת להכיל דברים חדשים.

הגענו לאיזו אכסניה בג’יפור בירת רג’יסטאן. הייתה שם בריכת מים צלולה. בלילות קיבלתי חשק להיכנס לתוך המים. צללתי פנימה וניסיתי להחזיק את עצמי כמה שיותר בפנים. בדקתי כמה זמן אני מצליח להישאר ללא נשימה. עשיתי כל מיני תנועות של ריקוד מתחת למים, הרגשתי שהמים מטהרים אותי. כך העברתי את מרבית הזמן באותו מקום.

לאחר מכן עזבתי עם חבריי את ג’יפור ועברנו יחד לפושקאר. גם באכסניה זו הייתה בריכה. המשכתי לצלול ביום ובלילה. עשרים פעמים ביום נכנסתי מתחת למים וחוויתי שם חוויות רוחניות. חשתי שזה מנקה אותי ופותח לי את הפנימיות. זה התחבר לכל מיני דברים רוחניים שחוויתי לפני כן: הילות, חיפושים רוחניים, ספרי פילוסופיה ומדיטציה. אנשי ההוסטל נהנו למדוד כמה זמן אני מצליח להישאר מתחת למים.

האנשים שהיו מסביב לבריכה ישבו ועישנו סמים. אני לא נהגתי לעשן. פעם אחת החלטתי להצטרף אליהם, ואז לפתע חוויית הצלילה בצירוף העישון הכניסו אותי למימד לא מוכר. המוח החל להזרים לי נתונים. התחלתי לראות בכל מי שישב שם את פנימיותו, ראיתי על כל אחד ואחד מה מניע אותו רגשית, מה עבר עליו בבית ומהו חסרונו הנפשי. ראיתי על כל אחד את סיפור חייו. כך עברתי על פני כמה בחורים, ואז לפתע הגעתי לבחורה אחת. כל המערכות האנרגטיות של הקליטה שלי השתבשו לחלוטין! אז הבנתי שבחורה משדרת על גלים אנרגטיים אחרים לגמרי.

לפתע ראיתי מולי מן ישות רוחנית עילאית, כמו מלאך. הוא היה בצבע זהב, יושב על מחצלת של דשא ונהר זורם לידו. המלאך החל להסביר לי בשפת המוח הטלפתית:

"דע לך שאישה היא מציאות אחרת לגמרי. אישה נמצאת בעולם הזה מסיבה אחרת לגמרי מאשר האיש. האיש עניינו חיפוש, הוא בא לעולם הזה כדי לעשות פה משהו, ואילו האישה באה לעולם הזה בשביל האיש שלה".

"ומה הנשים רוצות?", שאלתי דרך המחשבה.

"יש אישה שמחפשת גבר שייתן לה ביטחון, יש אישה שמחפשת גבר שיקרין לה חכמה. כל אישה מחפשת משהו אחר, אבל כולן מחפשות בסופו של דבר אהבה".

"בוא נבחן את התיאוריה שלך ונראה אם היא עובדת!" שידרתי לו.

היה לידי ספר על אבני קריסטלים וסגולותיהן. פתחתי אותו, לא ממש קראתי בו, ורק שידרתי במוחי לבחורה מסוימת שאני מאוד חכם. באותה שנייה שקראתי בספר, לפתע התקרבה אלי הבחורה שישבה מרוחקת ממני, ולא דיברה אלי כלל לפני כן, ושאלה אותי מה אני קורא…

נוכחתי שדברי המלאך אמיתיים. הישות החלה להסביר לי על מבנה האדם. הייתה לידי מחברת ורשמתי כל מה שהמלאך אמר. הוא צייר לי דמות אדם, הראה לי את הכתר שלו, ואמר: "הכתר של האדם הוא כמו אנטנה שקולטת נתונים. כל אדם קולט דרך הכתר שלו את הנתונים שנכנסים אליו. יש שבעה פתחי הפנים ודרכם האדם קולט את הנתונים. פרט לכך הוא קולט דרך כל התאים שיש לו בגוף".

חשתי שאינפורמציה קוסמית החלה לזרום לתוכי. המלאך סיפר לי על ארבעת יסודות העולם – אדמה, מים, רוח, אש, והסביר איך זה מסתדר עם כל יסודות הכימיה והנוסחאות הפיזיקאליות, ואיך בסופו של דבר הכל אחד. כל הקשר עם המלאך ארך כשעה וחצי, אבל הרגשתי שזה אורך עשרים שעות ויותר. הרגשתי שהמוח שלי כואב ומתחיל להישרף, שאיני מסוגל להכיל את האינפורמציה הזאת.

זינקתי לתוך המים כדי לצנן את תחושת הבעירה, אבל זה לא עזר. ואז, לאט לאט, ככל שירד הלילה, החוויה הצטמצמה עד שפסקה לגמרי.

אחרי שהמלאך מילא אותי בפרטים, הרגשתי שניתן למלא מהם ספרים שלמים על הקשר הנפלא שישנו בין כל פרטי היקום, בין כל חלקי הבריאה. התברר לי שהחכמה של הבריאה היא אחת, שהכל מסתובב סביב דבר אחד, שלמעשה הכימיה והפיזיקה מנסות להסביר דברים שהם בעצם רוחניים. המלאך הזהיר אותי משני דברים: מניאוף ומסמים.

חשתי באותה שעה שאני מסוגל לשוחח עם המדען הכי גדול בעולם ועם האדם הכי רוחני כדבר איש אל רעהו, ידעתי שקיבלתי אינפורמציה רוחנית אדירה שאיני יודע מה לעשות איתה. קלטתי שיש משהו מעבר, משהו עצום, נפלא וחכם עד אין קץ.

זה היה הצעד הראשון שלי בדרך לתשובה.

* **
אם חוויתם סיפור מיוחד או שמעתם ממישהו על סיפור של השגחה פרטית ואמונה שיכול לחזק את הרבים, אתם מוזמנים ליצור קשר – odedmiz@actcom.co.il

(ספרי "אור חוזר" ו"עין רואה" מאת המחבר ניתנים לרכישה בחנות האתר)

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה