על הניסים!

על הניסים, ועל הטילים ועל המנהרות שחווינו בקיץ האחרון... אלדד אילת עם שני סרטונים מדהימים על הניסים המדהימים מהקיץ האחרון! כמו בימים ההם וממש בזמן הזה!

1 דק' קריאה

אלדד אפל אילת

פורסם בתאריך 17.03.21

זה לא הולך ברגל, כי קרה לנו נס עצום!
 
נס?!? ניסים!!!
 
זוכרים את הקיץ האחרון? בטח שכן. אז מה היה לנו שם? בקיץ האחרון הקב"ה יצר פה שרשרת אירועים מופלאה שדרכה זכינו לראות את ההשגחה הפרטית העצומה שלו, את האהבה האינסופית שלו אלינו ואת הקשר הנצחי בינינו.
 
זה לא היה רק נס פרטי של כל אחד, אלא נס כולל, של כולנו. ומה ההבדל, אתם בטח שואלים? טוב, נתחיל מהעובדה שכולם מרגישים אותם ביחד, כולם מתרוממים מעל הטבע ביחד, חווים חוויה של מודעות מחודדת בה כולנו מכירים בעובדה שיש פה משהו שהוא מעבר. בנקודה זו מתחדד הקשר בינינו ואנחנו שוב נוכחים ונפעמים מול החיבור המיוחד והמופלא שנמצא בשורשנו.
 
זוכרים את המלחמה של הקיץ האחרון? את "צוק איתן"? בטח שכן. אז באותה מלחמה זכינו לראות הרבה מאוד ניסים מעל הטבע. ההשגחה העליונה ממש התגלתה לעיני כל.
 
ומה צריך לעשות בעל הנס? כולנו? פשוט מאוד, חוץ מההכרה בנס כמובן, להודות, להלל ולפרסם את הנס! וזה מה שאנחנו עושים עם שני הסרטונים המדהימים המצורפים לכתבה זו, שהם תודה והכרת הטוב לבורא עולם, לפרסם את הניסים שעשה לנו לא רק בימים ההם, אלא ממש בזמן הזה.
 
על הניסים – חלק א, המנהרות

 
על הניסים – חלק ב, הטילים

 
אולי גם זה יעניין אתכם:
אין עוד עם כזה
הברסלברים מגיעים לעזה
ברסלברים מגיעים לעזה, חלק ב

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה