יהלומים בחול

רוצים לדעת מה קרה עם המורה לגיאוגרפיה? רגע לפני שאתם מקבלים החלטות גורליות, קראו את הסיפור על המורה, הבעל והיהלומים שבחול שיום אחד יכולים להיות שלכם.

3 דק' קריאה

הרב שלום ארוש

פורסם בתאריך 17.03.21

רוצים לדעת מה קרה עם המורה לגיאוגרפיה מלוס אנג'לס?

 

רגע לפני שאספר לכם, אני חייב לציין שהחיים יפים אך גם מלאים בהפתעות.

 

לפעמים, יש את הרגעים האלה בחיים שנראים קשים ומורכבים מאוד, עד שנדמה לי שאני כבר לא מצליח לחייך חלילה, אז מיד אני חושב על בורא עולם והאהבה שלו לכל אחד מאיתנו, ומיד אני אומר "תודה רבה לך אבא יקר". זה יכול להימשך שעה שלמה עד שלאחריה אני מרגיש אדם אחר, חדש לגמרי. זאת מלחמת האמונה, לא להיכנע בשום פנים ואופן לעצבות ולמרה השחורה, לא להרים ידיים לנוכח הייאוש שמאיים עלינו בכל רגע, לא ליפול לזרועותיו האימתניות של הדיכאון, אפילו אם כל הסיבות בחיים מראות שזה הדבר שצריך לעשות.

 

בזמן אמירת "הלל" אנחנו אומרים "הודו לה'". ומסביר רש"י (סנהדרין לט, ב) ש"הודו לה'" משמעו – תודה רבה לך השם!, כי הכרת הטוב ושמחה הם שני הדברים שהקב"ה אוהב במיוחד. לכן, כאשר אנו מודים לבורא עולם בשמחה על הכל, אנו מעוררים רחמי שמים שמושפעים עלינו.

 

זה מה שאנחנו עושים בכל ימי ספירת העומר – שברגעים אלה אנו לקראת קו הסיום שלה, לקראת היום המרגש והמיוחד בשנה – יום מתן תורה, חג השבועות. אנו מתפללים על טיהור וניקיון הנשמה. כוספים לבורא עולם, מתקנים את הספירות, כל אחת בדרגתה שלה. 49 ימים, ובכל יום כזה אנחנו אוספים עוד ועוד יהלומים מתוך החול ומעשירים את שק הנשמה באור יקרות.

 

ואם על יהלומים אנחנו מדברים, אז הנה מה שקרה עם המורה לגיאוגרפיה מלוס אנג'לס.

 

זוג עם ארבעה ילדים חווה משברים איומים בשלום הבית שלהם. המצב החמיר מאוד עד שהבעל עזב את הבית והאישה פתחה בהליכי גירושין, מכיוון שהיא כבר לא יכלה לסבול את הצעקות והריבים עם בעלה, מה גם שהאיש הזה עשה את כל הטעויות האפשריות שכתובות בספרים.

 

מאמרים נוספים בנושא:

תבחרו באהבה

סיפור הדרכה מהסרטים
לומדים לאהוב
כאן בונים גן עדן
אחד ועוד אחד

הצד המקבל
מה שאישה רוצה

שלום בית? הנוסחה החדשה!

שפת האהבה

מקום של אהבה

וגר זאב עם כבש

תבחרו בסליחה

אהבה ללא תנאים

ותודה על האישה

אהבה אמיתית?

כל יום מחדש

שניים זה ביחד

 

לבעל יש חבר, מורה לגיאוגרפיה בתיכון בעיר בה הם גרים. ואותו מורה הוא אדם נפלא, בעל מידות וירא שמים שנמצא איתנו בקשר כבר למעלה מעשר שנים. והוא לא רק שקרא את כל סדרת "הגנים" שהקב"ה זיכה אותי לחבר, אלא השתמש גם במעשרות שהפריש לרכישת ספרים ודיסקים, וזיכה את הרבים. כאשר שמע על הבעיות בשלום בית של חברו הוא פנה אליו ואמר לו, "תראה, אשתך כבר פנתה לעורך דין. מה יש לך להפסיד? קח תקרא את הספר הזה ותראה איך דברים יסתדרו!"

 

הוא נתן לו את הספר בגן השלום.

 

למרות שהכל כבר באמת היה נראה אבוד, הבעל הסכים לקרוא את הספר. כשפגשתי אותו באחת הנסיעות שלי ללוס אנג'לס, הוא סיפר לי שהוא כמעט התעלף כשקרא על הטעויות האיומות שעשה בחיי הנישואין שלו. "מה הפלא שאשתי הייתה אומללה?" הוא אמר לי.

 

בכל אופן, בזמן שהוא קרא את הספר אשתו כבר הייתה משוריינת עם עורך דין ולא הייתה מוכנה לרדת מעניין הגט.

 

המורה לגיאוגרפיה, שהיה בקשר עם הרב אליעזר רפאל ברוידא, הפנה את חברו אלינו. נוצר קשר מיוחד, ונתתי לו הכוונה והדרכה איך ליישם ולקיים את העצות הנפלאות שהספר בגן השלום מציע לקוראיו-לומדיו.

 

בינתיים, האישה שעד עכשיו סירבה בתוקף לדבר עם רב, ובעיקר לא עם רב מהצד של בעלה, הסכימה בדרך נס לדבר עם הרב ברוידא בטלפון, שאמר לה כי להתגרש תמיד אפשר וביקש שתמתין עם זה עוד פרק זמן מסוים לפני שכל המשפחה מתפרקת. היא הסכימה.

 

הבעל, שלמד בתקופת זמן זו את הספר בגן השלום השתנה פלאים. למרות שהם חיו בנפרד הוא גילה אמפתיה לאשתו ולילדיו, דאג לכל מחסורם, שלח פרחים לאשתו והחל לכבד אותה.

 

הם חזרו לחיות ביחד.

 

מאז, הבעל ארגן שני כנסים ענקיים בלוס אנג'לס של אלפי אנשים בכל כנס, בהם זכיתי להרצות על… שלום בית, כמובן. הוא גם החל להפיץ ספרים ודיסקים בכל האזור ועזר לאינספור אנשים להתקרב לבורא עולם ולהציל את הבתים שלהם!

 

ומי זוכה בכל הקרדיט הזה?

 

נכון, המורה לגיאוגרפיה. זה שהציל את הבעל ואת כל המשפחה שלו עם ספר אחד! אי אפשר לתאר ולשער את השכר שמחכה לו בשמים למורה החביב והיקר הזה, וגם את הפירות מהם הוא ייהנה עוד בעולם הזה!

 

אם אתם מעוניינים להיות שותפים במעלת זיכוי הרבים אך אין ביכולתכם לצאת החוצה ולהפיץ את הספרים והדיסקים, אתם יכולים לזכות במצווה במלואה על ידי שנציגים שלנו יעשו זאת בשבילכם.

 

יש הרבה יהלומים בחול, ויום אחד הם יכולים להיות שלכם!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה