יום הולדת בסגר

מי אמר שיום הולדת בסגר לא יכול להיות שמח ומשמח ביותר? ומי אמר שיום הולדת בסגר לא יכול להיות מפתיע עם הפקה מאחורי הקלעים שגם בבית אפשר לחגוג ביג טיים בכייף,

3 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 31.12.20

מי אמר שיום הולדת בסגר לא יכול להיות שמח ומשמח ביותר? ומי אמר שיום הולדת בסגר לא יכול להיות מפתיע עם הפקה מאחורי הקלעים שגם בבית אפשר לחגוג ביג טיים בכייף ובסבבה.

 

מי אמר שיום הולדת בסגר צריך להיות באווירת ט' באב חלילה? אדרבא זה יכול להיות פורימי, שמח, כייפי ומצחיק ביותר.

 

 

הכל עניין של בחירה והשקפה. כן, וזה בדיוק ככה! היום, ט"ו בטבת, חסדי השם יתברך אני חוגגת יום הולדת. מאחר ואני אוהבת למצוא סיבה למסיבה, יום הולדת בעיני קיבל גם ממד של סיבה מיוחדת שראוי לציין, ובצורה חגיגית במיוחד.

 

אז ללכת לחגוג בליל יום ההולדת בבית קפה או מסעדה זה בלתי אפשרי, כי הכל סגור, ומצד שני להזמין טייק אווי לבית זה כבר דיי נמאס, ובכלל תכננתי לנסוע לצפון, לטייל בצפת העתיקה לנשום את האוויר הצלול שלל העיר הקדושה, ללכת לרשב"י והציון סגור..

 

 

אז בקיצור כל התכנונים של מסיבות יום ההולדת נגוזו עוד בטרם הגיחו לאוויר העולם, וכבר חשבתי לעצמי על יום הולדת פסיבי במיוחד, אבל מסובב הסיבות רצה אחרת.. אחרת לגמרי..

 

 

שקיעת החמה של היום הגדול נכנס לתוקפו ואנחנו חוזרים מקניות, בחניית הבניין אני "פתאום" רואה את אחותי וחברות שבאו לעשות לי מסיבת הפתעה, ומה לעשות, הן נתפסו על חם אז הרסתי להן את מומנט ההפתעה. אבל כל זה לא הפריע לחגוג בצחוקים ובשמחה רבה. ואז עשינו בכאילו את ההפתעה , ואח"כ אכלנו (פיצה טייק אוויי – אי אפשר להימנע מזה בימים שכאלו.. חח) היו גם כמה עוגות יום הולדת, ממתקים, מלא בלונים ואפילו קונפטי לבבות שבהתחלה סירב בעקשנות להתפוצץ.

 

 

וההפתעה רק התחילה. לאורך כל הערב עשו לי שמח, אחר כך בזום בשיעור על "כוחות בנפש" מצאנו את עצמנו, באצבע מכוונת לכתחילה, מברכות סעודת אמנים, שרות מזמור תודה ובעיקר מהללות ומשבחות את בורא העולם. מסתברא שגם שיעור הזום היה מכוון למסיבת הפתעה מאחורי מסך המחשב.

 

 

אני רוצה לומר לכם, שהקדוש ברוך הוא כל כך שימח אותי, נכנסו מלא בנות שבכלל לא ידעו על המסיבה בזום וכולנו חגגנו וברכנו בכייף. והיה ממש שמח ומבורך! וגם קבלתי כל כך הרבה ברכות והודעות משמחות ומחזקת באווצאפ שהעלו את מפלס השמחה עד ועוד..

 

 

יום הולדת שמח ופשוט, זה כל הקונץ!

 

ואז נפל לי האסימון, זה באמת לא משנה איפה והיכן אתה חוגג, אתה גם לא צריך מסיבות גרנדיוזיות והפקות על, כפי שכיום נהוג כבר לילדים בגן להרים אפילו טיסות לחו"ל כי מתנפחים וליצנית זה כבר פאסה.. כסוג של תחרות בין ההורים של מי היום הולדת הכי יפה, הכי שווה והכי מושקע, או אולי כסוג של חוויה מתקנת של ההורים בעצמם שרוצים להרגיש חווית יום הולדת ילדותית, ומשקעים בלי סוף מאמצים וים של כספים בעוד שהם מפספסים את העיקר והפשטות.

 

 

יום הולדת צריך להיות פשוט ושמח, אוטנטי וספונטני כזה, זורם.. ובעיקר עם אנשים שאתה אוהב. אוכל טעים, חתיכת עוגה, צחוקים ושוב, הרבה שמחה על הלב , לא הכמות אלא האיכות, לא ההשקעה וההפקה הגדולה אלא כוונת הלב של לשמוח ולשמח.. כך שאתה בהחלט גם יכול לשבת בבית וליהנות מאווירת יום הולדת נפלאה ומרגשת במיוחד.

 

תודות בלי סוף לבורא העולם!

 

"מה אשיב לך? והכל שלך!" , מה ניתן לתת לבורא העולם, שהרי הכל מהכל שלו ומשלו. אז איך יהודי יכול להודות שהרי גם ההודיה בעצמה היא של הקדוש ברוך הוא?

 

 

אם כך, רק להודות לקדוש ברוך הוא ולראות את הכוס המלאה השופעת הגודשת כפי שאני תמיד מציינת, ושמחה היא לא טבע בילד אין באדם, להיפך, העצבות כי קורצנו מאדמה. אז לעבוד על השמחה והאמונה ולהודות וכמה שיותר.

 

 

בעיקר הוקרת הטוב והתודה לבורא העולם על שחייתני והגעתני לזמן הזה. ושום דבר לא מובן מאליו.

 

אז חברים יקרים ביום הולדת שלי אני מברכת את כולנו במזל טוב ענקי, הרבה בריאות הנפש והגוף, שמחה ואמונה, יישוב הדעת ונחת רוח, צלילות מחשבתית , ובעיקר תאהבו אחד את השני את עצמכם, ותכניסו את בורא העולם לתוך הלב והנשמה.. בורא העולם לא נמצא רק בשמיים, אלא הוא פה אתנו ממש ואנחנו חלק ממנו, כאמור הנשמה שלנו חלק אלוק ממעל ממש! 

 

 

בורא עולם, תמשיך בבקשה את כל הטוב והחסד הזה, שלעולם לא ייגמר ושמור על כל קרובי ועל כל עם ישראל, ושנזכה כולנו לחסות תחת כנפי השכינה ולחזור בתשובה ולקבל פני משיח עוד היום! כל הישועות המקיפות! אוהבת אתכם.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה