כוחות בנפש

כשם שיש כוחות בגוף, כך גם צריך שיהיה כוחות בנפש שיאירו לאדם. אם אין כוחות בנפש, והחשבון ריק הנשמה ריקה, כואבת, מצומקת, מצומצמת ואבודה.

2 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 16.12.20

הרבה אנשים מוצאים כספים ובכמויות על פיתוח הגוף, בניית שרירים עיצוב וחיטוב הגוף. משמרים אותו כאילו אין מחר. אכן זה חשוב ואפילו חשוב מאד לשמור על בריאות הגוף, שהרי לגוף אין חלקי חילוף, וגם הגוף הופקד בידי בני האדם לשמור אותו לצורך אחד בלבד שיהיה בריא האדם כדי שיוכל לעבוד את בוראו בבריאות במהלך ימי חייו.

לא נאמר לנו ללכת לפתח גופות, שרירים ואימונים מפה ועד להודעה חדשה. נכון, חשוב מאד לשמור על בריאות תקינה וכן על התעמלות שמחזקת את השרירים ובונה את העצמות ומתחזקת טוב את האדם, זרימת דם בריאה ללב ולראיות, שריפת קלוריות להורדת השומנים וכן הורדת שומנים בדם וכולסטרול מיותר וכן הלאה.

אבל מה עם הנשמה? מה איתה? מה יהיה עליה? האם גם אותה אנחנו מתחזקים כמו את הגוף? כמו הנראות החיצונית? האם גם לה אנו חולקים כל כך הרבה כבוד, זמן, כסף ומאמצים לשמרה כדוגמנית על?

ישנו מושג בסיסי שעונה לשם "כוחות בנפש"; אנחנו יכולים לראות ברחוב הולכים גופות מעוצבים, חטובים ויפים אבל הם משותקים לגמרי. משתוקים מבחינה נפשית! משותקים זה לא מילה! חנוקים לגמרי! הם מתהלכים כחי מת! הם חיים בלי שום חיות, בלי שום שמחה, בלי אנרגיות להמשיך הלאה.. חיים מכוח האינרציה. העיקר שיש גוף יפה חטוב ומעוצב..?!

אז גבירותי ורבותיי היקרים, אני רוצה ליידע אתכם במושג החשוב "כוחות בנפש". כשם שיש כוחות בגוף, כך גם צריך שיהיה כוחות בנפש שיאירו לאדם. אם אין כוחות בנפש, והחשבון ריק הנשמה ריקה, כואבת, מצומקת, מצומצמת ואבודה.

אז כשם שאתם מתחזקים גופות תחילו לתחזק גם את הנשמה שלכם, שהיא, היא המהות שלכם – בעולם הזה ובוודאי בעולם הבא, בעולם האמת.

אז שאלת מיליון הדולר היא איך מתחזקים את הנשמה, מה צריך לעשות וכיצד לקבל את הכוחות החשובים הללו. ב"ה זה כבר אישיו למאמר הבא שבו נמשיך להתוודע למושג כדי לחיות חיים טובים, יפים ומתוקים יותר! חיים מספקים מלאים בתוכן ואושר! עד אז תתחילו לחשוב בכיוון נוסף, שיש לכם נשמה וגם היא זקוקה לאוכל משובח ומזין וגם כמובן לתחזוקה שוטפת. לא רק הגוף שלנו.

 

 

 

רוחמה אפרתי  B.A פסיכולוגיה ותקשורת, Master & Trainer NLP תת מודעי קליני רפואי, מרצה בכירה בנושאי פסיכולוגיה, תת מודע, יהדות וחסידות. מומחית בבעיות רגשיות  לילדים ומבוגרים.  לפרטים: 054-2176644

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה