כשכולם ישנים

מה אתם עושים כשבלילה ההוא שנתכם נודדת? יש מי שסופר כבשים בתקווה להירדם ויש מי שהופך את הזמן הזה לתובנות הכי יפות שהוא קיבל בחיים דווקא בשעת לילה מאוחרת.

2 דק' קריאה

לורי שטיינר

פורסם בתאריך 15.03.21

בלילה ההוא נדדה שנתי.

 

אז חשבתי על העולם וכל מה שקורה בו: המחלות הנוראיות, הטרגדיות, התאונות, המצב החברתי, הביטחוני, הכלכלי, על הילדים ועל הקשישים… נכון, הרשימה כל כך ארוכה ולא נעימה. על כל אלה אנו בוכים ולומדים מהמדיה שמעבירה לנו בשלל ערוציה את מה שקורה כאן ושם.

 

הכל נראה כל כך חשוך וקודר, אבל בתוכי שזה רק ניגוד, משהו הפוך ומוחלט כדי שנוכל להעריך את האור שמתהווה.

 

אז הסתובבתי לצד השני.

 

ובצד השני חשבתי על האור. הפניתי את כל תשומת הלב שלי אליו. כי כשמתסכלים עליו, הוא גודל. ככל שמתמקדים בו, במקום בחושך, הוא מתרחב יותר ויותר.

 

ואז שכבתי על הגב.

 

הנימוקים היו משכנעים. בהחלט, לחשוב על כל הניסים, עד כמה שאפשר ושאני זוכרת, שבורא עולם ברחמיו המרובים הרעיף עלי, הכניס ניצוצות כאלה קסומים לחיי. והוא, יגיב למחשבות המתוקות האלה בעוד חסדים. הוא יחשוב על כל הדברים שעשיתי כדי לרצות ולפייס אותו. כי אתם יודעים, זו מידה כנגד מידה. אם נחשוב על הדברים החשוכים, נראה יותר חושך. אבל אם נחשוב על החסדים והרחמים של בורא עולם, נזכה לראות עוד כאלה בחיינו וכאלה המושפעים לעולם כולו.

 

לשים את הפוקוס על הדברים הטובים, כך חשבתי בעודי שוכבת על גבי ומנסה על הדרך להירדם, תוביל לעוד דברים אליהם אנו מקווים ומייחלים תמיד.

 

ואז, כשאני נלחמת על כל שנייה של שינה, עשיתי דיל עם עצמי: להמשיך לחשוב על עוד דוגמאות מלאות בחסדים ורחמים של האבא הכי אוהב, על האהבה שלו אלינו, על המטרה הנצחית שלו עבור העולם, שהיא כמובן שלום והאחדות, על ההרמוניה והרפואה.

 

כשחשבתי על כל אלה, עוד ועוד דוגמאות קפצו לי בראש כמו מנסות לצאת החוצה, לעולם, להראות מה באמת קרה שם. וקרה שם טוב. הרבה טוב.

 

מאמרים נוספים בנושא:

השודד

ברוכים הבאים לזירה הלוהטת
על כנפי הדמיון
כשהמנהל הוא הדמיון

אפקט הגלים

קפה של בוקר עם אלוקים

תודה, אבא!

 

הטכנולוגיה המתקדמת שעשתה הרבה טוב, למשל, בתחום הרפואה, והחיים הקלים והנוחים שאנו חווים בעזרת מכשירים מסוימים. תארו לעצמכם כמה נוח נהיה לאנשים מוגבלים, למשל, שמשתמשים בכל מיני עזרים שהטכנולוגיה מובילה אותם! והרשימה עוד ארוכה.

 

גם הלילה, כך מסתבר.

 

אבל לא התייאשתי, כלומר הדוגמאות שהמשיכו לקפוץ כמו צנחנים ממטוס לא התייאשו, כאילו רצו לפרוש כנפיים, או שמא מצנח, ולגלות לנו עוד מהטוב הזה. קחו, למשל, את הגישה הנעימה והמתרחבת בכל הקשור לטיפול וריפוי הגוף והנשמה, את יופי האמונה והחשיבה החיובית שמתפשטות בעולם, הדגש שבני העולם שמים על תזונה נכונה והשימוש בטכנולוגיה בצורה יעילה, הגישה הרוחנית החדשה שמתאימה לטיפולים רגשיים, תיקון מערכות יחסים, חיי נישואין ועוד.

 

 

הלילה השינה ואני במלחמת התשה: אני לא מרפה והיא לא מניחה לעפעפיי להיעצם…

 

אם נזכיר לעצמנו עוד ועוד מהחסדים שהאבא היקר שלנו שבשמים עושה איתנו, ומאמינים בכל ההבטחות שלו והמטרה שהוא שם לעולם הזה, נוכל לראות הוכחות של תנועה בכיוון המבטיח הזה.

 

בורא עולם, אבא שבשמים, אוהב אותנו אהבה אינסופית. להכיר ולגלות את הטוב זה דבר שיגדיל את האור ויעזור לו להתפשט לכל מקום, לבטל את החושך שהמדיה דואגת כל הזמן להאיר.

 

תודה על כל החשיבה המאירה הזו שנתת לי עכשיו, דווקא ברגעים שבחוץ הכל חשוך וכולם ישנים.

 

תודה רבה לך אבא יקר על כל מה שאתה עושה. כי אני יודעת שהכל לטובה.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה