לא תסריט של הוליווד

האם אתם עומדים להיות הכוכב הבא? סיפורי ניסים הם לא רק תסריט סוחף מהוליווד, זה יכול להיות הסיפור האישי והנפלא שלכם! ואני לא מגזימה. גם לחברה שלי זה קרה.

2 דק' קריאה

הינדה שבע ליברמן

פורסם בתאריך 14.03.21

כשקראתי בפעם הראשונה את הספר בגן האמונה של הרב שלום ארוש, חשבתי לעצמי שיש כאן כמה סיפורי ניסים שיכולים לספק תסריטים טובים לבמאים בהוליווד. ולעצמי חשבתי, שניסים כאלה לא יכולים לקרות לי. לעולם לא.

 

"אין עצירה/חניה בין השעות 07:00-16:00" היה כתוב על השלט, ואני כמו יהודייה טובה וממהרת עצרתי דווקא שם וקראתי לאדם שקבעתי איתו בצד השני של הרחוב לבוא ולקחת את החבילה מבעלי.

 

הוא לקח והלך ותוך שניות כמו משום מקום הופיע שוטר.

 

הורדתי את החלון והוא אמר בקול בטוח, "גברת, בשלט כתוב שאסור לעצור או לחנות כאן בין השעות שבע לארבע".

 

"אני יודעת" אמרתי. "רק העברתי את החבילה לאדם ההוא (שכבר התרחק), אתה יודע עמדתי פה פחות מחצי דקה ואני נוסעת עכשיו".

 

"זה דו"ח" הוא אמר בנחישות. "כתוב שאסור לעצור או לחנות כאן בין השעות שכתובות בשלט",

 הוא חזר בשנית.

 

זה היה עניין של שניות, מה אני עושה? הורדתי את הראש והתחלתי לחשוב… ואז אמרתי מכל הלב שלי, "אני מצטערת. אתה צודק, בהחלט לא הייתי צריכה לעשות לעצור כאן, אפילו לא לשנייה…"

 

הוא חזר לניידת וחיכיתי שהוא יחזור לרשום את הדו"ח. אבל הוא חלף על פני המכונית שלי והמשיך ללכת… וללכת… ונכנס לניידת ונסע.

 

מאמרים נוספים בנושא:

כשספות עפות

עשיתי לי את היום

בחיים יש הפתעות
חזקה, זה לא מילה
ניסים קטנים

זה בוחן פתע

אז זהו, תודה.

טובים, לא מרירים

ריפרש

לקפוץ לאש!

פקק תנועה

 

וזה היה מדהים. עבורי, בכל אופן. כי הסיטואציה הזו הייתה זהה לזו שקראתי באחת הדוגמאות שהרב שלום ארוש נותן בספרו. אין דין כפול – אם הבענו חרטה כנה ואמיתית מהלב והבנו שעשינו את הדבר הלא נכון וקיבלנו על עצמנו לא לעשות את זה יותר – בורא עולם מוחל לנו על החטאים מבלי שנצטרך לסבול ייסורים חלילה.

 

זה היה עניין של שניות, כמו שאמרתי, שהכתוב הפך למציאות. באותן שניות שהורדתי את הראש וחשבתי, אמרתי לעצמי 'נראה אם זה באמת יעבוד' ועשיתי בדיוק את מה שהרב הסביר בספר, והופ! השוטר המשיך בלי לרשום דו"ח.

 

זה לא קסם שמעלים דו"חות. ממש לא.

 

זאת הפגנת אמונה שלמה שהסיטואציה הזו היא אך ורק מבורא עולם ללמד אותי משהו. והראשון הוא להתחזק באמונה. וסעיף א' לכלל הראשון הזה – לא לעבור על החוק! ובכל מקרה, גם אם הייתי מקבלת את הדו"ח הייתי צריכה להפגין שלב נוסף באמונה – לקבל את הדין באהבה ובשמחה.

 

מאוחר יותר, כשהגעתי כבר הביתה ושתיתי את הקפה, חשבתי על העניין הזה עוד קצת. כולנו, בסופו של דבר, בובות של בורא עולם. זה ממש הפליא אותי איך בהתנצלות כנה אחת השוטר שינה את הגישה שלו והמשיך הלאה. כשבורא עולם שומע את הסליחה הכנה שלנו – גם השוטר שומע אותה.

 

 

אולי אתם הכוכב הבא של הוליווד? תאמינו! כי סיפורי ניסים הם לא רק תסריט סוחף של הבמאים מהוליווד, זה הסיפור הפרטי שלכם!

 

אז תרשמו לכם את שלושת הכללים הנפלאים של האמונה, כפי שמסביר הרב ארוש:

 

הראשון – הכל מאת הבורא

השני – הכל קורה רק לטובתנו – כאן והנצחית

השלישי – לכל מצב יש מסר עבורנו ומטרה נפלאה להשיג.

 

כי עם שלושת כללי האמונה הללו וכשאנו עם הפוקוס על הבורא, אחרי שהתגברנו על כל מכשולי הכעס והזעם, האשמה והרגשות השליליים – הציון שנקבל בכל מבחן כזה יהיה 'מעולה'. ולעבור מבחן אמונה עם ציון גבוה זה דבר עם השלכות נפלאות על החיים: זה טונות של שמחה עצומה ובריאות נפשית בעולם הזה, ושפע של שכר בעולם הבא.

 

ותגידו, זה יהיה מוגזם אם אספר לכם שאותו תסריט קרה לחברה שלי ובעלה? בדיוק כמה ימים אחרי המקרה שלי, ואחרי ששיתפתי אותה במקרה שלי, גם לה זה קרה!

 

תאמינו כי סיפורי ניסים הם לא רק תסריט יפה להוליווד, זה יכול להיות הסיפור האישי שלכם!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה