למצוא את הזוגיות מחדש!

שאלתם את עצמכם איך ניתן לשמר ולחדש את הזוגיות שלכם? אם לא מצאתם את התשובה, לרב דוד קראוס יש! סדנה מדהימה לחידוש הזוגיות ולגעת באושר המיוחל.

4 דק' קריאה

הרב דוד קראוס

פורסם בתאריך 04.04.21

באמת, עוד לא פגשתי את הזוג שלא חיפשו או רצו למצוא את הזוגיות שלהם מחדש. כולם שאלו ושואלים אותי, "איך? איך עושים את זה?"

 

אז ראשית, הסוד טמון בהשקעה ביחסים ביניכם ובמודעות טיפולית לזוגיות מוצלחת, על פי משנתו המדהימה – כללי הזהב והעצות שפועלות קסמים – של רבי נחמן מברסלב.

 

ובכל זאת, יש מי שלא מודע לכללים ועצות אלה ולא זכה להכיר אותם מקרוב. את ההכרות וההנגשה לאוצר הנפלא שיהפוך אתכם לזוג שזה עתה נפגש, בשפה קולחת ושווה לכל נפש, עושה הרב שלום ארוש ביחד איתי, עם תכנית שנקראת בגן השלום והזוגיות המושלמת.

 

נכון, זה תהליך, אולם כזה שנועד להביא לשינוי התנהגותי, תפישתי ותגובתי.

 

התכנית מבוססת על ייעוץ ואימון זוגי הכולל עשרה מפגשים. טיפול שנראה כביכול קצר (עשרה מפגשים, כל מפגש בן שעה וחצי לערך) אך השפעותיו מרחיקות לכת, וכמובן, כזה המביא בכנפיו שינויים לטווח הארוך.

 

המטרה – למצוא את הזוגיות שלכם מחדש, זה המקום אליו הרב שלום ארוש ואני, מי שמעביר אתכם את האימון והייעוץ, מסמנים כיעד חשוב ונעלה. וכמו שכולם יודעים, הייחודיות של הרב שלום ארוש היא העובדה שהוא מצליח לגעת בלב של כל אדם, דרכו היא דרך של אהבה, שמחה, מסירות ונפש, ובפרמטר נפלא שכשמו כן הוא – שלום. דרכו של הרב היא החיפוש האמיתי אחרי השביל המיוחד של כל אחד מבני הזוג. כל אלה מהווים מקור חיובי לתפילה הפרטית והמיוחדת של הרב, תוך שימוש בניגון ייחודי ומדויק שישתלב באופן מופלא ובהרמוניה שלמה לניגון הזוגי שלכם.

 

מה קורה בזמן הטיפול? ובכן, אתם המאושרים שעתידים ללמוד להאמין בטוב ולרצות בו, וכל זה בהנחייתי – הרב דוד קראוס, תלמידו של הרב שלום ארוש ובהסכמתו, יועץ זוגי ומשפחתי הפועל על פי ספריו, עצותיו ודרכו של הרב, וכמובן, כללי הזהב והעצות של רבי נחמן מברסלב. האימון, ותוך כדי הטיפול, מוביל אותנו למקום בו אדם נוגע בנקודת האמת שלו – שהוא נשמה טהורה, חד פעמית ומיוחדת. לא, אין כמותו ולא תמצאו אחד כזה. אתה, אני וכל אחד בעולם הזה הוא יהלום מיוחד שאין לו תחליף. בטיפול אנחנו גם לומדים להאמין שאם נרצה – נצליח! כן, להשתנות, לחדש את האופי שלנו, להיות מי שאנחנו ומה שאנחנו באמת צריכים ורוצים להיות. ומתוך אמונה שבאמת קיימים ניסים שיכולים לקרות כל רגע, הנס הזה יכול לקרות גם לזוג ולילדיו. זה משהו שחווינו בלא מעט זוגות שהגיעו לסדנת מציאת הזוגיות מחדש.

 

לאורך כל הדרך הרב שלום ארוש תומך ומלווה אתכם בדרך למימוש המטרה שלשמה הגעתם אלינו.

 

מאמרים נוספים בנושא:

אם לא תשנה, שום דבר לא ישתנה!

אהבה טהורה

אהבה אמיתית

שניים זה ביחד

סיפור הדרכה מהסרטים

סוד הזוגיות המוצלחת

כל יום מחדש

זוג טוב עושה שיעורי בית!

תבחרו באהבה

 

במהלך המפגשים, תוך שימוש בשיטת אימון המבוססת על יסודות האמונה, ספרי הרב שלום ארוש, כללי הזהב של רבי נחמן ועצותיו הנפלאות, תוכלו לרכוש כלים ייחודיים להצלחה בזוגיות, כגון:

 

יעד – הזוג מגיע לזוגיות בה הם מבקשים להיות.

 

מציאות – כדי שזה באמת יקרה, הזוג לומד לזהות את המרחק מהיעד הזוגי, כך שהשינוי יהיה רק מספר צעדים מהשגת האושר המיוחל.

 

מכשולים ואפשרויות – עד היום כל המכשולים הזוגיים מנעו מלא מעט זוגות להגיע למקום אליו הם באמת שאפו להגיע. כאשר נדע לזהות את המכשולים הזוגיים, נדע לשנות את חיינו המשותפים. נלמד ונכיר דרכים להתמודד עם המכשולים והקשיים על מנת להתקדם.

 

קדימה – זה השלב בו צריך להפוך את האפשרויות לצעדי פעולה שיובילו אתכם אל ההצלחה הזוגית.

 

בדרך ליישום משנתו המוצלחת והמוכחת של הרב שלום ארוש לזוגיות אמיתית, כל זוג שמגיע לסנדת טיפול כזו מקבל את הכלים לניגון שבלב:

 

ספר בגן השלום לגבר

ספר חכמות נשים לאישה

ספר המשותף לכם בגן עדן מקדם

ו-12 מרגליות

 

זו הדרך המדהימה לגלות מחדש את היופי שבזוגיות!

 

בסדנה בני הזוג לומדים לקרוא את תמונת הקשר הרצוי להם.

המטרה: התרגיל שיבצעו יעזור להם לראות את הפוטנציאל הטמון בקשר.

 

בסדנה בני הזוג לומדים לפתח את הדימוי הייחודי לאהבה ולומדים לצייר את דיוקן בן זוגם.

המטרה: אחרי שהזוג מקבל תמונה של העתיד, התרגיל הזה יסייע להם להביט אל תוך עולמם המשותף.

 

בסדנה בני הזוג מגלים את סוד השיחה הזוגית.

המטרה: לשוחח ולהגיב נכון בכל סיטואציה אפשרית.

 

בסדנה בני הזוג לומדים לקבל החלטה גם על החלטת אין-יציאה.

המטרה: חיזוק הדרגתי של הקרבה האינטימית.

 

בסדנה בני הזוג מקבלים את הכלים לחדש את הקשר האישי והעצמת האהבה ביניהם.

המטרה: להפוך את הקשר לאזור שמקרין ביטחון, עוצמה וכוח.

 

בסדנה בני הזוג יערכו רשימת הפתעות וכיופים.

המטרה: חיזוק הקשר הרגשי, תוך העמקת תחושות ההנאה והביטחון.

 

בסדנה בני הזוג יקבלו כלים לחוות התרחבות.

המטרה: ללמוד מהם הצרכים העמוקים ביותר של בן/בת הזוג, דבר שיאפשר לבני הזוג לשנות את התנהגותם כדי לספק צרכים אלה.

 

לבסוף, מוצאים אהבה בעזרת המרגליות של הרב שלום ארוש.

המטרה: יצירת מודעות לשלמות הבסיסית וחיבור עם "האני האמיתי שלי".

 

נעים להכיר, אפר"ת: בחלק זה של הסדנה (דבר שבעצם קורה לכל אורכה) בני הזוג נוגעים בתהליך המפגיש אותם עם אחד הכוחות הגדולים הטמונים בהם, ובעצם בכל אדם – האמונה, תוך נגיעה בארבעה שלבים חשובים:

 

א – אירוע

פ – פירוש

ר – רגש

ת – תגובה

 

אפר"ת, איך זה עובד? אם קורה משהו בבית ואנו נחשפים או חווים אירוע מסוים, השלב הבא הוא הפרשנות שלנו שבעקותיו מתעורר הרגש, והתוצאה כמובן היא התגובה.

 

למשל, כשיש כיסא אחד לשני אנשים וא' מתיישב עליו תחילה. זה האירוע. ב' צועק, זו התגובה. בין האירוע לתגובה הייתה פרשנות של א' – 'יש כאן מקום פנוי לשבת'. לעומת זאת, ב' מפרש את הדברים אחרת – 'הוא שוב תפס לי את המקום שלי'. השלב הבא הוא התעוררות הרגש כתוצאה מפרשנות האירוע. התוצאה – ריב וויכוח בין א' לב'.

 

תהליך זה נקרא אפר"ת, שבמהלך הסדנה אנו לומדים לזהות את ארבעת השלבים, מקבלים כלים כיצד להתמודד ולהגיב, איך לפעול על מנת שהרגש לא יתעורר בצורה כזו שהתגובה שתבוא בעקבותיו לא תהיה רצויה, אלא בדיוק ההיפך. ובעיקר, לדעת לפרש ממקום נקי את התנהגות בן/בת הזוג.

 

לא נכביר במילים, הסדנה פעלה קסמים ונפלאות על מאות זוגות שהגיעו. גם אתם מוזמנים – לחדש, להתחדש ולהוסיף עוד כלים ונדבכים לזוגיות מאושרת.

 

אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון לתאום פגישה/סדנה: 02-5323339, או למלא את פרטיכם כאן ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.

 

בהצלחה רבה, הרב דוד קראוס.

 

 

* * *

הרב דוד קראוס, יועץ זוגי אישי ומשפחתי מוסמך, B.A בפסיכולוגיה, מדריך ומאמן זוגות על פי משנתו וחוקי הזהב של רבי נחמן מברסלב והרב שלום ארוש. לפרטים נוספים ולתאום פגישות.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה