מוכרחים לפעול ישועות!

ניתן עוד להחליף, להמיר, להזיז, לקרוע את הגזרה אופן פרטי אישי ובאופן כללי על עם ישראל! אנחנו כולנו ללא יוצא מן הכלל זקוקים לישועות. לניסים ונפלאות!

3 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 17.12.20

ישנם מצבים בחיים שאנחנו אומרים נראה, אולי, אם יסתדר, נבדוק אם אפשרי וכיוצא בזה. המומנט שאנחנו נמצאים בו אינו מאפשר לנו מרחב תמרון של חלומות באספמיה אלא עשייה מכורח הנסיבות שאינו מאפשר אחרת.

כולם רואים את זה , ומי שלא הוא בוחר להתעלם מהמציאות הקשה, שאנחנו עם ישראל נמצא במצב רוחני ירוד מאד, בשפל מדרגה ממש, ובכלל גם בגשמי המצב לא מי יודע מה מזהיר וזה בלשון המעטה. כל המצב בכללותו קשה מנשוא, החבל הולך ומתהדק והחגורה נשכרת סביבנו. אנחנו בימי חבלי משיח שבהם הניסיונות לכולנו מאתגרים ביותר!

כיום, המצב בחיים של כולנו הוא מצב של הכרח. של חיוני. של קום ועשה! ולא של שהנטיות ושילוב ידיים. 

הערב, ג' טבת ערב נר שמיני של חנוכה , הנקרא גם זאת חנוכה הוא ערב שמסוגל לישועות. הוא ערב שבו שערי שמיים פתוחים והתפילות מתקבלות בלי פניות. כסיל ובער לא ינצל את המומנט הזה.

ועכשיו בחייכם, מאמינים או לא (אל תתביישו ביהדותכם!) ואין יהודי שלא, תהיה חכם! חכם רואה את הנולד! חכם עיניו בראשו – לכן גם אם אתה מתנדנד באמונה שלך, ואולי אתה אפילו חילוני למהדרין – תעשה טובה נצחית לעצמך ותאמר איזה תפילה אפילו חרישית שתועיל לך ולקרובייך. תעשה מעשה אפילו הקטן ביותר. אבל תעשה. אל תשב בשקט במומנט כזה עצום שמסוגל להפוך לך ולכל עם ישראל את כל החיים ולטובה!

דעו לכם, ואל תזלזלו בזה, מעשה אחד קט של יהודי, מעשה טוב מכל הלב בתמימות ובאדיקות יכול להציל את כל העולם כולו! לכן במעשים החשובים שלכם יש הרבה הכרח והרבה טוב והרבה חשיבות!  

מדברי רבי ומורי, כבוד הרב שלום ארוש שליט"א;

"זאת חנוכה זה החיתום הסופי של ראש השנה, בו חותמים את הבן אדם. יחתמו את כולכם ב"ה לחיים טובים ומתוקים. לכן צריך לבוא עם זכויות. הפצות. אין זכויות כמו הפצות. ספרים, חוברות, דיסקים. וודאי להיות שותפים במוסדות שלנו, "חוט של חסד". וללכת עם אור התודה. כל שותפות וכל הפצה היא תכריע. שתהיה לכם שנה טובה ומתוקה, זיווגים, שלום בית אמתי, חינוך ילדים מוצלח, פרנסה בשפע. בריאות איתנה והעיקר להיות בשמחה והרבה בריאות! אמן כן יהי רצון".

ביקור חולים

רבי נחמן היה קורא לחנוכה "ביקור חולים". וזה למה? מפני שבחנוכה יורד הקדוש ברוך הוא לנשמות הכי חולות ועצובות שלו ומרפא אותן! תרבו בתפילות בחנוכה, תפנו לבורא העולם בתחנונים ותזעקו כל אחד את האור שהוא מתפלל עליו.. אפשר לראות ניסים מעל הטבע!

זאת חנוכה

החל מהערב ועד כניסת השבת, יש אפשרות לכל יהודי ויהודייה לשנות את אשר נגזר עליו בראש השנה ונחתם ביום הכיפורים!

רבי נחמן מגלה לנו סוד נפלא ועצום ביותר שהחיתום הסופי סופי שהוא זאת חנוכה וניתן עוד לשנות! ניתן עוד להחליף, להמיר, להזיז, לקרוע את הגזרה אופן פרטי אישי ובאופן כללי על עם ישראל!

אנחנו כולנו ללא יוצא מן הכלל זקוקים לישועות. לניסים ונפלאות!

האר"י והבעל שם טוב הקדושים עליהם השלום, מגלים לנו שיום "זאת חנוכה" נקרא כך משום שקוראים בתורה פרשת זאת חנוכת המזבח ניתן לזכות לשפע ברכה והצלחה בכל עניינים בגשמיות וברוחניות.

ואמרו המקובלים כי כל אדם ביום זה יש כוח בתפילתו שתתקבל בשמיים בדיוק כמו תפילה של צדיק גמור! ומי שמרבה בתפילות ובבקשות ביום זה , של זאת חנוכה, נאמר בספר תהילים "מאת השם הייתה זאת היא נפלאת בעינינו". כלומר שהשם נתן לנו את זאת חנוכה במתנה כדי שנוכל למשוך על עצמנו ניסים ונפלאות , ומצד שני מי שלא מנצל את היום הזה לתפילה נאמר עליו "איש בער לא ידע כסיל לא יבין זאת", לכן ראוי כל אחד ואחת לאחר הדלקת נרות החנוכה, לשבת ליד החנוכייה ולבקש מבורא העולם כל מה שחסר לך הן ברוחני והוגן בגשמי ובעיקר לבקש על כלל עם ישראל שנזכה לחזור בתשובה שלמה באהבה ברחמים וללא ייסורים, להתקרב לבורא יתברך ונזכה בביאת משיח כבר עוד היום! והן בגשמי שלכולנו יהיו חיים בשפע גדול.

זה הזמן מעומק הלב להתפלל על כל הנצרכים! בריאות איתנה הנפש והגוף, שהשם יסיר מאתנו את הנגיף וכל ניסיונות מלכות הרשעה לדלל את אוכלוסיית העולם, לפרי בטן, זיווג הגון, יישב הדעת, דעת אמת, קרבת השם, שפע רוחני וגשמי, כל הישועות הנצרכות לעם ישראל היקר והאהוב!

שנזכה כולנו עם אחד בלב אחד למשוך שפעים וישועות. משיח עכשיו!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה