מומחים לשמחה

רוצים לעשות שינוי דרסטי עם האנרגיות שמתבזבזות סתם כך על כלום ולהשקיע אותן במניה הטובה ביותר? המאמר הזה בדיוק בשבילכם! גדליה פנסטר הופך אתכם למומחים לשמחה.

2 דק' קריאה

גדליה פנסטר

פורסם בתאריך 14.03.21

רוצים לעשות שינוי דרסטי באנרגיות שמתבזבזות סתם כך על כלום? להשקיע אותן במניה הכי טובה של החיים?

 

רוצים להיות מומחים לשמחה?

 

המאמר הזה בדיוק בשבילכם!

 

ראשית, יש לדעת שכל פתרון או ישועה שאנו רוצים  – כולם נובעים ממקום אחד: של השמחה.

 

למה?

 

משום שהחשיכה שחווינו עד לא מזמן מהווה הכנה הגדולה לאור החדש והגדול. וכידוע, הקרב על השמחה קורה בעבודה שבלב. כאשר אדם שמח, הלב שלו נפתח לתשובות שהוא מחפש לרוב השאלות שעולות בחייו. לב פתוח ייצר מרחב של נתינה, גדילה ובריאות.

 

מציאת השמחה בחיים שלנו יכולה להיות לא פעם משימה ממש לא פשוטה, במיוחד כשזה מרגיש כשדברים לא קורים כמו שאנחנו רוצים. בני זוג יכולים לשאול כל אחד את עצמו – 'למה בן/ בת הזוג שלי לא רומנטיים?', בעוד רווק או רווקה ישאלו – 'למה אין לי בן/בת זוג?' וכן הלאה. למרות שנראה כי הבעיות שלנו נמצאות במרחק פתרון מהחיים המושלמים, חשוב לזכור שכל אדם חווה את מנת ההתמודדויות והקשיים שלו בתחומים אותם הוא צריך לתקן בעולם הזה. לאף אחד אין מציאות מושלמת.

 

מאמרים נוספים בנושא:

שמחה, ברצינות!

המרוץ למיליארד

שמחה בלי תנאים

עשרת הדיברות לחיים מאושרים

עניין של גישה

בחנו את עצמכם

שלוש סיבות לחייך

הכי קשה זה להיות שמח

איזוהי שמחה?
הסוד הכי שמח
איך נהיה שמחים?

שנים חיפשתי אותה
לשמחה שלי שלושה עמודים

 

אבל יש מפתח לכל העניין הזה – מציאת הנקודות הטובות בתוך כל הכאוס והקושי על ידי התמקדות בתחומים הרבים שזקוקים להערכה ותודה מצידנו.

 

שמחה ואושר הם דברים שאנחנו צריכים להילחם עליהם, והמאבק הזה מצריך אסטרטגיה מושלמת. עד כדי כך, שעלינו לעסוק ממש בתוך המוח שלנו – להפריד הכל מהמחשבות המשעבדות. עלינו למצוא את הגורמים או הגורם המונעים מאיתנו את השמחה, ולהתמודד איתם.

 

בצורה זו, כשיורדים לשורש נעניין במוח שלנו ובוחנים את האלמנטים שמונעים מאיתנו להשתמש ביכולת המיקוד שלנו, רק אז נוכל לשלוט בפוקוס וביכולת להתמקד בדברים החיוביים והממלאים את חיינו, וכך גם לגלות מהו המחיר הגבוה שאנו משלמים על הפיתויים, החולשות והספקות המנקרים בתוכנו, אלה שאנו מאפשרים להם לתפוס מקום גדול בתוכנו.

 

אפשר לעשות את זה בעזרת שאלות, כגון: מה מונע מאיתנו להיות שמחים באמת? איך האוכל שאנחנו אוכלים, או מה שאנו רואים, או האנשים איתם אנו מתקשרים – משפיעים על רגש השמחה שלנו? ועוד.

 

 

נסו להתחיל את זה במקום הכי קרוב אליכם – הלב, שם זה עובד הכי טוב ושם נמצאות התגליות הכי נפלאות ומפתיעות…

 

אחרי שמזהים את הסיבה המונעת מאיתנו את השמחה, אנחנו חייבים למצוא את המנוף הנכון לעשות את השינוי ההכרחי. אנחנו יכולים לשאול את עצמנו: מה תהיה התוצאה אם נמשיך ללכת בכיוון של הרס עצמי ועצבות? אילו צעדים אנו יכולים לעשות על מנת לשנות את הדרך בה אנו מסתכלים על דברים? איך אנחנו מתייחסים לגוף שלנו? וכן הלאה. עבודה עם התשובות לשאלות אלה, ועוד אחרות שיעלו, תוביל אותנו למצב לשינוי המיוחל.

 

לכל מאיתנו יש את היכולת למשוך את מה שאנו רוצים על ידי מסגור הפנימיות, החשיבה והראיה, כדי לראות את הברכה שבכל אתגר.

 

קרן האור מאירה גם את העננים הכי אפורים, בדיוק כפי שהברכה נכנסת פתאום פנימה ברגע הכי לא צפוי. וזה קורה בדיוק ברגעים של חושך לוחץ בהם אנו צריכים לצעוק אל הבורא ולבקש ממנו את עזרתו בהכלה של התפישות שלנו, כך שנוכל לזהות את השמחה שנמצאת בלב שלנו ולאפשר לה לצאת החוצה ולהשפיע על כל תחומי חיינו וקיומנו.

 

ואם ביקשתם, אז קיבלתם – כך הופכים למומחים אמיתיים לשמחה!

 

 

*    * *

גדליה פנסטר, יזם עסקים ומרצה בנושאי הגשמה אישית המתגורר במיאמי, פלורידה ארה"ב. מנכ"ל ומייסד המרכז העממי לתביעות ביטוח. הקים גם את מרכז ברסלב במיאמי, שם הוא מרצה ומעביר שיעורים שבועיים. האתר של גדליה – www.gedalefenster.com

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה