מותק שברתי את מכונת השטיפה

מותק הילדים לא התכווצו אבל שברתי את מכונת השטיפה של הרכבים בתחנת הדלק "משיח"... תודה לא-ל שיש לנו ביטוח. רק לרחלי רקלס זה יכול לקרות!

4 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 15.03.21

אני לא מאמינה שזה מה שקרה לי אתמול. לא. מאמינה.

 

היו לי כמה דברים לעשות, עם כמה שליחויות, ובגלל שאני מה שאלברט אינשטיין מכנה – לא שפויה, החלטתי לקחת את הילדים איתי. אתם יודעים מה, זה לא שאני לא שפויה כי יש סיכוי שאני יותר עונה להגדרה של מזוכיסטית. שיהיה. קבלו תיקון, מזוכיסטית שפויה. ואני אוהבת אוכל תאילנדי.

 

אז הנה מה שקרה.

לקחתי את הילדים לשטוף את הרכב.

סוף הסיפור.

 

מרתק? חכו, זה יותר עסיסי ממה שאתם חושבים.

 

היינו הבאים בתור למכונת שטיפת הרכב בתחנת הדלק המועדפת עלי – "דלק משיח". הבחור מהתחנה אמר לי לוודא שכל החלונות סגורים, לשים את הרכב בניוטרל "ותשתלטי על הילדים המטורפים שלך, גברת" בלה, בלה, בלה.

 

חייכתי והנדתי בראשי כאילו שמעתי מה הוא אומר לי, אבל הראש שלי באמת היה עסוק בשלושת הילדים שצרחו אחד על השני, כי כל אחד מהם התעקש שהוא זה שראוי לשבת בכיסא הקדמי. בינתיים, שני הקטנים ניסו לטפס קדימה כדי שהם יוכלו לירות כדורים בלתי נראים על המברשות המסתובבות המרושעות, כדבריהם, שנשלחו מפלנט איקס כדי לברר אם בני אדם הם יצורים זומבים חסרי מוח בגלל המדיה והרשתות החברתיות, מכיוון שאלה השמועות שרצות שם לאחרונה.

 

אחרי שהבחור סירב בנימוס לקבל חמישה עוזרים חביבים לכמה דקות (בחינם!) סגרתי את החלון וחיכיתי שהכיף יתחיל.

 

שתי שניות אחרי שאני בתוך מכונת השטיפה שמתי לב שהרכב נכנס לעסק קצת מהר מדי. חשבתי שהם תכננו שזה יהיה כך, שהרכב יעבור מהר מהרגיל כי בטח הם עשו את זה בעבר. באמת, פעם יצאתי מהמכונה כשהרכב עטוף בקצף של סבון. אבל הרכב המשיך לתוך מכונת השטיפה בקצב מהיר מהרגיל, ואז לפתע פתאום עצר. כשהמכונה נעצרה והמברשת הענקית מפלנט איקס נראתה מאיימת מתמיד, הבחור ההוא ניגש אלי כשהוא מדליק סיגריה, מנענע את ראשו כאילו ידע שמשהו עומד לקרות.

 

"גברת, את פשוט שברת את מכונת השטיפה" הוא אמר. זה רק נדמה לי או שהוא התחיל להראות סימני עצבנות? "למה אתה מתכוון כשאתה אומר – שברתי את מכונת השטיפה?" שאלתי. "אני לא יודעת על מה אתה מדבר", חייכתי במתיקות לפני שפניתי אל הילדים בשאגת "שבו כבר, מיד!!!!!"

 

"שמענו פיצוץ ואז המכונה הפסיקה לעבוד" הוא אמר.

 

אוי וי…

 

"אז, אתה אולי יכול להפעיל את המכונה שוב ולראות אם היא עובדת?" התחננתי. קיוויתי שזה לא יהיה משהו רציני אבל טעיתי ובגדול. "לא, אני לא יכול לעשות את זה. אנחנו צריכים להזמין טכנאי ולבדוק אם משהו נשבר שם בפנים. אנחנו לא יכולים לקחת סיכון על הרכב שלך" הוא השיב.

 

מאמרים נוספים בנושא:

על הקצה

עשיתי לי את היום!

בחיים יש הפתעות
חזקה, זה לא מילה
ניסים קטנים
עכבר הכסף

זה בוחן פתע
החלום של חבר שלי

 

"גידי, תגיד לכל האנשים שעומדים בתור שהמכונה לא עובדת. אנחנו סוגרים אותה" הוא אמר לבחור הנוסף, גידי כפי שהבנתם, ואחר כך עוד כמה מילים שעדיף לא להעלות על הכתב, והמשיך לעשן את הסיגריה.

 

איך בכלל הוא יכול להבין את הלחץ של חמישה ילדים. סליחה, חמישה בנים. בנים!

 

"אני צריך את המסמכים של הביטוח, בבקשה" הוא אמר לי כשחזר. "מה???" לא האמנתי למה ששמעו אוזניי. האם הוא באמת אמר 'בבקשה'???

 

"אז אתה מבקש לשחק את המשחק, בבקשה". יצאתי מהרכב והתחלתי לבדוק אם משהו בחלק הקדמי שלו נשבר. ראיתי שהטמבון התנתק קצת ממקומו וצילמתי בטלפון את הנזק. "תראה, מכונת השטיפה שלך שברה לי את הרכב. זה בטח הפיצוץ ששמעת" אמרתי לו.

 

הסרטתי את הרכב ואז הוא אמר לי, "יש לנו שלוש מצלמות בפנים כשרכב נכנס. נוכל לראות אם זו אשמתך או לא. אולי היית בהילוך 'די' ולא בניוטרל?" הוא שאל. הסתכלתי עליו כאילו הוא נפל מהירח. "תראה, אני נוהגת על רכב גדול כמו שאתה רואה כבר הרבה שנים, הכנסתי אותו למכונת שטיפה עוד כשהיית תינוק קטן. אני יודעת שהרכב צריך להיות בניוטרל!" השבתי-צעקתי.

 

ואז החלטתי לשלוף את הכרטיס הנחמד, "אתה יודע שבגללי המקום הזה הפך למפורסם?"…

 

"גברת את לא שפויה"…

 

במשך חצי שעה לא הסכמתי לתת לו את המסמכים של הביטוח וכעסתי על עצמי שלא התחתנתי עם עורך דין שהיה אומר לי אם מותר לו לבקש ממני את פרטי הביטוח. אבל כשהוא איים שיתקשר למשטרה הבנתי שהוא נוהג על פי החוק. אז נתתי לו את המסמכים הנחוצים ונסעתי כשהילדים מפגיזים אותי במיליון שאלות, "אבא צריך לקנות לאיש הזה מכונת שטיפה חדשה?" ו"תחזרי לשם עוד פעם?"

 

שאלות טובות.

 

אחרי כל זה, היה לי עוד אתגר אחד חשוב להתמודד איתו: קינג דוידי, בעלי.

 

"היייי" התחלתי את השיחה בהייי ארוך כזה, "אמממממ… יש לי משהו לספר לך, אני אממממ…. בטעות… שברתי את מכונת השטיפה" אמרתי במהירות וניתקתי.

 

המשכתי עם הילדים את הדברים שהייתי צריכה לעשות, וכשחזרנו הביתה ראינו שמכונת השטיפה אכן הייתה סגורה.

 

מאוחר יותר בערב, על כוס הקפה שאני אוהבת, כשהיה לי קצת זמן לחשוב ולהתבונן על מה שקרה, באמת ובכנות, הבנתי את המסר המתוק הזה: כסף בא וכסף הולך. אם הבריאות שלכם ושל היקרים לכם טובה – אתם עשירים!

 

אז אמרתי תודה מכל הלב לבורא עולם על העובדה שיש לי ביטוח, שלקינג דויד יש מקום עבודה טוב וכולנו בריאים. זה בוודאי כואב לראות ילד סובל או מיליון דברים אחרים שיכולים לקרות, חלילה. כל מה שיש לנו בעולם הזה הוא מתנה מאוצר מתנות החינם של בורא עולם. המאמצים שלנו מעניקים לנו את ההרגשה שאנחנו זוכים במה שיש לנו, כדי שנעריך את זה. לכן, אם הקב"ה רוצה לתת לנו יותר או פחות – זה אך ורק על פי הבנתו שלו למה שאנחנו צריכים, ולנו רק נותר להיות שלמים ושמחים עם ההחלטה שלו.

 

זה לא אומר שאנחנו לא צריכים לעבוד! אנחנו בהחלט צריכים לעשות השתדלות מסוימת, בעיקר עם התפילה, בכל מה שאנו עושים. וזה אומר שעלינו להבין שהמאמצים שלנו נועדו בעיקר כדי שנעריך. כל השאר בידיים של הקב"ה!

 

למחרת נסעתי לשם, לתחנת דלק משיח, לבדוק מה קורה עם מכונת השטיפה, משל הייתה חברתי לשעבר שאני מרגלת אחרי מעשיה, ומה אתם יודעים?!! היא עבדה בלי שום בעיות.

 

ותודה גידי שהתקשרת להודיע לי, כי לזה בעברית תקנית קוראים אדיבות ישראלית.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה