סוכרת – כל מה שצריך לדעת

סוכרת היא אחת המחלות הנפוצות ביותר בעולם ממנה סובלים מדי שנה מיליוני אנשים. לא סתם קיבלה את השם "הסרטן השקט". ד"ר גבריאלוב על המחלה והטיפול עם אבני החושן.

4 דק' קריאה

ד"ר גילה גבריאלוב

פורסם בתאריך 14.03.21

זה מאמר על אחת המחלות הנפוצות ביותר בעולם – הסוכרת, מחלה ממנה סובלים מדי שנה מיליוני אנשים, שהפגיעה שלה לא פעם מתבטאת בצורה חמורה הפוגעת לא רק בגוף אלא באיכות החיים, מכיוון שהורמון האינסולין האחראי על ספיגת הסוכר מהדם לתאי הגוף מופרש בכמויות קטנות מהנדרש, בעקבות תפקוד לא תקין של הלבלב.

 

הנה כמה נתונים במספרים שכדאי מאוד לדעת:

 

500,000 אנשים סוכרתיים.

7% מהפטירות בישראל מתרחשות בגלל מחלת הסוכרת.

43% ממקרי סוכרת אצל ילדים היא מסוג 2.

200,000 אנשים לא יודעים שהם סובלים מסוכרת.

 

 

כיצד ניתן למנוע את התפתחות המחלה בדרך טבעית ונכונה, ובעשייה רוחנית אישית פשוטה וקלה?

 

העלייה המתמדת ברמת החיים בעלם כולו, כולל בארצות הבלתי מפותחות, הביאה בעקבותיה עליה תלולה בעודף משקל וסוכרת. התסמונת המטבולית שמרכיביה הם השמנה, בעיקר באזור הבטן, יתר לחץ דם, הפרעות בשומני הדם ועלייה בסוכר הדם, הגיעה לממדים מגפתיים והביאה בעקבותיה גם סיכון מוגבר למחלות לב וכלי דם.

 

כמובן, שלכל אלה יש אפשרות של טיפול אלטרנטיבי עם התרופות המוכרות, אך כך אני מציעה את הדרך לשיקום וטיפול הגוף בעזרת תמציות וערכות אבנים ייחודיות של אבני חושן.

 

שתי המשימות העיקריות אותן אנו יכולים להשיג בעזרת ערכת של אבני חושן ותמצית מאבני חושן הן:  

 

מניעה ראשונית של התפתחות המחלה מומלצת בחום עם ערכת אבנים ייחודית – ערכת אבנים לאיזון סכרתי – המאזנת את הקשר האינסוליני בגוף, מונעת את המשיכה למתוק, נותנת תחושת שובע ויכולת איפוק. היא משפיעה בצורה חיובית על המערכת האנדוקרינית, מלמדת אותנו לא להיות קורבן של עצמנו.

 

איך משתמשים בהן? תחילה, יש לשים את האבנים בערב בכוס מים מינרלים, ומכסים ליממה. שותים את המים בערב שלמחרת, אחרי שהתדרים האנרגטיים של המינרלים המאוד מרכזים שבאבנים עברו למים. ומכינים שוב לערב שלמחרת. כך כל ערב. הערכה טובה לתמיד ולכמה זמן שצריך. פעם בשבוע "מחדשים" אותן לשימוש חוזר לעוד שבוע על ידי טיהור: שטיפה של שתי דקות במי ברז זורמים, כך מנקים את האבנים מאנרגיה שדבקה בהן, ולאחר מכן חשיפה לאור יום למשך שלוש שעות בהן ממלאים בחזרה את הכוח והחיות הנדרשים של האבנים. 

 

בזמן הטיהור מתכוונים, בעזרת השם, שהכוח שהקב"ה הטמין באבנים הללו יהיה לנו לעזר ולתועלת, יחד עם הערכה לוקחים תמצית לריסון תזונתי שמונעת התמכרות למזון, במיוחד לפחמימות: לסוכר לבן, לקמחים לבנים וכדומה. במקביל לכך, חשוב להפנים עד כמה בחירת תזונה נכונה, פעילות גופנית, מנוחה מספקת ובדיקה שבועית – הם דברים חיוניים מאוד.

 

הבעיה העיקרית בסוכרת היא, העובדה שהיא גורמת לסיבוכים רבים שחלקם אינם קשורים באופן ישיר, אולם תלויים לחלוטין במידת איזונה. בין הסיבוכים בולטים נזקים בכלי הדם הגדולים (פגיעה מאקרו וסקולרית)  ובכלי הדם הקטנים (פגיעה מיקרו וסקולרית) שמתבטאים במחלות לב, שבץ מוחי, בעיות רגליים – עד כדי כריתת רגל לעיתים חלילה.

 

כל אלה גורמים לקיצור תוחלת החיים, לנכות, לירידה בכושר העבודה ועוד. לכן כדאי להתאמץ ולעשות שני דברים חשובים: 1. למנוע את המחלה. 2. אם היא בתחילתה – לעצור אותה ו/או למנוע את התפתחותה.

 

וכידוע, סוכרת היא מחלה כרונית שאינה מתאזנת בקלות. גם אם מצליחים, היא אינה יציבה. שינויים בחיי האדם משפיעים באופן מידי על איזונה. ואיזון טוב הוא הפתרון לשמירה על הבריאות.

 

לפני כשנתיים ערכו בדיקת סוכר באופן אקראי בקניונים ברחבי הארץ ומצאו שכ-40% מהאוכלוסייה מסתובבים עם רמות סוכר גבוהות מהרגיל מבלי להיות מודעים לכך, שזאת כמובן התחלה מאיימת למחלת סוכרת. זאת הסיבה שהשם שניתן למחלה זו הוא "הסרטן השקט".

 

כיצד נדע להבחין בסימנים, כדי למנוע את מחלת הסוכרת עצמה?  

 

השמנה בצורת תפוח – כלומר באזור הבטן האמצעית.

נתינת שתן לעיתים מזומנות, גם בלילה.

יובש בפה.

יובש מתוגבר בכפות הרגליים.

חוסר שליטה ברצון לאכילת מתוקים.

 

 

חווים את הסימנים האלה? אל תמתינו! לכו לבדוק את רמת הסוכר על ידי בדיקת דם בקופת החולים, בקשו לבדוק את רמת הסוכר בתאי הדם. אני מציעה את ערכת אבנים לאיזון סכרתי + ערכת אבנים לעזרה בדיאטה + תמצית לריסון תיאבון ואיזון תזונתי. יש להתחיל להשתמש מיד ולחוש בשליטה וביכולת לשמור על תזונה נכונה ופעילות גופנית.

 

מרכיבי המזון: 

 

פחמימות מהוות מקור עיקרי לאנרגיה קלורית. כל גרם פחמימי בתהליך חילוף חומרים נותן 4.1 קלוריות. אין לאכול מאכלים המכילים דברי מתיקה: סוכר, דבש, פירות מתוקים בעיקר תאנים, ענבים, אפרסמונים, משמשים ופירות יבשים.

 

פרי צריך לשמש כארוחת ביניים. פירות יער מכילים פחות סוכר, רק שהכמות חייבת להיות קטנה. סוכר האבטיח נספג במהירות ולכן מומלץ לאכול כמות ממש קטנה ולעיתים רחוקות. פחמימות מירקות טובים משום שפירוק הגלוקוז נמשך זמן ממושך יותר. יתרונם של הירקות – בתכולה הגבוהה של הסיבים שיש בהם.

 

סיבים – הם פחמימות שלא ניתנות לפירוק במערכת העיכול של האדם, לכן הערך הקלורי שלהן אצל האדם הוא אפסי. סיבים נמצאים רק במזון מהצומח. 

 

סיבים שלא נמסים במים – מדגנים: חיטה ,שיפון ,אורז מלא, תירס וסובין. יש להם השפעה חיובית על המעי כנגד עצירות. סיבים הנמסים במים – קטניות, ירקות ופירות. מאטים את ספיגת הפחמימות.

 

 

שילוב מנצח להיפטר מהסוכרת – שלוש תמציות ייחודיות של ד"ר גילה גבריאלוב:

תמצית חיסונית אנטי דלקתית + תמצית לאיזון סכרתי + תמצית ריסון תיאבון ואיזון תזונתי

 

בשנים האחרונות ממליצים לחולי סוכרת על מזון המכיל כמות קטנה של חלבונים, 25%  מערך הקלוריות הנצרכות במשך היום. כמו כן, ידוע ששומנים הם מרכיב חשוב של אבות המזון,  הערך הקלורי שלו גבוה פי שניים מזה של פחמימות וחלבונים. חלק מהשומנים שלא נוצל כחומר אנרגטי הופך לרקמת שומן ספציפית בגופנו ונשאר ב"מחסנים" מתחת לעור, בחלל הבטן ובמקומות אחרים, וזו סיבה עיקרית לעליה במשקל.

 

חשיבות השומנים גדולה מאוד – ויטמינים מסומים כמו K,E,D,A נספגים רק לאחר שהם נמסים בשומנים. השומן נכנס למבנה הממברנה (קרום) של התא ומשפיע באופן חיובי על המערכת החיסונית. אולם, אין טוב ללא רע – שומנים רוויים מעלים את רמת הכולסטרול הרע ומאיצים את התפתחות מחלת טרשת עורקים.

 

אלכוהול אף הוא מהווה בעיה לחולי סכרת מכמה סיבות: הוא בעל ערך קלורי מיותר לגמרי, מדכא את פירוק הגליקוגן, עלול להעלות את רמת הטריגלצירידים בדם בצורה משמעותית. לכן רצוי מאוד להימנע משתיית בירה, יין, שמפניה, ברנדי, וויסקי, וודקה וערק.

 

תזונה נכונה מסייעת לנו לשלוט על האוכל ולא שהאוכל ישלוט בנו. בשילוב עם התמציות וערכות אבני החושן אפשר להשיג תוצאות נפלאות!

 

 

*  **

לפגישה, ייעוץ והכוונה ניתן לפנות אל ד"ר גילה גבריאלוב במייל: info@doctorgavrielov.co.il או בטלפון/פקס: 03-5320266   

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה