ספינת החלומות

היי.. הו.. היפו.. להתראות. נפגש בעוד כחודש וחצי. הם נופפו לשלום תוך כדי עלייתם לסיפון. ספק עלייה , ספק דילוג, העיקר כבר להתקדם הלאה לעבר החלום שמתגשם.

2 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 29.03.20

היי.. הו.. היפו.. להתראות. נפגש בעוד כחודש וחצי. הם נופפו לשלום תוך כדי עלייתם לסיפון. ספק עלייה , ספק דילוג, העיקר כבר להתקדם הלאה לעבר החלום שמתגשם.

 

הם עלו כולם מחויכים מאוזן לאוזן, שמחים ומאושרים לספינת החלומות שתפליג בעוד כמה רגעים אל הנופש המושלם. השקעה רבה הייתה בתכנון וביצוע המשימה. והנה היום אחרי כמה חודשים ארוכים החופשה החלומית רוקמת עור וגידים ויוצאת לדרכה.

 

הם שלמו ממיטב כספם בעבור השהות בספינת הפאר, זה אפילו יותר יקר מטיסה ושהות בבית מלון חמישה כוכבים מסתברא. אבל הפלגה זו הפלגה, והחוויה שונה לגמרי מטיול רגיל. ובפרט שמדובר בספינת חלומות תרתי משמע כי גם בחלומות הכי ורודים שלך לא תיארת לעצמך פאר, עושר ותענוגות שכאלה. ומצד שני החלום שמתגשם וצריך לתת שתי סטירות לחי מצלצלות בכדי להאמין לכל הסיפור המציאותי הזה. ספינת החלומות.

 

כך היו גם מיודעינו שטסו לטיולים ברחבי הגלובוס, חלקם one way ticket, חלקם כרטיס לזמן בלתי מוגבל להסתובב בעולם עוד טרם יתחילו ללמוד באוניברסיטה ואת כל המחויבויות העתידניות. וחלקם גם נסעו לנופש קצר, weekend, או סתם גיחות קצרות לאירופה לשופינג, בילויים, אוכל מסעדות, בתי מלון, ספא מפואר; פאר החיים הטובים.

 

גם פה בארץ לא חסרים מקומות בילוי, קניות, תרבות ופנאי שבהם ישראלים קונים כאילו אין מחר ובלי סוף, כי כנראה כרטיס האשראי בלי מסגרת בן פורת יוסף, והפלוס בבנק מרקיע שחקים, ובכלל כל התרבות החיצונית של הנראות, השוויץ והפליץ. כן כן! קראתם נכון.. כל הבועה הפלצנית שמלאה בשוויצרית, ריקניות וכלום! הייתי.. עשיתי.. קניתי.. הלכתי.. אכלתי.. והעיקר. העיקר הצטלמתי. להצטלם שיהיה מה להראות ולהשוויץ, ובעיקר לא חשוב מה עשיתי אלא איך הצטלמתי – להוציא לאחר את העיניים. להשוויץ. גם זה "פאר החיים המדומיינים", אהה.. סליחה הטובים.

 

ויום בהיר אחד – הכל נגמר. יום בהיר או יו יותר נכון יום מעונן אחד הכל התפוצץ לנו בפרצוף. התפוצץ.. מה התפוצץ.. חומר נפץ לכל תא ותא בגוף ובנשמה. יום אחד החליט הבורא יתברך שדיי לכל ספינות החולמות באשר הם, כי החליט הבורא שהגיע הזמן שתושבי פלנטת כדור הארץ ינחתו לעולם לשם שינוי ויתחילו לחיות כמצופה.

 

ספינה או לא, בסופו של דבר כולנו עוגנים, נוחתים ומתיישבים בסופו של דבר. אם לא במוח אז בכוח. Bon vouage!

* * *
רוחמה אפרתי B.A בפסיכולוגיה ותקשורת, Master & Trainer NLP  תת מודעי קליני רפואי, מרצה בכירה, מעבירת סדנאות וערבי הפרשת חלה. לפרטים: 054-2176644

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה