ספר, זה כל הסיפור!

זה הזמן לחדש את מדף הספרים שלכם בבית עם המבצעים המיוחדים של חנות ברסלב ישראל בשבוע שכולו ספר! אתם מוזמנים להצטרף לחגיגת הספרים שלנו.

5 דק' קריאה

שירה בן דור

פורסם בתאריך 05.04.21

שבוע הספר כבר התחיל, וזה הזמן להתנתק כדי להתחבר. ולמה אני מתכוונת? פשוט, לסגור ניידים וכל מיני מסכים מרצדים ולחזור אל הדבר הישן והכל כך מוכר – הספר. כן, לריח הדפים, לשורות, לתמונות ולכריכה היפה והמושקעת שמעטרת אותו.
 
וגם אנחנו כאן, בחנות ברסלב ישראל, לא מפספסים את הזמן המיוחד הזה שכל כך שייך לעם הספר – עם ישראל, ונספר לכם על מבחר הספרים האדיר שהחנות שלנו מציעה לכם הגולשים בכל תחומי הקריאה: במדפי החנות המקוונת שלנו תמצאו כמובן את ספרי  חסידות ברסלב, ספרים בתחום הרוחניות , האמונה והחסידות, שפע אדיר של ספרי  קריאה, משפחה  וזוגיות, ספרי  בישול, תזונה ובריאות, חגים  ומועדים, תנ"ך ופרשת השבוע, קבלה  וזוהר, שואה ועם ישראל, רפואה  והלכה, ספרי ילדים ונוער, מגוון אדיר של סידורים  ותפילות לשימוש אישי או כמתנה לכל עת ועוד.
 
אתם מוזמנים להיכנס לעולם הספרים שהחנות שלנו מציעה, ליהנות, להתרשם ולחדש את מדף הספרים שלכם. בינתיים, קבלו טעימה קלה, ממש על קצה המזלג, ממה שמחכה לכם בחנות ברסלב ישראל!
 
סט ספרי הרב שלום ארוש לכל תחומי החיים – במחיר מיוחד! ספרי חובה בכל בית! מתנה ייחודית! עזרה והדרכה לכל תחומי החיים. הספרים ששינו לאנשים רבים מכל רחבי עולם את החיים לטובה! חלקם רבי מכר בארץ ובחו"ל: גן  האמונה, גן  השלום, חכמות  נשים, השם  רפאך, בשדי  יער, חינוך  באהבה, בגן  העושר, שעריו  בתודה, גן  הגעגועים, בגן החכמה וגן  הדעת. אל תפספסו את המבצע המיוחד של ספרי הגנים שיעשו לכם את החיים יפים ומיוחדים שחיבר הרב שלום ארוש! מומלץ מאוד!
 
חלון לעולם  אחר – ספרה המרגש והסוחף של הסופרת רות רפפורט, מחברת רבי מכר רבים, שסוחף את הקורא אל כל התחושות שלא העז להרשות לעצמו לחוות. סיפור שהוא בין המנגינה לאש, בין המוות לחיים, בין החלום להגשמה, בין ההזיה למציאות, היצירות החדשות, הרגשות החדשים, הגעש של עולם שהיה, שחרב ואחר קם תחתיו. חלון לעולם אחר הוא סיפורה של לייקי, בת ה-19, נפגעת טראומה מפיגוע שחוותה. אך לפני שתישאב לבור עמוק של פחדים וחרדות היא מנסה לייצב את עולמה. וגם, סיפורה של טלי בת ה-23, נבונה ומוכשרת הסובלת משיתוק מוחין, חוששת שתתבקש להיעלם מחייהם של האנשים שאהבה, לכן מייצרת לעצמה פינה משלה. וגם, סיפורה של ציפורה וקסמן בת ה-77, אישה החלטית ודעתנית שמרגישה את האדמה רועדת תחת רגליה. דקה לפני שהיא שוקעת בעולם של הזיות ושכחה היא מחליטה ליצור לעצמה אי של שפיות. וזה גם סיפורה של ליילה, אם לשתיים, שכמהה לבנות לבנותיה בית שבו יש את כל מה שתמיד רצתה שיהיה.
 
אחד  מאלף – ספרה הסוחף של המחברת מ. קינן, מחברת רב המכר איסתרק, על עולם בו רובוטים מתוחכמים מנהליםמלחמות באותה קלילות טבעית בה הם עונים לשיחות טלפון, ועל החלטה של מדען גוסס לגמול חסד עם האנושות. איך הוא עושה את זה? ואיך תרופה שפיתח הפכה שבעה תינוקות זעירים לכלי נשק רב עוצמה? אחד  מאלףסיפור מתח עמוק מתחום המדע הבדיוני על עולם שהאנשים החיים בו נהנים מטכנולוגיה מתקדמת, על שבעה תינוקות ורופא אחד בזהות שאולה, מיליארדר שאת כספו אי אפשר למנות, ושני זוגות חשוכי ילדים הנשאבים אל תוך מציאות שלא בחרו בה ונאבקים על חירותם וערכיהם.
 
מעוניינים בעוד ספרי קריאה? אתם מוזמנים לצלול בים הספרים ממש כאן.
 
בריאות  בקלילות – זה ספר שיעשה לכם חיים קלים ובריאים במטבח. כי לבשל בריא זה לא להפוך את הבית על פיו, זו רק תשומת לב ורצון לדאוג לשלומם של בני בית. בספר זה תמצאו מתכונים נהדרים של אוכל בריא שלא דורש ויתורים גדולים מידי, או שינויים מפליגים באורח החיים או בהרגלי הצריכה. הספר מסודר לפי ארוחות וסעודות לאירועים שונים ומלווה בתמונות צבעוניות. בתיאבון!
 
פשוט  טעים – ממש כך, כמו שזה נשמע. השפית המוכשרת אביגיל מייזליק איגדה יחדיו תבשילי ירקות,  תבשילי אורז, פסטה, וקטניות, תבשילי בשר, תבשילי דגים ומרקים נפלאים.הנה הזדמנות נפלאה בשבילכם לבשל עוף בשזיפים, קינואה עם בטטות וקארי הודי אמיתי! יאמי יאמי… אביגיל מייזליק מרעננת את מלאי המתכונים הביתי שאנחנו מכירים עם מנות חדשות מחומרי גלם זמינים ותהליכים ברורים ושווים לכל אדם. קבלו את הספר עם המתכונים שיהפכו במהרה לחלק ממתכוני הבית שלכם. בתיאבון!
 
מעוניינים בעוד מתכונים בריאים ספרי בישול ובריאות ולכל עת? לחצו כאן.
 
10 דקות יום-יום – ספרו המדהים של ד"ר מאיר ויקלר, יועץ נישואין ותיק עם ארבעים שנות ניסיון בסיוע לזוגות המעוניינים בחיי נישואין מאושרים. בספרו, מגלה ד"ר ויקלר שערנות מיוחדת למתחים העלולים להסתנן לשגרת יומם של בני המשפחה יכולה למנוע התנגשויות לא מעטות. נכון, אין זוג בעולם שאין לו נקודות טעונות שיפור, כל בעל ואישה רוצים להפיק את המרב מחייהם המשותפים, להיות דוגמא אישית לילדיהם ולגשר על הפערים שביניהם עם פתרונות אמיתיים וקבועים. זה הזמן לחולל מהפך בחיי הנישואין שלכם, למצוא בהם את האושר והסיפוק אליו אתם שואפים!
 
אחרי לידה – ילדת, מגיע לך מזל טוב ענק! את אמורה להיות מאושרת… אבל מרגישה מדוכאת, אשמה וכואבת. הסיבוך הנפוץ ביותר אחרי לידה הוא דיכאון שאחרי הלידה, דבר שמאפיין נשים לא מעטות. בספרו, הרב ברוך פינקלשטיין, מדריך את הקוראות ומסייע להן בזיהוי הדיכאון והטיפול בו. מומלץ לכל יולדת, יכול להיות גם מתנה נפלאה ליולדות!
 
בעיות בזוגיות? רוצים להיות מאושרים ולא יודעים איך? יש לנו דרך לעזור לכם! לחצו כאן והזמינו את הספר שלכם!
 
הרקיע השביעי – אם השבת חדשה לכם או שחוויתם אותה רק בדרך הנפוצה והייתם רוצים להעמיק את ההבנה והקשר, אם השבת לא הייתה חלק מעולמכם הרוחני אך ברצונכם ללמוד לעומק על הדרך היהודית אל השלמות והמודעות העמוקה, אם השבת היא משהו שגדלתם איתו אך מעולם לא לימדו אתכם את משמעותם הפנימית של המנהגים וההלכות – הרקיע השביעי, שבת עם רבי נחמן מברסלב – הספר שילמד אתכם את אומנות קיום השבת מתוך מודעות ומבט עמוק אל הפרטים והמנהגים בדינאמיקה הרוחנית של החיים. בא לכם לעלות לרקיע השביעי? זה אפשרי ואתם מוזמנים עם מחבר הספר, משה מייקוף, לעשות את זה!
 
ארמונות הזמן – רוצים לטייל בארמונות הזמן? לעלות מעל הזמן ולהרגיש את המתיקות של השבת? ספרו של הרב יחיאל ויצמן יעשה לכם את שולחן השבת השולחן הכי מיוחד שישבתם סביבו. ספר עם רצף נפלא של מאמרים בעניין השבת והמועדים, שמטרתו לפתוח צוהר ולהיכנס במקצת לתוכנם הפנימי ולהעניק משמעות נוספת למהותם של זמנים מיוחדים אלה. מומלץ!
 
מעוניינים להפוך את השבתות והחגים שלכם לדבר הכי מיוחד? לחצו כאן!
 
יש לך 10 דקות לבריאות שלך? – את זה אתם חייבים לעצמכם! כי אם אתם אנשים עסוקים, אם אתם לא מוצאים זמן למכוני כושר וקבוצות התעמלות – הספר הזה בשבילכם! שיטת רוט היא שיטה ייחודית לשיקום ותחזוק הגוף בהשקעה יומית פשוטה של 10 דקות ביום בלבד. על ידי סדרת אימונים יומית, קצרה וקלה – גברים, נשים ואפילו ילדים, יכולים למנוע ולטפל בבעיות וליקויי כושר גופני. הספר עטור הסכמות ושבחים מגדולי ישראל, וכן מטובי ומומחי רפואה שונים, החל ממטפלים פיזיותרפיסטים ועד מומחי רפואה פנימית וקרדיולוגיה.
 
מעוניינים בעוד ספרים מיוחדים בנושא המעניין והמסקרן – בריאות ורפואה בשילוב ההלכה? לחצו  כאן!
 
החלומות ופתרונן על פי חז"ל – מה אומרים החלומות שחלמנו? והאם בכל חלום יש מסר? ספר החלומות  ופתרונן מאגד בתוכו שלושה נושאים שמעסיקים אותנו לא מעט: ספר החלומות – אוצר פתרונות לכל סוגי החלומות בדיוק ובבהירות כדברי חז"ל, מסודר לפי הא"ב. ספר המזלות – פירוט לפי היום והחודש של לידת האדם, מזלו, תכונותיו, והנהגותיו עם הסבר איך יזכה להצליח במשך חייו. ספר עין הרע – מהו עין הרע? איך הוא בא ולמי? איך להישמר מעין רעה? חלק ההארות וההנהגות – הנהגות וסיפורים נפלאים מגדולי ישראל איך לזכות לשמחת חיים.
 
רוחות ודיבוקים – הדברים המסתוריים, אלה שלא נראים בעין אך לא פעם מורגשים בגוף, מעסיקים לא מעט אנשים. רוחות, דיבוקים… מה זה אומר? בספר רוחות ודיבוקים תמצאו אסופת עדויות ותיעוד של מקרי דיבוק בכל פזורות העולם היהודי ממאות השנים האחרונות.
 
מה אומר השם שלי? מה משמעות החלומות שאנו חולמים? עולם המיסטיקה, קבלה וזוהר – בחנות אתר ברסלב ישראל! לחצו כאן!
 
אימה בלב ים האם תצליח הצוללת הנאצית לבצע את זממה?האם הם ישרדו וישובו לפגוש שוב את הוריהם? סיפור מתח המבוסס על מקרה אמיתי מתקופת השואה על שני ילדים שעוברים סדרת הרפתקאות מסמרות שיער. ספר איכותי שנכתב בצורת קומיקס עם איורי תלת-ממד. מרתק, מסקרן, מתנה לכל ילד.
 
סט ספרי הילדים של הרב שלום ארוש – סט של כל שבעת ספרי הילדים שחיבר הרב שלום ארוש, מלאים בערכים, הנהגות ומידות טובות. ספרים ייחודיים מלווים באיורים מיוחדים של הצייר דרור משה קאסוטו. מומלץ! מתנה ייחודית לילדים. ולכבוד שבוע הספר יש לנו מחיר מיוחד!
 
שבוע הספר הוא המתנה הכי יפה שאנחנו יכולים להעניק לילדים שלנו. למגוון ספרי הילדים של חנות האתר לחצו  כאן

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה