עשור של ישועות

עשר שנים חלפו מאז הסתלקותו של רבי יהודה זאב לייבוביץ עליו השלום, מי שהיה ראש הל"ו צדיקים נסתרים ומורו ורבו של הרב שלום ארוש שליט"א.

2 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 15.09.20

עשר שנים חלפו מאז הסתלקותו של רבי יהודה זאב לייבוביץ עליו השלום, מי שהיה ראש הל"ו צדיקים נסתרים ומורו ורבו של הרב שלום ארוש שליט"א.

 

צדיקים במותם קרויים חיים

 

עדות הגאון הצדיק רבי אלטער דוד חיים שטרן שליט"א: רבינו הוא כמו אדמו"ר עומד על ציונו ומקבל קוויטלאך מאנשים ומי שמתפלל בציונו נושע.

 

וכפי שמעיד רבינו בעצמו בספרו: "צדיקים במיתתם קרויים חיים", הכוונה, הצדיקים

אחרי הסתלקותם קוראים את הקויטלאך שהחיים מביאים להם".

 

כפי שאמר : "בחיי אין לי רשות לברך, אבל לאחר הסתלקותי יהיו מופתים נוראים בציון הקדוש!"

 

כאב ראש חלפו

 

הוא עשה כל שביכולתו, להסיר מעליו את כאבי הראש. זה סך הכל מיגרנות, אמרו לו הרופאים. כאילו יש בשם הזה לפתור את הכאבים. וישועה מנין? אלא שאז לחש על אוזנו אחד מידידיו את שמעו של רבינו, שנודע כפועל ישועות אף לאחר  פטירתו.

 

יום יום היה בא היהודי אל קברו של רבינו. אשר אמנם לא זכה להכיר אותו בחייו, אך שמע על שמו לאחר מותו.

 

"לא רק התפטרתי מאותם הכאבים", סיפר האיש בטלפון אותו הרים אל משרדי המוסדות, "זכיתי ביותר מזה – תחושת התחזקות והארה פנימית היו מלוות אותי בכל עת שהגעתי אל קברו של רבינו. תחושה שמעולם לא חוויתי בשום ציון אחר"…

 

שכן – על פלא נוסף הקיים בציונו של רבינו מעידים ההמונים, כי רבים העולים על ציונו הטהור, מקבלים לפתע הרהורי תשובה.

 

וכבר ידוע על מאות, שחזרו בתשובה רק מההשתטחות על קברו.

 

הספר "בסתר עליון"

 

ספר תולדות חייו ופועלו של רבינו הקדוש, רבי יהודה זאב ליבוביץ זיע"א, יוצא לאור העולם בימים אלו לקראת יומא דהילולא העשירי של רבינו זיע"א.

 

גילויים מרטיטים מחייו של רבינו, עובדות חדשות נחשפות, הקשר בין הצדיקים הנסתרים, עבודת השם, אמונה הברורה, תורתו של רבינו, פעולותיו השמימיות

 

להצלת כלל ישראל, יחד עם מאות תמונות נדירות ומיוחדות, מצטרפים עלי גיליון, והופכים לספר רב מכר, ספר מוסר חי, בו ניתן ללמוד מהנהגותיו הקדושות והמופלאות של איש האלוקים רבי יהודה זאב זיע"א, ספר עם מעל 700 עמודים והכל צבעוני, יפה ומאיר עיניים.

 

להזמנת הספר  התקשרו : 1800-5000-27 שלוחה 3

 

 

צוואת רבי יהודה זאב

 

הבטחתו של רבינו בצוואתו:

 

"מי שיעשה בשבילי אני אחזיר לו על זה טובה", ואכן אלפים מעידים על טובה גדולה וישועה ענקית שרבינו החזיר להם, על משהו קטן שעשו בשבילו.

 

לכן קוראים נכבדים אל תשארו אדישים – צדיק מבטיח – צדיק גם מקיים!

 

היום, כ"ו אלול עשור להסתלקות הצדיק! וכפי שאני תמיד אומרת, הדליקו נר לעילוי נשמתו הקדושה, שימו פרוטה לצדקה, אמרו פרקי תהילים ואם אפשרי גם ערכו סעודה עבורו. מבטיחה לכם, הצדיק לעולם אינו נשאר חייב. הנה.. ראו את האסמכתא כמה שורות מעל.. זה לא הבטחה שלי.. זה של ראש הל"ו צדיקים נסתרים..

 

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה