פורים בחנות ברסלב ישראל

פורים באופק ואתם מוזמנים להכניס אותו הביתה עם החנות המקוונת של ברסלב ישראל, המציעה לכם מגוון מוצרים מקוריים וייחודיים לכבוד החג הכי שמח בשנה.

2 דק' קריאה

שירה בן דור

פורסם בתאריך 05.04.21

פורים באופק וזה הזמן להכניס אותו הביתה בלי לצאת החוצה. איך עושים את זה, אתם שואלים? ובכן, עם העכבר שליד המקלדת שלכם. מקליקים על הלינקים ונכנסים לחנות ברסלב ישראל שמציעה מגוון מוצרים ייחודיים ומקוריים במחירים נוחים השווים לכל כיס.
 
אז מה היה לנו שם?
 
קודם כל, אנחנו חייבים לגלות את הסוד של פורים, בלי זה אי אפשר להתקדם הלאה. בחנות תמצאו את הדיסק של הרב שלום ארוש בו הוא מגלה לנו את הסוד הנפלא של החג. בחנות תמצאו דיסקים נוספים המסבירים על חשיבותו של היום הגבוה והמיוחד של השנה – אור  הפורים, נס  פורים ועוד.  לרכישה, לחצו  כאן.
 
בחנות יש מגוון רחב של מגילות אסתר. יש מגילות עם עיבוד מיוחד לילדים, מגילות עם פירושים והסברים על פי החסידות, מגילה מודפסת על קלף עם מעיל קטיפה רקום, מגילה על פי פירוש החיד" א זי"ע, ה"חפץ חיים", המגיד  מדובנא, מגילת אסתר עם פירוש  בהומור וקריקטורות מצחיקות, ואפילו מגילת  כיס. יש גם את המגילה של רבי שלמה  קרליבך זצ"ל, עם הפירושים והסיפורים המיוחדים שרק 'הרבי המרקד' יודע לספר. למגוון הרחב של המגילות שהחנות שלנו מציעה, לחצו  כאן.
 
פורים זה החג של הילדים, זה הזמן לקנות להם מתנה מקורית וערכית. אתם מוזמנים לבחור להם אחת מתוך מגוון המגילות הצבעוניות והמשעשעות, עם הציורים  המרהיבים, מגילה לגיל  הרך ואפילו מגילת קומיקס. וכמובן לא שכחנו את הרעשנים הצבעוניים, מעץ או פלסטיק לבחירתכם, להרעיש בכל 'המן' שהילדים (וגם אתם) ישמעו בהקראת המגילה.
 
משלוח מנות הוא אחד ממצוות פורים, ואנחנו מציעים לכם מעמד מיוחד עם עיטורי רקמה שיעשה לכם את המשלוח מפואר ומיוחד. לרכישה, לחצו  כאן.
 
אי אפשר בלי המוסיקה הקצבית והשמחה של היום הכי מצחיק ושמח של השנה. המגוון בחנות שלנו רחב מאוד, במקצב הדאנס, רוק ופריילעך, שירי וניגוני חסידויות, וניגונים מיוחדים עם הקלרינט של חיליק  פרנק, שמחת פורים עם ישראל  דגן, צהלת פורים עם מיכאל  חייק, סדרת פורים  שפיל – שירי פורים מצחיקים בשילוב מערכונים שיפילו אתכם על הרצפה. הדיסק של לקהת החוט  המשולש עם קצב מיוחד. בקיצור, הפורים הזה אתם עומדים לרקוד בקצב מסחרר. לדיסקים נוספים, לחצו  כאן.
 
בחנות תמצאו איגרת  הפורים שרק רבי מיכאל יודע לספר. דיסקים עם סיפור המגילה בצורה משעשעת ושירי פורים שרבי מיכאל שר עם מקהלת ילדים.
 
מה זמם המן הרשע? על כמה מדינות מלך אחשוורוש? מה קרה לושתי ולזרש? את התשובות לשאלות שהילדים שואלים כל פעם שפורים מגיע תמצאו בסרט  מוסיקאלי מרתק ומרגש המציג את סיפור המגילה בצורה ססגונית ומלאת תוכן, בכיכובו של הזמר דודו פישר ומאה ילדים! מתנה מקורית וייחודית לילדים.
 
למוצרים נוספים שיעשו לכם את היום הכי מיוחד בשנה, לחצו כאן.

פורים שמח!

כתבו לנו מה דעתכם!

1. ruchama

כ"ד אדר א' התשע"ד

2/24/2014

like. very like.

2. ruchama

כ"ד אדר א' התשע"ד

2/24/2014

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה