קחו ספר, זה שבוע הספר!

השבוע תישמע יריית הפתיחה, והוא יתחיל. שבוע הספר, רבותיי! זה הזמן לקחת פסק זמן מכף היד ולשקוע בין דפי הספרים. שירה בן דור ושבוע הספר בברסלב ישראל.

5 דק' קריאה

שירה בן דור

פורסם בתאריך 04.04.21

כל פעם ששבוע הספר מגיע המחשבה הראשונה שעולה בראשי היא, שזה לא רק שבוע הספר אלא גם שבוע האיכות! שבוע שכולו איכות חיים. פשוט, לקחת פסק זמן מכף היד בה אנו שקועים (ניחשתם נכון, בגלל הסמארטפונים) להרים את הראש, ליהנות מאווירה מיוחדת באוויר, להחזיר את הראש לכף היד – אבל הפעם לתוך הספר שאנו אוחזים ו… להיסחף בין השורות…

 

והשבוע זה קורה, שבוע הספר העברי המסורתי שכולנו אוהבים, מחכים ומצפים לו. ובמסורת כמו במסורת, גם אצלנו – באתר ברסלב ישראל, נגיש לכם הצעות והמלצות מתוך המבחר אדיר של החנות המקוונת שלנו, שבהקלקת עכבר כל ספר יכול להיות שלכם.

 

בואו ליהנות ממגוון ספרים ענק, להכיר סופרים חדשים, סיפורים ויצירות שטרם פגשתם! לקחת לכם ספר וים של זמן איכות כי זה מגיע לכם! זה שבוע הספר!

 

תעשו סיפור, זה שבוע הספר!

ספר, זה כל הסיפור!

עושים סיפור מכל ספר!

 

אני לא מבין את אשתי, אני לא מבינה את בעלי – הכותרת זעקה את הסטטיסטיקה המזעזעת ש"כל זוג רביעי בארץ –  מתגרשים". יועץ הנישואין משה א. גילה מתוך ניסיונו העשיר כי מספר הקדמות והדרכות פשוטות יכולות להוות חומת מגן משמעותית למערכת היחסים המורכבת שבין בני הזוג. כך נולד לו הספאני לא מבין את אשתי – אני לא מבינה את בעלי –  ספר הדרכה חווייתי לשלום בית והבנה הדדית בחיי הנישואין. מלבד פרקי ההדרכה המועברים בקלילות ובהומוריסטיות חיננית, נוספו בספר גם משחקים ותרגילים שונים לשיפור הזוגיות.

 

עוד לא הגעתם לעמק השווה? להבנה המיוחלת? זה הזמן להזמין את הספר שישנה לכם את הכללים ויהפוך אתכם לזוג מאושר!

 

הכנה רוחנית ללידה – לכל חוויה גשמית בחיים יש מימד נוסף – רוחני ונפשי, שמטרתו להעצים ולרומם את החווים אותה. קל וחומר כאשר מדובר בחוויה מיוחדת, עילאית ואינטנסיבית כמו הלידה, בה נוספים חיים חדשים לעולם. מתוך ניסיון אישי עצום ויכולת לזהות ולדייק בעניינים הרוחניים של הלידה, פורשת המחברת את משנתה הנפלאה בספר זה המעניק במלוא המובן הכנה רוחנית ללידה!

 

אחת ההכנות היפות ללידה היא להבין את התהליך שחווים, את המשמעות בלהיות שותפים בהבאת חיים לעולם. העניקו מתנה איכותית לכל מי שבדרך להיות הורים, גם לעצמכם.

 

… ולחתונה – מציאת הזיווג היא הציר המרכזי ביותר בחייו של האדם. איך עושים את זה? איך מתמודדים עם האתגר הכי עדין בחיים? ומה הן הטעויות הנפוצות? ולחתונה – חוברת הדרכה נפלאה שחיבר הרב אבנר קוואס, בה הוא נותן מענה בצורה מתומצתת, קולחת וזורמת לכל המבקשים להגיע למסקנות הנכונות במציאת הזיווג.

 

זוג או פרד – כל זוג שואף לבנות חיים משותפים של אחווה אמיתית ואהבה. בספר זוג או פרד מאת המחבר הרב דוד ברוורמן תמצאו הדרכה בסיסית בכל הקשור לחיי נישואין מוצלחים עם פירוט כללים הכרחיים שיסייעו להוציא מהכוח אל הפועל את כל התקוות המשותפות של יום החופה! ספר זה נכתב כולו מתוך ניסיון עשיר בנושא ושל קאוצ'ינג זוגי.

 

מה הקשר? – מה, עוד ספר על זוגיות?!? ובכן, בספר זה תמצאו ל"ב תובנות לאהבה אמיתית. המחברת נעמי וולפסון מעניקה צבע חדש לאחד הנושאים החשובים לאדם בחייו, שילוב של קלילות ועומק, של רצינות והומור. כל מאמר מלווה באיור שמעניק לו גוון הומוריסטי ומסייע להפנמת התובנות השונות. מה הקשר? – הוא ספר הפונה גם אל הזוגות הנשואים המעוניינים בזוגיות טובה ושמחה יותר, וגם אל הרווקים המבקשים לדעת מהי זוגיות טובה וכיצד בונים אותה.

 

לב – כי אהבה וחיבור בין איש לאשתו הם לב החיים! וזה משהו שלא מפספסים!

 

אדרבא – מהי אהבה? מיתוס? אוטופיה? בלוף? חלום נאיבי? אופיום להמונים? ובכן, רק למי שנודע הסוד יש את הסיכוי להגשים את המושג האדיר הזה, להתעדכן ולא להמשיך לחיות לבד בעולם חשוך וחסר לב. אדרבאמדריך להבטה חיובית על עצמנו, על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב, פרי עטו של המחבר הרב ישראל יצחק בזאנסון. ספר זה מאגד שפע של עצות, תובנות, טיפים וסיפורים המדריכים את האדם לחיים טובים. כן, גם את האנשים הכי פסימיים. למה? כי אדרבא!

 

השראה יומית – מכירים את הימים האלה שאנחנו קמים על צד שמאל? את הימים שהתחילו עקומים והמשיכו להתנהל בעצלתיים? את התחושה שמלווה אותנו בימים שמתחילים עם 'מהיום הזה כבר לא ייצא שום דבר טוב'? בספר השראה יומית – 101 נקודות אור לשגרת היומיום, עצות, תובנות, בדיחות ורעיונות שירעננו לנו את היום, מאת המחבר הרב יצחק פנגר.

 

לפעמים, ההבדל בין יום פורה ומוצלח ליום אפרורי ומדשדש הוא רגע אחד של הארה, של השראה. ולא, אני לא מדברת זכייה בלוטו וגם לא טיפוס על האוורסט, אלא רק משפט אחד קטן ברגע הנכון שעושה את ההבדל! וזה מה שהספר הזה עושה!

 

המסע אל האושר הפנימי – כולם רוצים אותו, כולם משתוקקים אליו, מחפשים ומבקשים, אבל לא תמיד משיגים – האושר הפנימי. בספר זה ש. יהודה מעניקה סדנה למודעות עצמית וצמיחה אישית, מלווה את הקוראים בכל שבילי החיים לקראת היעד הנכסף וההצלחה. ספר המשמש כלי לאימון אישי יחידני, ליועצים, להורים, למורים ומדריכים. זה הזמן לצאת למסע אל האושר הפנימי ולגלות את המסלול המיוחד רק לכם עם עצות וארגז כלים מדהים לחיים.

 

המתנה – כשאתם נותנים, אתם עושים את העולם טוב יותר. כשאתם נותנים, את עושים את עצמכם טובים יותר. כשאתם נותנים, אתם עושים את היום יפה יותר! כאן בדיוק נכנס הספר המתנה. למה? כי הנתינה, הנושא בו עוסק הספר, היא אחד הדברים שהכי בונים את האדם והסובב אותו. בספר נפלא זה מאגד המחבר שניאור כהן אוסף מסודר ומובנה של סיפורים ומסקנות על הנתינה וחשיבותה לנו באופן אישי ולחברה כולה. בספר זה תמצאו גם ארגז כלים עמוס ברעיונות, הצעות והנחיות, שמטרתם לסייע לנו להיות שלמים עם עצמנו, להתבונן בראי בלב שקט, במצפון נקי ובלי להרגיש שאנחנו… פראיירים לרגע, כי נתינה היא ההשקעה הבטוחה ביותר! מעניקה משמעות למרוץ החיים המסחרר והופכת את החברה למוסרית יותר!

 

ולא נלך על זה?! זה בדיוק הזמן להזמין את הספר שיגלה לכם את הסוד הכי עתיק,  שיהפוך לכם את החיים ואת זווית הראיה על המתנה הכי יפה שקיבלנו – הנתינה.

 

הצעדים ראשונים בעולמה של חסידות ברסלב – התחלתם לצעוד בעולמה של חסידות ברסלב? הנה לכם כמה ספרים שיעשו לכם את הצעידה קלה ונעימה עם עצות, חיזוקים ותפילות לכל מצב! ארבעה ספרים מובילים המבוססים על דבריו של רבי נחמן מברסלב, על הדרך המיוחדת בה נצליח לחיות בשמחה והרמוניה עם עצמנו והסובבים אותנו. "נקודות טובות" – "אזמרה" כפי שמכונה בפי הרבי, זה שם המשחק, הדרך לחיפוש אחר הטוב האמיתי. הצעדים ראשונים בעולמה של ברסלבמבצע חסר תקדים של סט ספרים שהולכים איתנו כל הזמן: אזמרה! איה?, הכיסא הריק, עלי מרפא, הנשק העדין.

 

ספרי הרב שלום ארוש

 

ילדים מוצלחים – ספרו החדש של הרב שלום ארוש בתחום חינוך הילדים, אח לספרו המוצלח בתחום זה – חינוך באהבה. ילדים מוצלחיםאומרים שלקיים זה את מה שלומדים זה דבר קשה. וזה נכון. אבל בספר הזה מעניק הרב שלום ארוש כלים ורעיונות נפלאים על אחת המשימות החשובות והקשות איתה מתמודד כל הורה – חינוך ילדיו, והופך את הלימוד ליישום נעים וקל. ילדים מוצלחיםמאגד 13 פרקי הדרכה והכוונה מלאים ועשירים בתוכן, כלים ועצות מעשיות, וכן פרק מיוחד שכל כולו תפילות על הילדים, על החיבור בין ההורים והילדים, ותפילות רבות ונוספות שתורמות לאווירה מועילה ונפלאה בבית.

 

"ספר זה מתאים לכל המגזרים השונים בעם ישראל ללא יוצא מן הכלל! ומי שמסתפק בכך, יקרא את כל הספר ויראה שהדברים שנכתבו מתאימים לכל הורה שרוצה ילדים מוצלחים! מבלי להתייחס למצב בו הוא עומד כרגע!…" דברי הרב שלום ארוש, מתוך ההקדמה.

 

בריתי שלום – אחד הנושאים החשובים ואשר מעלים את האדם בסולם הצמיחה הרוחנית שלו הוא – הקדושה האישית. הרב שלום ארוש הרים את הכפפה ונגע בנקודה זו, מתוך ניסיון רב שנים מול בחורים וגברים נשואים, וכתב ספר המוקדש לנושא זה ואשר מקיף אותו מכל ההיבטים – על ההשלכות בחיי הנישואין, למי שבדרך למציאת הזיווג, ולאושר הפנימי של האדם. בריתי שלוםספר שנכתב לנשואים ולרווקים, כאשר לכל מגדר יש את הספר המיועד לו עם הכלים והעצות, ההכוונה וההדרכה להשגת המטרה הנכספת.

 

סט ספרי הרב שלום ארוש לכל תחומי החיים – ספרי חובה בכל בית! מתנה ייחודית ומקורית ליקרים לנו! ספרים המהווים עזרה והדרכה לכל תחומי החיים, כאלה ששינו לאנשים רבים מכל רחבי עולם את החיים לטובה! חלקם רבי מכר בארץ ובחו"ל: גן האמונה, גן השלום, חכמות נשים, השם רפאך, בשדי יער, חינוך באהבה, בגן העושר, שעריו בתודה, גן הגעגועים, בגן החכמה גן הדעת ועוד.

 

אז כמו ששמתם לב, בחנות ברסלב ישראל לא מפספסים את הזמן המיוחד שכל כך שייך לעם הספר – עם ישראל, ומציעים לכם ספרים ממדפי החנות המקוונת שלנו במגוון רחב של נושאים: ספרי חסידות ברסלב, ספרים בתחום הרוחניות, האמונה והחסידות, שפע אדיר של ספרי קריאה, משפחה וזוגיות, ספרי בישול, תזונה ובריאות, חגים ומועדים, תנ"ך ופרשת השבוע, קבלה וזוהר, שואה ועם ישראל, רפואה והלכה, ספרי ילדים ונוער, מגוון אדיר של סידורים ותפילות לשימוש אישי או כמתנה לכל עת ועוד.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה