קריאת הצלה

הכל היה נראה טוב ורגיל, עד הצילום שבו התגלו גרורות בשתי הריאות. המחלה חזרה... הרגשתי כמי שעולמה חרב עליה. מה אעשה?!

2 דק' קריאה

עודד מזרחי

פורסם בתאריך 05.04.21

הכל היה נראה טוב ורגיל, עד
הצילום שבו התגלו גרורות
בשתי הריאות. המחלה חזרה…
הרגשתי כמי שעולמה חרב עליה.
מה אעשה?!

זה קרה לפני כשבע שנים. הופיעו אצלי כאבים בגוף, חום ושיעול. נשמע כמו הצטננות רגילה או משהו דומה לזה. רגיל, נורמאלי לגמרי, קורה לכל אחד. אבל, כשעברו כמה ימים ללא שינוי במצב, חשדה הרופאה שאולי מדובר בדלקת ריאות, ושלחה אותי לצילום.

ואז, כרעם ביום בהיר, נחתה על ראשי הבשורה הנוראית: יש לי גידול בריאה!

תבינו, עד לאותו היום הייתי בריאה לגמרי, מתפקדת, לומדת כמו כל חברותיי, ופתאום מכה שכזאת! מיותר יהיה להרחיב בדיבורים על ההלם, הפחד, הדאגה והכאב.

לאחר התייעצות עם רבנים ובראשם מרן הראשון לציון, הרב מרדכי אליהו זצ"ל, ועם רופאים מומחים עברתי ב"ה בהצלחה ניתוח להסרת הגידול. כמובן שנשארתי במעקב. אט אט חזרתי לתפקוד רגיל. הכל היה נראה טוב ורגיל, עד הצילום שבו התגלו גרורות בשתי הריאות.

המחלה חזרה…

הרגשתי כמי שעולמה חרב עליה. מה אעשה?!

למרבה הטרגדיה, הגידול הזה נדיר מאוד. אין דרך טיפול לגביו. הרופאים חלוקים בדעתם אם יש טעם בטיפול כימותרפי. גם אלה שמצדדים בעד, סבורים שזה רק יכול לעצור או להקטין את ההתפשטות, אך לא לרפא. ואני, אנה אני באה?! אל מי אפנה לעזרה?! מה אעשה?!

ים של דמעות זלגו ממני ומבני משפחתי עד היום, ואין לי להישען אלא על רחמי שמים.

בשנים שעברו מאז שהמחלה חזרה, אני מתרוצצת בין רופאים מומחים שונים, קונבנציונליים ואחרים. מנסה שיטות ריפוי טבעיות ודיאטות שונות. כך למשל היה חודש שלם שבו רק שתיתי מיצי ירקות ופירות לא מתוקים, אפילו בשבת!

כמובן שאיני מזניחה את הצד הרוחני: תפילות, צדקה וברכות מצדיקים, ואפילו טיסה לאומן. לפני כל צילום אני חשה בחרדת יום הדין: מה יהיו התוצאות? האם גדל או קטן? אך לצערי, אין שינוי לטובה. לדברי הרופאים המצב הולך ומחמיר חס ושלום, ואין תרופה! אין תרופה! המצב בביתנו קשה, עצוב, מתסכל מאוד. מן חוסר אונים שכזה, שאין דבר שנוכל לעשות כדי לסייע, מלבד השתדלות.

אבל ניתנה רשות לרופא לרפא ולא לייאש, וישראל מאמינים בני מאמינים. כבר לפני חמש שנים הייתי אצל רופא שקצב לי שתיים עד שלוש שנות חיים, והנה, תודה להשם הגדול והטוב אני עוד כאן! חסדי השם לא תמו כי לא כלו רחמיו. הוא הרופא והוא המרפא!

במשך כל השנים הללו אני מנסה לשמור על שפיות, על חיים רגילים במידת האפשר, בין ביקור אחד אצל רופא למשנהו ובין דיאטה זו לאחרת, למרות מצבי הגופני הירוד. קשה לי לנשום, איני ישנה טוב בלילות, אני עייפה, כל מאמץ גופני, אפילו עליה במדרגות לבית, מתיש אותי וסוחט את כוחותיי. אבל אני מאמינה בהשם יתברך שירפא אותי לגמרי. לאחרונה התחלתי בהתבודדויות עם אמירת תודה כמו שמופיע בספרי הרב שלום ארוש "בשדי יער" ו"שעריו בתודה".

מכם הקוראים, אני מבקשת ומתחננת שתסייעו להצלת חיי אם תוכלו לקבל על עצמכם חיזוק רוחני לרפואתי: בצניעות, שמירת הלשון, שמירת העיניים (ריאה – אותיות ראיה), או בכל דבר אחר שתרצו.

אודה לכם אם תפיצו מייל זה בין חבריכם, ואשמח לראות במייל (rshm1234@gmail.com) איזו קבלה קיבלתם. ובלי נדר, בעזרת השם בקרוב ממש, כשאתבשר בבשורות טובות על רפואתי השלמה, אפרסם כאן שוב את הנס והישועה. להודות להשם ולספר תהילתו. תודה רבה ותזכו למצוות!

* * *
אם חוויתם סיפור מיוחד או שמעתם ממישהו על סיפור של השגחה פרטית ואמונה שיכול לחזק את הרבים, אתם מוזמנים ליצור קשר – mailto:odedm@neto.net.il

ספרי "אור חוזר" ו"עין רואה" מאת המחבר ניתנים לרכישה בחנות האתר

כתבו לנו מה דעתכם!

1. זוהר

י"ח אייר התשע"ד

5/18/2014

נשמח לקבל שם ושם האם

2. Anonymous

י"ח אייר התשע"ד

5/18/2014

3. מיכל

כ"ט חשון התשע"א

11/06/2010

שם היא אינה מוכנה להזדהות בשמה. נודה לך מאד באם תקבלי על עצמך משהו לרפואתה, וכן אם תעבירי הלאה.
תודה רבה!!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה