ראיון עם האדמו”ר ממעליץ

בראיון בלעדי לברסלב ישראל, האדמו"ר ממעליץ שליט"א מדבר על נושאים חשובים השייכים לתקופה זו, ומרחיב לנו את היריעה בעניינים מעשיים הנוגעים אלינו ישירות.

2 דק' קריאה

הרב אליעזר רפאל ברוידא

פורסם בתאריך 06.04.21

בראיון בלעדי לברסלב ישראל, האדמו"ר
ממעליץ שליט"א מדבר על נושאים חשובים
השייכים לתקופה זו, ומרחיב לנו את היריעה
בעניינים מעשיים הנוגעים אלינו ישירות.
 
 
ה"שובבים" וקדושת ישראל:
ראיון בלעדי עם האדמו"ר ממעליץ שליט"א (יתרו)
 
פעם אחת, עשיתי תרגיל: היה לי מכתב אישי בכתב ידו של הרב נפתלי מושקוביץ, הלא הוא כבוד קדושת האדמו"ר ממעליץ שליט"א מאשדוד, אחד מגדולי הדור המקובל ונערץ על כל רובדי הציבור, ספרדים ואשכנזים כאחד.
 
הראיתי את המכתב לאחד המומחים בארץ לגרפולוגיה, יהודי המרבה לייעץ למשטרה ולכוחות הביטחון. הלסת שלי כמעט נפלה ממקומה. שאלתי אותו לפשר המבט הנדהם שנראה על פניו כשהביט במכתב. ענה לי המומחה: "לא ראיתי בכל הקריירה שלי כושר מנהיגות כזה, ובמהלך עבודתי עברתי על רבבות דוגמאות של כתבי יד. האדם הזה מוכשר להיות ראש ממשלה, או לכל הפחות רמטכ"ל!"
 
חבל באמת שאין לנו מנהיג מדיני כמו האדמו"ר. שכלו חד כתער ואין כדוגמתו הן באהבת ישראל אמיתית ובטוהר המידות. למרות שהוא פוסק דגול ומחבר ספרים רבים ("התהלים המבוארים" ו"פירות האילן", ועוד), הוא יושב בכולל ספרדי באשדוד כמו אברך פשוט מן המניין ומקדיש את כל חייו לתורה. הרב מאיר עמר שליט"א, החברותא של האדמו"ר מזה עשרים וחמש שנה, אומר שהסוד הכמוס ביותר במדינה הוא גדלותו וקדושתו של האדמו"ר.
 
בין יתר הדברים הנפלאים שאפשר לומר על האדמו"ר, ניתן לציין שהוא בקי עצום בכל כתבי רבינו נחמן מברסלב. וגם, הוא היה הראשון מכל הרבנים והאדמו"רים האשכנזים להעניק את הסכמתו ואת ברכתו לספרי מורינו ורבינו הרב שלום ארוש שליט"א.
 
האדמו"ר ממעליץ אינו חושב על עצמו כלל. כשהוא הסכים להתראיין בברסלב ישראל, הוא ידע שהוא מסתכן וחושף את עצמו לקיטון של שופכין מצדם של מבקרים יפי-הנפש המעקמים את אפם על כל תזכורת של האינטרנט. לא איכפת לאדמו"ר. הוא אומר באומץ: "רב אמיתי צריך להשפיע. הוא צריך להגיע גם לאותם יהודים שגרים רחוק ממרכזי הדת. גם לקיבוצניקים בדגניה וליהודים בטקסס הזכות לשמוע את דבר השם יתברך, ולנו החובה להשמיע!"
 
בראיון שלפניכם, האדמו"ר נוגע בנושאים חשובים השייכים לתקופה זו, בעיקר בענייני קדושה שכל גאולת ישראל תלויה בה. בין היתר, האדמו"ר מרחיב את היריעה בעניינים מעשיים, כגון:
 
א. מהותה של תקופת השובבים, ומה זה אומר לגבי כל יחיד.
 
ב. חשיבות ההפרדה בין גברים לנשים באירועים ובמקומות ציבוריים.
 
ג. עניין "שומר נגיעה", אפילו בעולם העסקים.
 
ד. החשיבות של שמירת העיניים.
 
ה. עניין פדיון הנפש, וכיצד זה פועל לטובת האדם.
 
אנו מודים לשם יתברך על הזכות שנפלה בחלקנו להיות האתר הראשון בעולם המארח אדמו"ר חשוב בראיון בלעדי, ומודים לאדמו"ר ממעליץ על הזמן היקר שלו שהעניק לנו.
                 

 

 

כתבו לנו מה דעתכם!

1. יעל-הילה אברג'ל

ה' אייר התשע"א

5/09/2011

פרסום הראיון לא רק בוידיאו, אלא ככתבה כתובה בס"ד, אין לי אפשרות לשמוע, הכתבה בוידיאו, אני נמצאת בעבודה, ורק פה יש לי אנטרנט, בבקשה פרסמו בכתב, כדאי שגם אני אוכל להנות מהראיון החשוב. תודה רבה

2. Anonymous

ה' אייר התשע"א

5/09/2011

בס"ד, אין לי אפשרות לשמוע, הכתבה בוידיאו, אני נמצאת בעבודה, ורק פה יש לי אנטרנט, בבקשה פרסמו בכתב, כדאי שגם אני אוכל להנות מהראיון החשוב. תודה רבה

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה